mako
פרסומת

כוכבת האינסטגרם הברזילאית שהסעירה את מיליון עוקביה

לייס ריביירו הכתה גלים ברשת והסעירה את מיליוני העוקבים שלה אחרי שחשפה שאפילו היא נוהגת לערוך את התמונות שלה באינסטגרם. מעבר לזה, הדוגמנית הוסיפה כי היא "חושבת שלאפליקציות עריכה יש פוטנציאל הרסני". אז למה בכל זאת היא עושה בהן שימוש? הנה ההסבר שלה

מערכת ערוץ הגברים
mako
פורסם:
הקישור הועתק

אחת הדוגמנית הברזילאיות המפורסמות ביותר בעולם הצליחה להסעיר את עוקביה ברשתות החברתיות אחרי שהיא חשפה כיצד היא נוהגת לערוך את התמונות שלה. על פי הדיווחים של אתר האינטרנט האוסטרלי Vogue, לייס ריביירו בת ה-27, חשפה במהלך ריאיון שהיא נוהגת להשתמש באפליקציית Facetune בשביל לערוך את ההופעה החיצונית שלה לפני שהיא מעלה תמונות לאינסטגרם.

ההודאה הפתיעה לא מעט אנשים, בעיקר בהתחשב בעובדה שהדוגמנית הברזילאית מתחזקת חשבון עם למעלה מ-1.8 מיליון עוקבים. כלומר, המחשבה שאישה שמדגמנת עבור אחד ממותגי ההלבשה היוקרתיים ביותר בעולם צריכה לערוך את ההופעה החיצונית שלה בשביל לעמוד בסטנדרט של אינסטגרם היא אבסורדית – אך לטענתה, היא נוהגת לערוך רק תיקונים מינימליים לתמונות.

"אני חושבת שלאפליקציות כמו Facetune יש פוטנציאל הרסני מאוד", מספרת הדוגמנית הברזילאית. "הן משדרות לנשים, וכנראה שבעיקר לילדות, ש-'יופי' הוא משהו בלתי ניתן להשגה". מאוחר יותר בריאיון, היא חשפה כיצד היא נוהגת להשתמש בתוכנה בשביל להעלים פצעונים קטנים על הפנים, אך לעולם לא בשביל לערוך את האופן שבו הגוף שלה נראה.

ריביירו מוסיפה: "אני אף פעם לא עורכת את הגוף שלי מהסיבה הפשוטה שאני דמות ציבורית ומודל לחיקוי עבור המון ילדות. הרבה מהן נושאות מטען רגשי שלילי בגלל ההופעה החיצונית שלהן ואני לא רוצה להיות האדם שיוסיף עוד שמן למדורה הזאת".

פרסומת

קריירת הדוגמנות של ריביירו פרצה בשנת 2009, כשהיא הייתה רק בת 19. שנתיים מאוחר יותר, היא הפכה לאחת הדוגמניות הכי עסוקות בתחומה – כאשר היא הוזמנה להופיעה ב-27 תצוגות אופנה בשבוע האופנה של סאו פאולו ועוד 26 תצוגות אופנה בשבוע האופנה של ריו. בשנת 2017, היא עלתה על מסלול הדוגמנות של ויקטורי'ס סיקרט בשנגחאי כשהיא לובשת את חזיית 'פנטזיית לילות השמפנייה' – אשר ערכה הוערך בכ-2 מיליון דולרים.