פלייבוי בתלת ממד
"מה ירצו אנשים לראות בתלת ממד יותר מכל דבר אחר?" שאל יו הפנר, ומיד ענה: "סביר להניח שבחורה עירומה". אמר, ועשה: לגיליון יוני של המגזין יצורפו משקפי תלת ממד. דוברת המגזין: "אתה מרגיש כאילו אתה נמצא איתה בתוך התמונה"
כולנו אוהבים את פלייבוי. מדובר במגזין איכותי, עם כתבות שנונות ותמונות שיכולות להעביר את השעות הקשות יותר של היום. אבל עד היום, המגזין סבל מחסרון אחד מרכזי: השטחיות שלו. הבחורות נפלאות, אבל הן פרוסות על דפי הכרומו באופן שטוח ומאכזב למדי. ובכן רבותי, לא עוד: למגזין יוני הקרוב של פלייבוי יצורפו משקפי תלת ממד, והתמונה של נערת האמצע תהיה תלת ממדית.
הנערה שנבחרה היא הופ דווראצ'יק, שפנפנת פלייבוי בת 25. לשאלה אם המשקפיים עובדות, אמרה דווראצ'יק ל-AP: "זה כמו המראה האחורית במכונית; דברים עשויים להיראות גדולים יותר". דוברת המגזין הוסיפה שכוס היין שהדוגמנית מחזיקה ממש מזנקת עליך כשאתה מסתכל על העמודים, ושאתה מרגיש "כאילו אתה נמצא איתה בתוך התמונה".
ולמה בעצם פלייבוי צריכים תמונות תלת ממד במגזין שלהם - כאשר רוב הקוראים מקבלים את מבוקשים באינטרנט? למייסד פלייבוי יו הפנר התשובה: "התמונה הזאת היא דוגמה לכמה מגזינים וספרים שונים בתמונות באינטרנט; אתה יכול להחזיק אותה בידיים, וממש כמו שאבא עשה, לשמור אותה מתחת למזרן".

"סביר להניח שהדבר שאנשים הכי רוצים לראות בתלת ממד הוא בחורה עירומה," סיכם את העניין יו הפנר. אנחנו מעריכים את הניסיון והחוכמה של האיש הזה, וצופים שהתובנה אליה הוא הגיע תקפיץ את המכירות של פלייבוי באופן משמעותי. והאמת, פלייבוי זקוקים לכך; מכירות המגזין ירדו באופן רציני בשנים האחרונות (3.5 מיליון קוראים ב-2006, 1.5 מיליון היום). ציצים בתלת ממד בהחלט עשויים להחזיר עטרה ליושנה.