לשימושה האישי: אחות ראשית בבית חולים בדרום נאשמת בגניבת תרופות
לפי כתב האישום, האחות ביקשה לאורך כשנתיים ממחלקות שונות ומבית המרקחת לנפק לה טרמדול - תרופה לשיכוך כאבים חזקים המחייבת מרשם - אך במקום להעבירם לחולים, נטלה אותם לכאורה לשימושה האישי. הפרשה נחשפה בבדיקה פנימית בבית החולים והובילה לחקירת משטרה


אחות ראשית בבית חולים בדרום הארץ נאשמת כי גנבה 114 בקבוקוני "טרמדול" - תרופה לשיכוך כאבים חזקים, ששימוש ממושך או בלתי מבוקר בה עלול לגרום להתמכרות.
לפי כתב האישום שהגישה בימים האחרונים יחידת התביעות במשטרת מרחב לכיש לבית משפט השלום בקריית גת, הגניבות בוצעו לכאורה בשנים 2022-2023, בזמן שהאחות שימשה כאחות ראשית במחלקה גדולה בבית החולים.
על פי הנטען, האחות הייתה מבקשת ממחלקות אחרות בבית החולים וכן מבית המרקחת לנפק לה בקבוקוני טרמדול - תרופה המחייבת מרשם רפואי. אלא שבפועל, כך לפי החשד, התרופות לא יועדו לחולים ולא לצרכים רפואיים של המחלקה, אלא לשימושה האישי בלבד.
הפרשה נחשפה בעקבות בדיקה פנימית בבית החולים, ובהמשך הועברה לטיפול המשטרה. מהחקירה עלה, לפי כתב האישום, כי האחות לא שילמה עבור התרופות, ואלה נלקחו לכאורה שלא כדין ולא הועברו לשימוש מטופלים.
האחות נחקרה באזהרה, ובסיום החקירה הוגש נגדה כתב אישום המייחס לה עבירות גניבה. משפטה צפוי להיפתח בקרוב.