mako
פרסומת

האינסטגרם הסודי של ויקטוריה'ס סיקרט

חשבון אינסטגרם חדש של חברת ההלבשה התחתונה הושק לפני 7 שבועות וכבר עוקבים אחריו עשרות אלפי גולשים. הסיבה: הכוכבות מצטלמות כל יום בתנוחה אחרת, אבל זה לא כמו שזה נשמע

מערכת ערוץ הגברים
mako
פורסם:
מירנדה קר ל-GQ
למה מירנדה קר לא מככבת בו גם? | צילום: Mario Testino​, GQ MAGAZINE
הקישור הועתק

לחשבון האינסטגרם של ויקטוריה'ס סיקרט יש יותר מ-40 מיליון עוקבים, אבל נראה שזה לא מספיק לחברת ההלבשה התחתונה שבחרה לפתוח עוד חשבון חדש ומיוחד.

שתיים מדוגמניות המותג המפורסם, גו'זפין סקרייבר ויסמין טוקס, הן כוכבות החשבון ששמו JoJa, שילוב של שמותיהן הפרטיים. לא ברור אם זו הייתה החלטה פרטית שלהן או החלטה עסקית של החברה להקים את החשבון, אבל מישהו שם הבין שטרנד הבריאות עוקף את כל השאר ולכן שתי הבנות מקדישות את החשבון שלהן ליוגה, כושר וסרטונים שמסבירים איך לעשות הכל.

החשבון הפך להצלחה מסחררת ותוך שבעה שבועות בלבד מיום הקמתו יש לו כבר יותר מ-50,000 עוקבים.

בעולם מנחשים שפתיחת החשבון הוא החלטה מחושבת, שבאה לאחר שויקטוריה'ס סיקרט החליטה להפגין נוכחות גדולה בתחום הלבשת הספורט ולא רק לייצר בגדי ים והלבשה תחתונה. אנחנו יודעים, לא אכפת לכם מזה, אבל יש גבול לכמות התמונות שאפשר לשים מבלי לצרף קצת ידע על הדרך.

פרסומת