makoland

גם לחיות מגיע: תחפושות מגניבות לחיות המחמד

פורים בפתח ואתם מתכוננים עם התחפושת הכי שווה. אבל מה עם חיית המחמד שלכם? אספנו לכם כמה רעיונות מדליקים לתחפושות קלות ופשוטות להכנה

איליה ברבנר | מקולנד | פורסם 03/03/11 20:41:01

פורים בפתח ואתם כבר מוכנים חודש מראש עם התחפושת הכי שווה בסביבה. השקעתם כל כך הרבה, אל תשאירו את חברכם הטוב ביותר מחוץ למסיבה. כן, אנחנו מתכוונים לכלב שלכם! אתם יכולים להלביש את חיית המחמד שלכם בהמון תחפושות פורימיות מגניבות. אז אחרי שהכלב שלכם הפך כבר מזמן לחלק מהמשפחה, הגיע הזמן לארגן גם לו תחפושת פורים מיוחדת.

תחפושות לחיות הן לא דבר מסובך (לרוב). אתם תמיד יכולים להשתמש בדברים שכבר נמצאים אצלכם בבית, בגדים ישנים, כובעים או אפילו תחפושות שלכם מהעבר, כי אחרי הכל, רוב הסיכויים שהכלב שלכם ילבש אותם רק פעם אחת. תיזהרו לא להשתמש בחומרים שעלולים לסכן את הכלב שלכם, הימנעו מחפצים קטנים שהוא יכול לבלוע או להיחנק מהם, והכי חשוב, תנו לכלב שלכם להנות מפורים ואל תכריחו אותו ללבוש משהו שהוא לא רוצה.

אין תמונה כלב בלרינה

בלרינה

מה יכול להיות יותר חמוד מלהפוך את הכלבה הקטנה שלכם לבלרינה ענוגה ויפהפייה? עטפו את הנסיכה שלכם בחצאים בלט והפכו אותה לרקדנית הכי נבחנית בשכונה.

קנו חצאים טוטו קטנה לילדים בחנות פורים והלבישו על הכלבה שלכם. הוסיפו קולר וורוד מסרט שקושרים איתו מתנות או בד אחר, ולשדרוג התחפושת אתם יכולים להוסיף פרפר ורוד בשיער או כתר קטן והנה היפהפייה שלכם מוכנה לצאת אל הרחבה.

אין תמונה זה מטוס? זה ציפור? לא, זה סופר-כלב! סופר-כלב

הפכו את הכלב שלכם לסופרמן, או סופר-דוג, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לקחת חולצה טי-שרט כחולה של ילדים, ולגזור ממה את השרוולים על מנת שהכלב שלכם ירגיש חופשי יותר. חתכו את האות S מבד אדום והדביקו לקדמת החולצה, בבד אדום שנותר לכם השתמשו כדי ליצור גלימה והדביקו אותה לחלק האחורי של החולצה.

שנות השמונים

אין תמונה הכלב חזר לאייטיז

התאימו את הכלב שלכם מסיבת אייטיז צבעונית: קחו סווטשרט ישנה בצבע בוהק, צהוב, ירוק ורוד או כל דבר זרחני שתמצאו בארון ואתם לא משתמשים בו יותר וגזרו ממנה את השרוולים. קחו גרבי ילדים צבעוניות וגזרו מהן את החלק התחתון על מנת ליצור חותלות והוסיפו בנדנה סביב הצוואר ומשקפי פלסטיק ענקיות להשלמת הלוק. סביר להניח שהכלב שלכם לא יישאר עם התחפושת לאורך הרבה זמן, אבל לפחות יהיו לכם תמונות אייטיז קלאסיות עם הכלבלב שלכם.

קאובוי

אין תמונה מיאו-קאובוי

הפכו את חית המחמד שלכם לבוקר מהמערב הפרוע. התחפושת מאוד פשוטה להכנה, קחו בנדנה וקשרו אותה בחופשיות סביב צווארו, קנו כובע קאובוי לילדים (או למבוגרים, תלוי בגודל של הכלב שלכם) ושימו אותו על ראשו, אם יש לכל בשלם אוזניים גדלות ושמוטות, עשו חורים בכובע כדי שהו יוכלו להציץ מהכובע, הוסיפו לתחפושת חגורה עם אקדחים, והפכו את חית המחמד שלכם לשולף המהיר במערב.

קרבורוס

אחת התחפושות הכי חמודות שתוכלו לארגן לכלב שלכם לפורים היא גם אחת המסובכות להכנה, אבל אחרי שתראו את הפאפי שלכם הופך למפלצת תלת ראשית אתם תבינו שזה לגמי שווה את ההשקעה. למי שלא יודע, קרבורוס הוא כלב תלת ראשי מפחיד ששומר על שערי הגיהנום במיתולוגיה היוונית.

אין תמונה מפלצת חמודה

סביר להניח שלכלב שלכם כבר יש ראש אחד, כך אנחנו מקווים לפחות, כעת כל מה שנותר הוא למצוא שני ראשים נוספים. החלק הקשה באמת הוא למצוא בובת כלב פרוותית שדומה לכלב שלכם, חשוב להתאים את הצבע והגודל, שימו לב שחשוב מאוד שראש הבובה יהיה קל על מנת שלא ייפול למטה ולא יכביד על הכלב. אחרי שמצאתם שתי בובות פרווה שדומות לכלב שלכם אתם צריכים למצוא חולצה קטנה שתשב על הכלב שלכם די באדיקות. עכשיו חתכו את ראשיהן של הבובות, ותפרו אותן אל החולצה מבסיסן משני צידי החלק בו אמור להיות ראשו האמיתי של הכלב, כל שנותר הוא לשלוח את הכלב לשמור על שערי הגיהנום.

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן