לא משנה מה הריח שלו, הבושם הזה פשוט נורא / "Terrible", של ז'אן פול גוטייה

אין תמונה
באיזשהו שלב נגמרו לנו הבדיחות על השם שלו. "לה מאל טריבל" של "ז'אן פול גוטיה"

בואו נתחיל בהתחלה: יש לי בעיה עם בושם שמגיע בקופסאות שאי אפשר לפתוח אותן. כן, אני יודע, זה ז'אן פול גוטייה וזה, וקופסאות פח הן ה-קטע שלו, אבל כל זה לא משנה את העובדה שאם אני צריך לפרוץ עם מברג פיליפס לבושם שלי, זה קצת, איך נאמר, פוגם בהנאה. אני יודע, מים גנובים ימתקו וכל זה, אבל את המים שלי, אם לא אכפת לכם, אני מעדיף מהברז.

זה לקח יממה והתייעצות עם מומחים מתמטיים שונים, אבל בסוף הצלחתי לפתוח את הקופסה, רק כדי לגלות שהשם החדש שהחליטו להעניק לבושם החדש מסדרת לה-מל הקלאסית הוא, תחזיקו חזק: "נורא" ( Terrible). כנות זה דבר מקסים וכל זה, אני הכי בעד, אבל באימא שלכם? זה השם הכי טוב שמצאתם?

הבושם, רק כדי לסבר את העין, נקרא "נורא", כנראה, כי הוא מכוון ל"ילד הרע", כפי שגורס הקטלוג, שכנראה עדיין לא יצא מהניינטיז המוקדמים. הוא מיועד לגברים "קשוחים, משוחררים מכל מחוייבות, חיים על הקצה, מסתכנים, מתריסים וחצופים". במילים אחרות, הוא כנראה מיועד לילדים בני 7 עם תסמונת איי.די.די.

אה, ואיך מריחים כל הגברים הקשוחים והמשוחררים האלה? ממש כמו ארל גריי. שזה לא רע בכלל, אבל הריח המתקתק הוא כל כך דומיננטי ומריח למרחקים אפילו אחרי שפריץ אחד, שהוא כנראה מיועד אך ורק לחובבי הז'אנר, הנהנים מהעובדה שכל המשרד יודע שהיום הם דווקא שמו בושם. להגנתו ייאמר שכמו הלה-מלים הקודמים הוא מחזיק מצויין על הגוף ונשאר רענן ומריח טוב גם אחרי כמה שעות בחום ובלחות האיומים. עם זאת, במחיר של כמעט 400 שקל לקופסה הקטנה, אין ספק שיש עסקאות שמריחות טוב יותר.
(עומר ברק)

מחיר: 524 שקל ל-125 מ"ל.

הדאודורנט שהפך אותי לפחות מסריח / ספיד סטיק עמיד במים

אין תמונה
עושה את העבודה, רק חבל שמנסים כל הזמן להכניס גימיקים מיותרים. ספיד סטיק

מלחמה בצפון? שחיתויות בצמרת צה"ל? למי זה באמת אכפת כאשר כל כך חם בחוץ. אומרים שהיה יותר מ-50 מעלות בים המלח ובתל אביב הביטוי "מאה אחוזי לחות" הפך כבר לקלישאה מעצבנת. ובחום כזה, בתוספת לחות כזאת, אין מה לעשות - מזיעים. גם הבחורה היפה שנוסעת ליד האוטו שלך בבוקר על אופניים ונראית הכי שמחה בעולם, בעצם מסתירה עם החיוך שלה את העובדה שהיא מרגישה את טיפות הזיעה נוזלות לכיוון החריץ של התחת. ככה זה.

מכיוון שהחום הבלתי נסבל הפך לחדשה הכי מעניינת בעיר, חברות הקוסמטיקה החליטו לצאת עם כמה שיותר סוגים של דאודורנטים. יש ספריי לספורטאים, סטיק לעצלנים ועוד כל מיני סלוגנים יפים שכל מטרתם הוא בעצם להסוות את הריח הנוראי, של הפרסומות כמובן. ספיד סטיק, מהדאודורנטים שידועים בקלאסה שלהם (בכל זאת, חיים רביבו פעם היה דוגמן הבית שלהם), הוציאו מוצר חדש - דאודורנט עמיד במים, שאמור ללוות אותך גם אחרי שתטבול בבריכה או בים.

בדיקה מהירה הראתה שאחרי השימוש בדאודורנט בים, עדיין היה לי ריח של ים ואחרי שימוש של הדאודורנט בבריכה היה לי עדיין, ובכן, ריח של כלור ופיפי של ילדים קטנים. עם זאת, מעבר לגימיק הבלתי יעיל בעליל, הדאודורנט עושה את העבודה שלו והופך את אוגוסט לחודש קצת פחות מסריח.
(עמית בן מנחם)

מחיר: 27 שקל לסטיק, 24 שקל לספריי (165 מ"ל).

