(צילום: אייל קרן)

אלכוהול:

קוניאק Dupuy: קוניאק צרפתי מסורתי עם פז"מ של יותר מ-160 שנות ייצור והגיע לאחרונה לישראל. אחד המאפיינים הבולטים ביותר של המשקה הזה, כלומר מעבר לטעם שלו, היא העובדה שמדובר בקוניאק כשר לפסח שעשוי מ-100% ענבים לבנים מסוג יוני בלאן (Ugni Blanc), פול בלאנש (Folle Blanche) ופרנץ' קולומברד (French Colombard). 

שתייני קוניאק מנוסים יודעים שיש לטעום את המשקה בשלושה שלבים לפחות: ראשית כל מריחים אותו מגובה החזה על מנת להתרשם מהארומות החזקות ביותר (במקרה הזה ארומות פירותיות); השלב השני הוא רחרוח מעט קרוב יותר בשביל לשים לב לארומות העדינות של המשקה (וניל ועץ האלון של החביות); והשלב האחרון הוא הלגימה עצמה, שם ניתן להרגיש את המתיקות המרעננת של הענבים. חוץ מזה, אם המשקה חזק לכם מדי, ניתן לשלב אותו בקוקטיילים – ואם אתם פראי אדם, אז לא נכעס אם תשתו את זה בצ'ייסר.

מחיר: 150 שקלים | להשיג בחנויות האלכוהול המובחרות

וויסקי Blackbush: מזקקת Bushmills, אחת מיצרניות הוויסקי העתיקות ביותר באירלנד, חוזרת לשווק את האס שלה בשוק האלכוהול המקומי. אחרי יותר מ-400 שנה, המזקקים המובחרים באירלנד הצליחו להגיע להפיק את הספיריט הנהדר הזה, אשר מבוסס על לתת שעורה ומיושן בחביות שרי ספרדיות. 

ה-Blackbush מגיע בבקבוק המלבני הייחודי של מזקקת Bushmills, רק שהפעם יש לו שינוי בולט אחד – הלייבל השחור שלו. סומליירים למיניהם ככל הנראה יתרשמו מהבישום המתקתק של המשקה, שנותן רמיזות קלות של הדרים ודבש. טעמו של הוויסקי עשוי להיות מעט חריף לפרקים, עם טעם לוואי שעשוי להזכיר עור (Leather). אלו שחשים כי הטעם הזה הוא "מעט יותר מדי" בשבילם יכולים להגיש אותו עם קוביית קרח לעידון.

מחיר: 120 שקלים | להשיג בחנויות האלכוהול המובחרות

(צילום: יח"צ)

טיפוח: 

BOSS BOTTLED Infinite: החבר'ה מהוגו בוס משיקים בושם חדש מסדרת ה-Bottled. מדובר במילה האחרונה (וליתר דיוק, הניחוח) של חברת האופנה והסטיילינג לגברים אשר קיימת כבר כמעט 100 שנים, ואת הניחוח החדש ואת הקמפיין לסדרה כולה נבחר להוביל השחקן האוסטרלי כריס המסוורת'. אניני טעם בוודאי ישימו לב לניחוחות המתוקים של הבושם, אשר משלבים נגיעות של הדרים, תפוחים, קינמון, פאצ'ולי, רוזמרין, לבנדר ועוד. צרכני בשמים נורמטיביים לעומת זאת כנראה ישימו לב לניחוח הטיפוסי של Boss. 

מחיר: 269 שקלים ל-100 מ"ל | להשיג ברשתות הפארם המובחרות

 

(צילום: יח"צ)

MUGLER – ALIEN MAN: בחלוף יותר מ-20 שנה להשקת הבושם הראשון לגברים של מוגלר, עושה בית האופנה הצרפתי מעשה ומשיק את הפילר החדש שלו לגברים: הניחוח הגברי שמשלים את הגרסה הנשית של בושם אליאן. צורת הבקבוק שומרת על המבנה הארכיטקטוני של הגרסה הנשית, ומבחינת ניחוחות תמצאו כאן פריחת אוסמנטוס עם משמש וקליפת אשור מעושנת.

מחיר: 420 שקלים ל-100 מ"ל | להשיג ברשתות הפארם המובחרות

 

(צילום: יח"צ)

DOLCE&GABBANA - The One GREY: הניחוח החדש מבית דולצ'ה וגבאנה מגיע עם תמהיל של תווים רבי עוצמה, ניגודים חזקים של הל ארומטי וניחוחות אדמה. ההל פותח את ניחוח הבושם, ומשתלב עם תווי ההדרים המרירים של האשכולית. לבנדין ווטיבר מעצימים את תווי הלב, וחושפים את החושניות ואת סימן ההיכר של בשמי TNE ONE לגברים. תווי הבסיס משלבים טבק חם ועצים אפורים, עם סיומת של ענבר אפור המעניק לבושם עוצמה איכותית שנשארת לאורך זמן.

מחיר: 429 שקלים ל-100 מ"ל | להשיג ברשתות הפארם המובחרות

 

(צילום: יח"צ)

INSPIRED BY RESPECT: הבושם החדש של דוויד בקאהם הגיע לארץ ממש לאחרונה עם ריח מעודן ומודרני אשר ממשיך את דרכו של המותג שהושק ב-2018. הבושם נפתח עם תערובת הדרים ממריצה של ברגמוט ואשכולית, יחד עם ניחוח ארומטי של לוונדר. הניחוח מתפתח לריח מתובל שהוסף לו הל חם, עלה תלתן ורמז של אננס.

מחיר: 99 שקלים | להשיג ברשתות הפארם המובחרות

(צילום: יח"צ)

ADIDAS UEFA VICTORY EDITION: הבושם החדש של אדידס מסדרת גביע ליגת האלופות - UEFA- ניחוח הניצחון. הניחוח הארומטי של מהדורת הניצחון הורכב על ידי צמד השחקנים מברזיל וצרפת: הרנן פיגולי וקארין בואין. הצמד בחר את חומרי הגלם לבושם על מנת ליצור ניחוח שנפתח בתערובת ממריצה של ריחות הדרים עם רמז ארומטי של הל, ואלו מתמזגים עם לבנדר קלאסי פצ'ולי לניחוח עז.

מחיר: 49.90 שקלים | להשיג ברשתות הפארם המובחרות

(צילום: יח"צ)

מארז ADIDAS לחג: דנשר, המביאה את מותג הטיפוח ADIDAS לישראל, משיקה לקראת חג הפסח מארז מתנה לגבר שמכיל תיק רחצה ממותג של אדידס, אדידס קליימקול דאודורנט אנטי-פרספירנט 150 מ"ל ואדידס קליימקול 3 ב-1 – ג'ל רחצה שמפו וסבון לפנים 250 מ"ל. 

מחיר: 39.90 שקלים | להשיג ברשתות הפארם המובחרות

(צילום: יח"צ)

סכין הגילוח Gillette SKINGUARD SENSITIVE: סכין הגילוח החדש של ג'ילט מסדרת Skinguard Sensitive פותח והוכח קלינית עבור גברים עם עור רגיש, כבעל טכנולוגיה חדשנית ומהפכנית המונעת גירוי של העור שמפרידה בין להבי הסכין ואמורה לצמצם משיכות ומריטות של שערות קרובות לעור. טכנולוגיית Gillette SkinGuard מציבה פס מגן ייחודי הממוקם בין שני להבים הנמצאים במרחק אופטימלי זה מזה בכל צד של הסכין ופועלת על בלימת משקל כף היד. פס המגן הייחודי מחליק ומשטח את פני העור כדי להגן עליו מפני הלהבים, מרים ומרחיק את הלהבים מהעור הרגיש – ובכך מפחית משמעותית את לחץ הגילוח על עור רגיש.

מחיר: בין התאריכים 11.4/1.5.19 ניתן יהיה לרכוש את סכין הגילוח במחיר היכרות של 44.90 שקלים

(צילום: יח"צ חו"ל)

ביגוד, הנעלה ונוחות: 

בגדי הים החדשים של NAPAPIJRI: חברת האופנה האיטלקית משיקה לקראת האביב הים תיכוני החם את ליין הקיץ החדש ואיתו את בגדי הים שלהם. מעצבי האופנה של NAPAPIJRI הכינו מגוון עיצובים, כאשר החוט המקשר בין כולם הוא המפגש בין העבר והעתיד. במילים אחרות, אם אתם אוהבים את הסגנונות הצבעוניים של סדרות הפעולה משנות ה-80, אז אלו חדשות מצוינות עבורכם. בגדי הים החדשים מגיעים בגזרה קצרה עם תפירה מעל הברכיים, שרוך להידוק הבגד במותניים וביטנת תחתון Built In.

מחיר: 250-299 שקלים | להשיג בחנות הפופ אפ בקניון רמת אביב ובחנויות המובחרות

(צילום: ניר יפה)

כפכפי MOSES: רשת WESHOES מציגה מותג כחול לבן המותאם לאקלים ולנוף הישראלי. הקולקציה של כפכפי מוזס משלבת בין סטייל ונוחות, ומציגה בקיץ הקרוב את מיטב הטרנדים הכי חמים מהארץ ומהעולם. מגוון של כ-30 צבעים המאופיינים בצבעי קיץ נועזים, גווני פסטל ופרינטים מיוחדים.

