הוגו אלברדו הוא אזרח צ'יליאני שהיה בטוח שנחתה עליו עסקת חייו אחרי שמצא ברשת מכשיר סמסונג למכירה במחיר נהדר. אלברדו לא חשב פעמיים, וכמובן הזמין את המכשיר מסוג Samsung Galaxy S8, שילם את מחירו, ורק כמה ימים לאחר מכן, כשהמשלוח הגיע - הוא הבין איך "עסקת חייו" הפכה לרגע לא נעים בכלל.

את המכשיר הסלולרי רכש אלברדו דרך חנות סלולר בעיר הבירה סנטיאגו דה צ'ילה, והוא היה מיועד לבתו הצעירה. אחרי ביצוע הרכישה, החבילה עם המכשיר יצאה מהחנות לכיוון ביתה של בתו בעיר לינארס - משלוח שנעשה באמצעות חברת Chilexpress.

עם הגעת החבילה, אלברדו ובתו היו יחד בביתה, והם פתחו את המשלוח כדי להפעיל את המכשיר החדש ולהכניס אותו לשימוש. למרות זאת, עם פתיחת החבילה, השניים קיבלו את הפתעת חייהם כשבפנים גילו קופסת חלב בטעם תות ולא מעט שקיות ריקות.

"הבת שלי עוד הוסיפה תשלום נוסף כדי שהחבילה תיארז בקפידה ותגיע מוגנת", סיפר אלברדו. "כשפתחנו את החבילה חטפנו את הלם חיינו כשגילינו בפנים את שקית החלב והשקיות. מה שלא היה בפנים זה הסמסונג שכל כך חיכינו לו".

(צילום מסך מתוך cronica.com.ar)

"אולי משהו קרה בתהליך ההגעה אלינו?", תהה אלברדו כשדיבר עם כלי התקשורת המדינה. "הרגשתי מרומה כשמצאתי את עצמי פתאום עם קרטון חלב. התמלאתי זעם, חוסר אונים וכעס. אתה בוטח בחברה מסויימת, חושב שהכל בסדר - ואז משהו קרוה בדרך".

בעודו מחכה לתשובת Chilexpress החליט אלברדו להגיש תלונה במשטרת לינארס כדי לנסות ולמצוא תשובה על מיקומו של הפלאפון האבוד.