הבושם שגרם לי להריח כמו עץ בקיץ / Essence Pure Ice של דופון

אין תמונה
פעם הייתי ציני. היום אני סתם מריח טוב. אסנס פיור אייס של דופון

בשמים מגיעים בדרך כלל עם הודעות המתארות כמה קסם, טבע ואהבה מצויים בבקבוק, ובדרך כלל מדובר בכמויות של בולשיט - אבל אני מוכרח להודות שהפעם באמת הרגשתי את הניחוח העצי המפורסם שכולם טוענים שמסתתר אצלם. הניחוח של Essence Pure Iceלגבר באמת מעורר קונוטציות קיציות, כפי שמבטיחה ההודעה, והציניות שלי כמעט והתפוגגה.

את החלק הלימוני, או כמו שכותבים בהודעה "ליים, מנדרינה ירוקה ואשכולית עם טיפת מרירות" באמת הרגשתי, אבל אני לא חושב שיש מישהו בעולם הזה שיכול באמת לחוש את ה"מרכיבים הימיים ואקורד של עלי במבוק בתוספת ערער". שלא תבינו, לבושם הזה באמת יש ריח טוב - רק לא בטוח שהייתי מתאר אותו כערערי.

הבקבוק די מינימליסטי ובעל מראה ירקרק בוהק. החברה רוצה שנתאר בדמיוננו קרחון ענק, אבל הכי הרבה שהצלחתי לראות זו פשוט קובייה עם חריצים.

כדי להיות בטוח שאני לא מתבלבל, התזתי על עצמי כמות סבירה והלכתי לסלון לשמוע מה יש לחברה שלי להגיד. בהתחלה היא לא שמה לב לניחוח הקל אבל אחרי שהסבתי את תשומת ליבה לעובדה שאני אחראי לשדרוג האווירה היו לה רק דברים טובים לומר. המסקנה: עדין, נעים ומתאים לכל סיטואציה.
(אורן דותן)

מחיר: 325 שקל ל-100 מ"ל.

אז מה אם הוא זול, הוא עדיין מריח טוב /  אבל Soap and more

אין תמונה
גרם לנו להגיד שכיף לנו להתקלח, וזה כבר משהו. Soap and More

מתוך הסדרה החדשה של סופ אנד מור - שהותאמה, כך היצרן, במיוחד לעור הגברי ולמזג האוויר הקיצי בישראל - אנחנו קיבלנו לבדיקה את הג'ל לרחצה ואת הקרם לעור הפנים. שני דברים יש לנו לומר על הסדרה החדשה. אחד: נעשה פה ניסיון לא מאוד מוצלח ליצור תחושה גברית יוקרתית על ידי עיצוב שאמור להזכיר את המשקה שיבס. לנו זה יותר הזכיר מראה של פעם. מראה זול של פעם. הדבר השני הוא הריח. יש לו למוצר ריח טוב למדי - מרענן ואפילו מקורי, אם יורשה לנו. כיף להתקלח איתו והוא נשאר בסביבה דקות ארוכות לאחר מכן.

מחיר: בושם: 100 מ"ל – 99 שקל; קרם גוף 250 מ"ל – 69 שקל; ג'ל רחצה לגבר 420 מ"ל – 48 שקל; אפטר שייב ג'ל / קרם 150 מ"ל - 85 שקל. להשיג ברשת Soap and more.

אז מה אם הוא נשי, הוא עדיין הבושם הכי טוב ברשימה הזאת / Midnight in Paris

אין תמונה
הריח הטוב ניצח את המראה הנשי. מידנייט אין פריז

אנחנו חלוקי דעות לגבי Midnight in Paris, הבושם החדש של Van cleef & Arpels. מצד אחד, הכול בבושם הזה משדר נשיות. העיצוב שלו (מעוגל ושקוף, עם נקודות וקווים לבנים פזורים באמצע) נשי, השם שלו (חצות בפריז? זה יותר גרוע מ"נורא") נשי לחלוטין והתיאור המגיע איתו ("מצליח להכיל את כל הפיוטיות של לילה מלא כוכבים") הוא בהחלט לא גברי. מצד שני, הריח של הבושם הוא אחד הטובים בהם נתקלנו לאחרונה. לראייה - אנשים ביקשו מאתנו להפסיק לרחרח את עצמנו בשלב כלשהו. לא ניכנס לתיאורים הפיוטיים על עוצמת הניחוח, אבל כן ניתן פה שורה תחתונה - והיא שלמרות כל האלמנטים הנשיים, ולמרות שהוא יקר, אנחנו לגמרי ממליצים לקנות אותו. ואת זה, חברים, אנחנו ממש לא אומרים פה כל יום.

מחיר: 497 שקל ל-125 מ"ל.

>> בפעם שעברה בדקנו בירה שאפשר לשתות עם אימא