רצחתי דרדס: ג'ל גילוח חדש / אביב אברמוביץ

אין תמונה

מעולם לא הבנתי מה הקטע בג'ל לגילוח. הרי בשניה שאתה מקרב אותו לעור ומתחיל טיפה לערבב – הופ, הוא שב ומקבל את אותה צורה מוכרת של קצף. אז מה עשינו בזה? למרות זאת הסכמתי לקבל מהמערכת את Edge Energy, ג'ל גילוח שהוא חלק מ"סדרה חדשנית של ג'לים לגילוח המשלבים אפקט של אפטר שייב" – כך היחצנים –"הכוללת שלושה ניחוחות שונים לכל מצב רוח ולכל גבר". לכל גבר? אם הג'ל לא היה מגיע עטוף בגרבון רשת כחלחל, אולי גם הייתי מאמין. ולגבי מצב הרוח – מצב הרוח שלי בבוקר הוא אותו דבר כל יום: אני עייף.

במבחן התוצאה, למען האמת, הופתעתי לטובה. נתחיל בזה שהריח באמת נעים מאוד. בהיותי אוהד מכבי, קיבלתי את הג'ל הכחול ("בניחוח כובש"), והריח אכן כבש ונשאר איתי הרבה אחרי הגילוח. גם הג'ל עצמו עושה את העבודה, מרגיע את העור והופך במהירות יחסית לקצף כחול בכמות שמתאימה בול. גם מבחינת מחיר, כמו עוד כמה דברים כחולים שאני יכול לחשוב עליהם, הג'ל החדש של אדג' הוא יחסית זול.

אם אתם חובבי ג'ל אין לי ספק שתהנו גם מהאדג' החדש והריחני, אפילו שבסוף הגילוח הכיור שלכם ייראה כאילו הרגע רצחתם דרדס. אמנם אין כאן איזו בשורה גדולה ומרעישה, אבל מצד שני, כמו שחכם סיני זקן בטח אמר פעם - אל תחפשו בשורות גדולות בבקבוקים עם חומרי סיכה.

Edge Energy
ג'ל לגילוח בשלושה ניחוחות שונים
בשורה התחתונה: ג'ל חביב לחובבי הג'ל; ריח שנשאר איתך.
24 שקל לבקבוק של 217 גר'

תרביץ למקלחות / חולייטה ליבזמן-מירום ונמרוד מירום

אין תמונה

הפער בין מציאות לדמיון בלתי נסבל. ספורטאים משורגי שרירים אחרי מאמץ כביר נחשבים סקסיים. אך אבוי, הם מריחים כמו זיעה. הבושם שלפנינו מנסה לעשות את הבלתי יאומן: לשלב את הסקסיות הספורטאית ואת ריח הזיעה בבקבוק אחד.

הבקבוק מנסה דווקא לשדר אלגנטיות אירופאית. הוא מתהדר בקווים ברורים ולא מתחכמים עם משבצות שמזכירות, כמה מפתיע, חליפה.

אבל הבושם אומר משהו אחר: החמיצות שלו לא משתייכת לאירועים בבית השגריר, אלא לאווירה שהייתם רוצים לדמיין אחרי משחק האולסטאר ב-N.B.A. . כאילו לקחו את ריח הזיעה ובאורח פלא הצליחו להפוך אותו לריח טוב? זיעה היא עניין סקסי, וכשהיא מריחה לא רע, מה טוב. אבל מי שמסתייג מריחות כבדים יאבד מהר מאוד עניין בריח של The Beat. שעה אחרי שהותז על הגוף הוא מתחיל להציק. אז יש חשק לעשות את מה שכל כדורסלן מתחיל יודע שצריך לעשות אחרי משחק: Hit the Showers.

וכמובן, אי אפשר בלי מילה על המחיר: 368 שקל ל-50 מ"ל? האם מדובר בחלק מהתוכנית הכלכלית של אובמה?

The Beat
בושם לגברים
בושם דומיננטי, אולי מדי, וסקסי
368 שקל לבקבוק של 50 מ"ל; 456 שקל לבקבוק של 100 מ"ל
להשיג במקום שבו משיגים בשמים

ישראל צועדת לאחור / חולייטה ליבזמן-מירום ונמרוד מירום

אין תמונה

לעומת הספורטיביות של ברברי, בצ'רוטי רוצים לחזור אחורה בזמן. כשגברים היו גברים ונשים ידעו שתפקידן להיות תלויות על צווארם. הריח החמצמץ מעט של הבושם שלהם משדר תחושה ברורה של ניקיון, מלווה במתקתקות שמוסיפה רכות ומודעות אישית. משהו שמשתייך למי שמבוגר וטוב לו. זה בדיוק מה שהייתם מדמיינים שריצ'רד גיר שם על עצמו לפני שהוא יוצא לבלות.

בהתאם לגישה הזו, הבושם הדומיננטי הזה מיועד לשעות הערב. רגע אחרי שסיימתם את עניינכם עם הבורסה בטוקיו, אתם מתאוששים ויוצאים לחיות את החיים הטובים. כדאי להיזהר – אם תתפתו להתמכר לריח הזה בבוקר תהפכו מהגבר המתוחכם שרציתם להיות, לגבר המקומט שמגיע לעבודה עם הנג-אובר ומנסה להסתיר את הבושה עם בושם.

ואם לא די בכך, הבקבוק גם הוא חוזר אחורה בזמן. עזבו אתכם מעיצובים שיקיים המתאימים לדור ה-Z (או שמא כבר חזרנו ל-A?). המלבן היציב והמדויק שמזכיר את הבקבוקים שהיו על המדף של סבא שלכם חוזר. או שמא הוא מעולם לא נעלם. הבחירות האחרונות הוכיחו שישראל מעדיפה לצעוד לאחור. לפחות כאן זה מריח טוב.

L`essence De Cerruti
בושם לגברים
קלאסי, אלגנטי, כמעט רטרו. למי שמבוגר וטוב לו.
361 לבקבוק של 50 מ"ל; 424 לבקבוק של 100 מ"ל
להשיג.