mako
פרסומת

"לא באנו לעשות כסף על הגב של הקהל": כך הפכו הסולטיז לתופעה הכי חזקה ב-2025

הם כבשו את הרשת, יצרו כאוס בקניון שלם, מפתחים סרט קולנוע ויזמו מופע חנוכה שהפך לטירוף. תפסנו את חבורת הסולטיז לריאיון מיוחד על החברות, ההשקעה והנאמנות לקהל שהכתיר אותם לתופעה הכי חמה השנה

משה אבוטבול
משה אבוטבול
פורסם: | עודכן:
סולטיז
טירוף שלא נתפס. סולטיז | יח''צ: אור דנון
הקישור הועתק
    1. עם יותר מ-750 אלף עוקבים ברשתות שלהם, וטירוף שחצה השנה כל גבול אפשרי, חבורת ה"סולטיז" כובשת יעד נוסף - מופע חנוכה מצליח שמתקיים בימים אלו ברחבי הארץ בשם ה"סול סטארס" לצד דילן דרור, עילי צ'פמן, הייפ קרו, יהונתן שתיוי, סטפן לגר ובהנחיית לירון ויצמן. בין מופע למופע, תפסנו את החבורה הכי ויראלית ברשת (אורי בן ארי, שובל אליעזר, נווה בר מואב ופז שגיא) לריאיון מיוחד שמסכם עבורם את 2025 ואת היעדים הבאים.

      עקבו אחר ערוץ העדכונים שלנו בוואטסאפ!

    2. איך בכלל נולדה החבורה?
      "החבורה שלנו נולדה הרבה לפני היוטיוב. הכרנו עוד בתיכון, ואחרי הצבא פתחנו יחד חברת סטארט-אפ. כמה שנים אחר כך החלטנו להתחיל ליצור תוכן, בעיקר כדי שיהיו לנו חוויות שנוכל להראות לנכדים שלנו בעתיד".
    3. מה לדעתכם הוביל לכל הטירוף דווקא השנה?
      "נתנו את ה-100 אחוז שלנו בכל היבט. עבדנו קשה, השקענו בכל סרטון, והבאנו משהו חדש שעדיין לא היה בארץ. הקהל פשוט התחבר לזה והרגיש כמה אנחנו משקיעים בו ולא מזלזלים בו.


    4. מתי הבנתם שאתם רוצים לתרגם את זה למופע ואיך בכלל מחליטים מה יהיה במופע כזה?
      "אחרי מה שקרה בקניון הבנו שאנחנו צריכים לתת לקהל חוויה גדולה ומסודרת יותר, ולהחזיר לו על כל התמיכה. הפעם ידענו שזה חייב להיות במקום מאורגן עם מקומות ישיבה, כדי לעשות הכל בצורה בטוחה ונכונה. במופע סולסטארס בחנוכה החלטנו להביא לקהל את מה שהוא הכי אוהב - האתגרים והתחרויות מהיוטיוב, רק על במה ובגרסה הרבה יותר גדולה שלא נראתה אף פעם בישראל".
    5. איך מתמודדים עם התחרות במקביל מול מופעים נוספים?
      "אנחנו משתדלים לא להתעסק במה שאחרים עושים ולהתרכז בדרך שלנו. עושים את הכי טוב שאנחנו יכולים בשביל הקהל, מאמינים בעבודה הקשה ובהשקעה, ויודעים שזה מה שזה משתלם בסוף".

      מופע סולסטארס
      עשו סולד אאוטים | צילום: עומרי סילבר

    6. מה חשוב לכם להעביר בסרטונים ובקשר שלכם עם הקהל?
      "חשוב לנו להעביר לילדים כמה ערך החברות משמעותי, להראות להם כמה חשוב לצאת מהמסכים ולראות עולם והכי חשוב לעזור להם לפתח ביטחון עצמי ואמונה ביכולת שלהם להגשים חלומות".
    7. מה התגובה הכי מרגשת שקיבלתם?
      "יש המון", מכריזים ומפרטים, "אבל כל פעם שמישהו אומר לנו 'הוצאתם אותי מתקופה קשה' או 'בזכותכם אני מחייך' - זה שובר אותנו. כל הודעה כזו מזכירה לנו למה אנחנו עושים את כל זה, זו הזכות הכי גדולה בעולם".
    8. כמו שהזכרתם, השנה השקתם שוקולד שגרם לקריסה של קניון TLV מרוב עומס ילדים ובלאגן, האמנתם שזה מה שיקרה?
      "בכלל לא האמנו. ציפינו שיגיעו אולי אלף ילדים, כמו שבדרך כלל מגיעים כשיוצרי תוכן אחרים עושים אירוע כזה. היינו בהלם ממה שקרה. באותו רגע הבנו כמה הקהל באמת מעריך אותנו ורואה את ההשקעה שלנו וזה חימם לנו את הלב".

    9. בעקבות הטירוף והביקוש, אתם צפויים להשיק עוד מוצרי מזון?
      "כרגע לא. עשינו את השוקולד כי אנחנו מאוד אוהבים שוקולדים וזה היה המון עבודה כדי להביא מוצר איכותי לשוק קשה כמו ישראל, אבל never say never", אומרים החבורה.

      השוקולד של סולטיז
      השוקולד שעשה כאוס | צילום: מתוך ערוץ הווטסאפ של סולטיז

    10. חשפתם בפני לקהל שאתם עובדים על פיתוח של סרט - מה אתם יכולים לספר עליו?
      "מדובר בסרט קולנוע עלילתי שנכון לעכשיו מתוכנן לעלות בשנה הקרובה. הוא הולך להיות הסרט הכי טוב שנראה בישראל ויושקעו בו מיליונים".
    11. מה היעד הבא?
      "להעלות את הרמה של תעשיית הבידור בישראל ולהראות לקהל הישראלי איך זה נראה כשבאמת משקיעים בהם ולא רק מנסים לעשות כסף על הגב שלהם".