mako
פרסומת

ויראלי: הפאדיחה בפוסט הממומן של אושיית הרשת

מריסה קייסי גרוסמן, אושיית רשת די מוכרת, בסך הכל רצתה לחגוג את החיים ולכבד את המתים בפוסט מרגש שכתבה ובו הספידה את קרוביה שהלכו לעולמם. עד כאן הכל טוב ויפה, לפחות עד הרגע בו החליטה לתייג את מותג בגדי הים שלה

מערכת ערוץ הגברים
mako
פורסם:
מריסה קייסי גרוסמן
מריסה קייסי גרוסמן | צילום: fashionambitionist, instagram
הקישור הועתק

אושיית הרשת מריסה קייסי גרוסמן הסתבכה לאחרונה עם העוקבים שלה לאחר שפרסמה תמונה באינסטגרם עם שורת תיאור שנויה במחלוקת. 

גרוסמן (כנראה יהודייה, אבל לכו תדעו) עלתה לכותרות השבוע לאחר שמשכה אליה קצת יותר מדי תשומת לב שלילית בעקבות פוסט בו כתבה ברגש והספידה קרובי משפחה וחברים שמתו - אבל לא לפני שתייגה את מותג בגד הים שלבשה.

הפוסט המדובר הציג את גרוסמן יחד עם בן זוגה בזמן שהם נופשים על יאכטה באיטליה, ובתיאור הפוסט היא כתבה: "אל הירח ובחזרה! חיים את החיים הכי טוב שאפשר עבור מימי, מישל בלומנטל, סם אלן, הדודה סו, הסבים של גייב ולורן מרקוס. כל אלה שמעירים אותנו מדי יום. בגלל שהלכתם מוקדם מדי, אנחנו משתדלים למצות כל יום עד תום... ובגלל שכולם היו רוצים לדעת, אז בגד הים הוא של המותג מונטה קריסטו".

הפוסט גרף עד כה קרוב ל-5,000 לייקים והוא ככל הנראה הפוסט הפופולרי ביותר של גרוסמן בשבועות האחרונים. למרות זאת, משתמשים רבים היו מאוד ביקורתיים כלפי שורת התיאור - ואחרים היו שליליים מאוד לגביה.

"אני שונא ואוהב אנשים כמוך", כתב אחד המגיבים. "בזכות הפוסט הזה, אני מרגיש פחות ריקני". מגיב אחר כתב: "אני שונא מובילי דעת קהל ברשת. באמת שאני שונא אותם. כל כך הרבה זיוני מוח ואגואיזם". למרות זאת, גרוסמן לא נשארה חייבת והתייחסה לגל התגובות השליליות שקיבלה בעקבות הפוסט.

פרסומת

"רק בגלל שמישהו הלך לעולמו, זה לא אומר שצריך להתמקד רק בעצב", היא כתבה. "אני בטוחה שהם היו מעריכים את הכוונה מאחורי המילים. אז בבקשה תחשבו לפני שאתם מתייחסים למותם של חברי הטובים ביותר שמתו מסרטן, גידולים, סכרת, תאונות דרכים עם משאיות זבל ועוד. נמאס לי. מספיק עם הבריונות".