makoland

תראו את זה: הנחש הארוך בעולם

הנחש הארוך בעולם היא למעשה נחשה השוקלת יותר מ-136 קילוגרמים, נמתחת לאורך של כמעט שמונה מטרים וידועה בכינוי "מדוזה". היא מאיישת מקום בספר השיאים של גינס בתור הנחש הגדול ביותר החי כיום בשבי. הנה עוד כמה פרטים מעניינים עליה

אורן דותן | | פורסם 11/10/11 10:22:08
הנחש הארוך בעולם איזה מותק | צילום: צילום מסך אתר dailymail

הנחש הארוך בעולם היא בכלל נחשה השוקלת יותר מ-136 קילוגרמים, נמתחת לאורך של כמעט שמונה מטרים וידועה בכינוי "מדוזה". מדוזה, המזדחלת כעת למקומה בספר השיאים של גינס בתור הנחש הגדול ביותר החי כיום בשבי, צורכת יותר מ-18 קילוגרמים של בשר פעם בשבוע, אבל ביום טוב היא יכולה גם להוריד כמעט 50 קילוגרמים בארוחה. צריך 15 אנשים כדי להחזיק הפיתון הענקית, המוצגת ב"בית אימה" בקנזס סיטי (ארה"ב).

לדברי המאמן של מדוזה, לארי אדגר, הוא אינו חושש כלל מהפיתון העוצמתית שלקח תחת חסותו. "הנחשים האלה טורפי אדם אבל הפחד הוא בסך הכול חוסר הבנה שלהם", אמר. "אין בי פחד כי אני מכיר אותה ויודע שהיא יכולה להרוג אותי. בעבר פיתון קטן הרבה יותר התלפף סביבי וגרם לי לאבד את ההכרה".

"היא עלולה להיות מסוכנת אבל אין שום סיבה שהיא תתקיף אותי", מרגיע אדגר. "המכונית שאתם נוהגים בה הורגת הרבה יותר בני-אדם מכל הנחשים בעולם, אבל אתם לא חוששים להתניע אותה בכל פעם מחדש, נכון?".

לדברי המאמן, הוא קנה את הנחשה בת השבע כשהייתה תינוקת ומאז היא לא מפסיקה לצמוח: "לפני שבע שנים היא הייתה באורך האצבע שלי".

הנחש הארוך בעולם צריך 15 אנשים כדי להחזיק הפיתון הענקית | צילום: צילום מסך אתר dailymail
ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן