אין תמונה
מתלבט איזו מכונית לקחת לסופר
מה עושים כשהריפוד במכונית הלמבורגיני נרטב? קונים אחד חדש. או שניים. לא יודעים לבחור בין מכשירי הסמארטפון החדשים שיצאו לשוק? תקנו כמה, אחד לכל יום בשבוע. בזמן שאתם מצלמים קוקטייל טעים או משקפי שמש חדשים, המיליונרים הצעירים האלה מנקרים עיניים ברמות שטרם הכרנו. מדובר במראות שכבר אפילו לא מעוררים קנאה – רק מבט מבולבל וסלידה קלה מאותם ילדים עשירים.

אין תמונה
נרטב הריפוד. נקנה חדש

בהתחלה טפטפו התמונות לרשתות החברתיות דרך הטאמבלר שנקרא "הילדים העשרים של אינסטרגם", אבל עם העלייה בפופולריות של סנאפ צ'ט, העבירו המיליונרים הצעירים את תמונת היוקרה מנקרות העיניים לפלטפורמה הזו של פייסבוק. הצעירים האלו, בשנות הנעורים והעשרים המוקדמות לחייהם, מעלים תמונות של מכוניות ספורט יקרות, מטוסים פרטיים, בתים עצומים ומוצרי מותרות אחרים, עם כיתובים שמשדרים חוסר טאקט ואדישות מכוונת לעושר שנפל בחלקם.

אין תמונה
ההסעה הפרטית לבית ספר

אין תמונה
יש ספק אז אין ספק. תקנו הכל

ברוב התמונות מדובר בהגזמות פראות ולגלוג על אלו שיש להם פחות – אייפון שמשמש לייצוב כסא מתנדנד, תיק יוקרתי של לואי ויטון מכסה גלאי עשן, או שמפניה אקסקלוסיבית שמשמשת כשתייה לכלב קטן, שנראה כמו צעצוע בעצמו. עמוד הפייסבוק צמח ל – 250,000 לייקים, באנגליה בלבד – וזה עוד טרם הגיע הטנד לקולג'ים היוקרתיים של ארה"ב.

אין תמונה
פותחים את הסופ"ש

אין תמונה
גם לכלב מגיע הטוב ביותר

למרות שמייסד העמוד כתב בהודעה לאחרונה שהוא לא מזלזל באף אחד, אלא נמצא בתחום למטרות בידור בלבד וכדי להוות השראה לילדים אחרים שרוצים להגיע להישגים, ההרגשה המתקבלת מצפיה בתמונות שונה.  אי אפשר להתנער מהתופעה המצביעה על עליה בחומרניות וסגידה לכסף וחפצי יוקרה, וירידה של אמות המוסר בקרב נוער ואנשים צעירים. אבל בינתיים, רק מתוך סקרנות, נמשיך להציץ בתמונות.

>>> לעמוד הפייסבוק של ערוץ הגברים