הנוסטלגיה עובדת – אבל אל תעשה איתו ספורט / Adidas Team Sport

אין תמונה
זה שכתוב עליו "קבוצה" לא אומר שאפשר לשחק איתו כדורסל. Team Force

בעולם שבו כבר בזמן התשלום על הגאדג'ט החדש שרכשת מודיע לך המוכר שהוא לא עדכני, קשה לדעת אם הפסים של אדידס הם סימן שאתה הולך לקבל מכות או סימן לכל בחורה שמבינה עניין לחפש את קרבתך. את אדידס, אגב, זה לא מעניין. הם לא ישנו את פס הייצור.

לכאורה, הבושם החדש שמוציאה החברה לשוק, שמצויד גם הוא בשלושת הפסים, הוא שריד משנות השיא של החברה: בתוך האריזה הפשוטה והיעילה מסתתר ניחוח ישן, ריח פרי מוכר שלא יפתיע איש. במפתיע, זה עובד מצוין. במקום נוסטלגיה עבשה, מדובר בבושם אלגנטי, שיכול להתאים לכל גיל. כזה שאפשר לסמוך עליו שיעשה את העבודה בדיוק במידה הנכונה. הוא מוסיף ארומה חיובית, אבל לא מטריד מדי. חוסר הרצון להמציא את הגלגל מחדש מוכיח את עצמו.

הרוח של אדידס לא פסה מהעולם, מתברר, והחברה מתעקשת להדגיש שיש לבושם החדש ערכים ספורטיביים. הרי יש את המילה "קבוצה" בשם שלו, לא? במקרה הזה, שווה להתעלם מהמותג ולא להסתכן ולנסות להשתמש בבושם בבילוי לילי או חלילה על מגרש המשחקים. זהו בושם מעולה ליום חולין, לאנשים שלא שמים פס על אופנות שבאות והולכות.
(נמרוד מירום)

מחיר: 79 שקל לבקבוק 100 מ"ל

הריח עובד – אבל מה הקטע של השידור החוזר? / Replay Your Fragrance!

אין תמונה
זה שכתוב עליו "ריפליי" לא אומר שהוא באמת חי פעמיים. Replay Your Fragrance

בדיוק כשחשבתי שאין עוד משהו שאפשר לחדש בתחום הזה של בישום הגבר, הגיע החידוש הבא: ריפליי יור פרגרנס – בעברית, "שדר את הניחוח שלך בהילוך חוזר" – בושם שאפשר "להפעיל מחדש" אחרי כמה שעות על ידי התזת טיפה אחת של מים.

המותג האיטלקי Replay השיקו את הבושם החדש והצהירו שגם אחרי שעות של שימוש, ניתן לרענן מחדש את הבושם, בעזרת טיפה אחת של מים שמתיזים על המקום בו הוא רוסס. איך זה קורה? בעזרת מולקולה טבעית בשם ציקלודקסטרין אשר סופגת את הניחוח. כאשר מגיעה תוספת לחות בדמות טיפת המים משתחררים התווים העליונים של הבושם – מי שיודע מה זה אומר מוזמן לטקבק – וכך ריח הבושם חי מחדש.

נשמע מבטיח? נשמע. שווה לבדוק? שווה. אז בדקנו – ובידינו התוצאות: ריפליי יור פרגרנס הוא אחלה בושם. הריח שלו אולי לא מחדש, אבל לנחיריים הלא מאוד רגישים שלי הוא הרגיש נעים למדי – לא צועק, לא עדין מדי. מה שכן, הוא מתנדף די מהר – מה שלא אמור להוות בעיה לאור הטכנולוגיה החדשנית שתיארתי פה למעלה.

ובכן, מסתבר שהבטחות לחוד ומציאות לחוד. טיפות המים שהתזתי על עצמי כדי להפעיל מחדש את הבושם לא הפעילו מחדש שום דבר. יכול להיות שהיה שם איזשהו אד קל של ניחוח, אבל לא משהו שאפשר באמת להריח אם לא קוברים את האף בתוך העור. המסקנה היא שהייתי צריך לדעת: אין באמת מה לחדש בתחום הבשמים. יש ריחות טובים, יש ריחות טובים פחות. למזלו של ריפליי הריח מספיק טוב כדי לפצות על העניין ההבטחה הלא ממומשת.
(זיו גוש)

מחיר: 169 שקל ל-75 מ"ל

>> בפעם שעברה בדקנו בושם שלא מצליח לשבור מוסכמות
>> והנה כל הכתבות במדור