חמישה ישראלים גורשו מדובאי לאחר שנתפסו עם סמים
החמישה, חלקם מוכרים למשטרה ממרכז הארץ ומהשרון, נתפסו במהלך חופשה באיחוד האמירויות כשברשותם כמויות קטנות של חשיש ומריחואנה. חלקם גורשו מהמדינה באופן מיידי, אחרים נקנסו ונאסרה עליהם הכניסה למדינה בעתיד


חמישה ישראלים ממרכז הארץ והשרון, חלקם מוכרים למשטרה, גורשו באחרונה מדובאי לאחר שנתפסו כשברשותם כמויות קטנות של חשיש ומריחואנה. לפי גורם המעורה בפרטים, החמישה נעצרו במהלך שהותם באיחוד האמירויות לאחר שבבדיקות שבוצעו נמצאו ברשותם כמה גרמים של סמים.
"המזל הגדול שלהם הוא שהם נתפסו עם כמויות קטנות בלבד", אמר הגורם, "חלקם גורשו מהמדינה, ואחרים נאלצו לשלם קנסות כבדים וקיבלו חותמת שחורה האוסרת עליהם להיכנס לדובאי ולאיחוד האמירויות בעתיד".
על פי המידע שהגיע לגורמי האכיפה, אותם עבריינים היו מודעים היטב לחוקי הסמים המחמירים במדינה, אך למרות זאת הבריחו לכאורה עשרות גרמים של חשיש ומריחואנה במטרה להשתמש בהם במהלך החופשה, במסיבות פרטיות ובחדרי המלון שבהם שהו.
מאז חתימת הסכמי אברהם והתחזקות הקשר בין ישראל לאיחוד האמירויות, הפכה דובאי ליעד פופולרי גם בקרב גורמים עברייניים מישראל. עם זאת, בשנים האחרונות גורשו עשרות ישראלים בעלי עבר פלילי מהמדינה, חלקם בעקבות עבירות וחלקם לאחר שהתברר כי הם מבוקשים לחקירה בישראל.
גורמים המעורים בנושא מציינים כי רשויות האכיפה באיחוד האמירויות נוקטות מדיניות נוקשה במיוחד בכל הנוגע לעבירות סמים, גם כאשר מדובר בכמויות קטנות לשימוש עצמי, ולכן ישראלים שנתפסים מסתכנים במעצר, קנסות, גירוש ואף באיסור כניסה עתידי למדינה.