מחיר: 149.90 שקלים | להשיג ברשת WESHOES

 

(צילום: אמיר בן ישי)

הקולקציה החדשה מבית BROOKS: חולצה חדשה המתאימה להרבה מעבר לריצה בגוונים וגזרה שהופכים אותה למתאימה גם למשרד וליציאה. חולצת ה-Varsity Polo יכולה לשמש אתכם לאורך כל היום. הבד הנושם והקליל מנדף זיעה בזכות טכנולוגיית ה- DriLayer® הייחודית למותג Brooks ומתייבש במהירות, והצווארון המעוצב עם הכפתורים מאפשר שליטה על האוורור ומונע שפשופים. חיתוך ללא תפרים מונע גירוי של העור, והמבנה המתוחכם מאפשר חופש תנועה מוחלט בזמן האימון. באותה סדרה ניתן להשיג גם את המכנס למתאמן המצוי - ה-Sherpa 5" Short.

מחיר: 249 שקלים לחולצה ו-199 שקלים למכנס | להשיג בסניפי רשת Brooks ובחנויות הספורט המקצועיות המובחרות

(צילום: ברוק'ס סטודיו)

סדרת כריות Position מבית פולירון: סדרת הכריות Position החדשה מורכבת מ-3 כריות המתאימות לתנוחת השינה האישית. מידות הכריות הן 40 על 60 ס"מ במבנה "כרית של פעם". הכריות עשויות מחומר איכותי בשם "VISCOOL" -  לטקס המכיל ג'ל קירור ייחודי המסייע לאיזון הטמפרטורה בראש בזמן השינה. בד הכריות הוא בטכנולוגיית COOLMAX SEASON החדשנית המאפשרת נוחות מקסימלית, יכולת ניקוי נוחה ויעילה וגם עוזר בשמירה על טמפרטורת הראש. הייחודיות של הכריות הוא בהתאמת הגובה שלהן. כל כרית מותאמת לתנוחת שינה אחרת בהתאם לגובה שלה – 8 ס"מ/ 11 ס"מ/ 15 ס"מ. 

מחיר: 299 שקלים | להשיג בחנויות פולירון ובנקודות המכירה ברחבי הארץ

(צילום: דור שרון)

על המדף

"שבור בשעת חירום": הוצאות הספרים "כתר" ו"עברית" השיקו לאחרונה את ספרו של טים לרקין "שבור בשעת חירום". מדובר במעין ספר הדרכה עיוני אשר נוגע ולאופנים שבהם ניתן או רצוי להפעיל אלימות בעידן המודרני. לטענתו של לרקין, למרות העובדה שמלמדים את כולנו שאלימות היא בזויה ומדובר במוצא האחרון, סביר להניח שכולנו נאלץ להיחשף אליה בשלב כזה או אחר בימינו. אי לכך ובהתאם לזאת, רצוי להיות מוכנים לתקרית הזאת – כאן למעשה "שבור בשעת חירום" נכנס לתמונה.

נתעלם רגע מהעובדה שלרקין מוגדר כאישיות מעט שנויה במחלוקת (מסתבר שתרזה מיי, ראש ממשלת בריטניה, אסרה עליו לערוך הרצאות בממלכה) ונעסוק רגע באופן הכתיבה שלו. למרות העובדה שמדובר למעשה בספר עיוני, הכתיבה של לרקין (או התרגום של יואב כ"ץ) שוטפת ומקסימה. כלומר, סביר להניח שתמצאו את עצמכם שותים את המילים לרוויה והופכים את הדפים בשיא המהירות. באשר לתוכן עצמו: כאן יכול להיות שתמצאו את עצמכם מבקרים מעט מסתייגים מהטקסט ומוצאים את עצמכם בעמדת המבקר, כי מה שיש לו לומר עלול להיות מעט פרוע. מצד שני, אנחנו נשקר אם נגיד שלא יצא לנו להכיר אנשים שהספר הזה תפור עליהם.

מחיר: 90 שקלים | להשיג בחנויות הספרים המובחרות

(צילום: יח"צ)

מסלולים > להתאהב בארץ מחדש: בימים אלה משיקה הוצאת מסלולים > להתאהב בארץ מחדש את סדרת ספרי הטיולים "מעיינות ומסלולי מים". שלושת ספרי הסדרה עוסקים במקורות מים טבעיים: מעיינות, בריכות, בורות מים, פלגי מים זורמים, מפלים, מקומות מתאימים לצפייה בשיטפונות, וגבי מים שמתמלאים ממי הגשמים. בנוסף מציגים הספרים שבסדרה מסלולי מים שבהם אפשר ליהנות מיום טיול שלם במקורות המים.

מחיר: 298 שקלים ל-3 ספרים |  בחנויות הספרים ובחנויות טיולים ברחבי הארץ

 (צילום: יח"צ)