"ניצל רגע של הסחת דעת וגנב תכשיטים בעשרות אלפי שקלים"
תושב אשדוד בשנות ה-50 לחייו נאשם כי הגיע לחנות תכשיטים באזור התעשייה בקריית גת, ניצל את הסחת דעתו של אחד העובדים, נטל מגש תכשיטים בשווי עשרות אלפי שקלים ונמלט מהמקום. בתום חקירה הצליחו החוקרים להתחקות אחר זהותו, וכתב אישום הוגש נגדו


תושב אשדוד בשנות ה-50 לחייו נאשם בגניבת תכשיטים בשווי עשרות אלפי שקלים מחנות תכשיטים באזור התעשייה בקריית גת, לאחר שעל פי החשד ניצל את הסחת דעתו של אחד העובדים, נטל מגש תכשיטים ונמלט מהמקום.
המקרה התרחש ב-28 במאי. על פי כתב האישום, החשוד הגיע לבית העסק למכירת תכשיטים באזור התעשייה בעיר, ובמהלך שהותו במקום הבחין בהזדמנות, לקח מגש תכשיטים שהיה בחזקת אחד העובדים ונמלט.
עם קבלת הדיווח פתחו חוקרי תחנת קריית גת בחקירה, שכללה איסוף ראיות, גביית עדויות וביצוע פעולות חקירה נוספות. בהמשך הצליחו החוקרים להתחקות אחר זהותו של החשוד ולגבש נגדו תשתית ראייתית.
אתמול הגישה שלוחת התביעות הפלילית לכיש כתב אישום נגד החשוד לבית משפט השלום באשקלון, המייחס לו עבירות של גניבה והסתייעות ברכב לביצוע עבירה.