תובע בתיקי אלימות במשפחה הכה באכזריות את אשתו לעיני בנותיהם - ונידון לעבודות שירות בלבד
שוטר מתחנת רמלה במחוז מרכז, ששימש טוען משטרתי בתיקי אלימות במשפחה, תקף באכזריות את אשתו מול בנותיהם הקטינות בגלל רגל שבורה של ארון. חרף העובדה שבית המשפט קבע כי הוא לא לקח אחריות או הביע חרטה על מעשיו, נגזרו עליו 8 חודשי מאסר שירוצו בעבודות שירות בלבד


החלטה שיפוטית מעוררת תמיהה ניתנה אתמול (שלישי) בבית משפט השלום בראשון לציון, עם מתן גזר דינו של שוטר שהורשע בתקיפה הגורמת חבלה של ממש, לאחר שהכה את בת זוגו בביתם לפני כשנתיים וחצי. בית המשפט גזר על השוטר, המשרת בתחנת רמלה במחוז מרכז, שמונה חודשי מאסר בפועל שירוצו במסגרת עבודות שירות, לצד עונש של מאסר על תנאי.
מכתב האישום, שהוגש על ידי עורך הדין באיש איינאו מפרקליטות מח"ש, מתגלה פרט אירוני ומטריד במיוחד: השוטר התוקף שימש מתוקף תפקידו טוען משטרתי בבית המשפט בתיקי אלימות במשפחה. ביום האירוע הוא שב לביתו וגילה כי אשתו הניחה מחוץ לדלת הכניסה ארון שירות שרגלו נשברה.
בעקבות כך, הנאשם התרגז וניגש לעבר אשתו ששכבה באותה עת על הספה סמוך לשתי בנותיהם הקטינות. הוא בעט בטלפון הנייד שאותו החזיקה בידה, משך אותה משערות ראשה, הכה ובעט בה, וגרם לה לחבלות בראשה ובזרועותיה.
בית המשפט קיבל את עמדת מח"ש והרשיע את השוטר בתקיפה. בפסק הדין אף צוין כי הנאשם לא נטל אחריות לביצוע מעשיו בשום שלב, ולא הביע כל צער, חרטה או אמפתיה כלפי המתלוננת - אלא להפך. חרף כל זאת, נגזרו עליו כאמור עבודות שירות בלבד. קיים צו איסור פרסום על שמה ופרטיה של הנפגעת.