makoland

הצצה ראשונה: הטריילר הקסום של "מועדון ווינX הרפתקה קסומה"

הפיות היפהפיות חוזרות אל המסך בסרט שני. הפיה בלום וחברותיה יוצאות להרפתקה עם הנסיכים וכל חיות המחמד האהובות. הן יגלו קסמים חדשים ויוכיחו את כוח הרצון, האומץ והחברות המיוחדת ביניהן. הסרט ייצא בקרוב. בינתיים קבלו צפייה בטריילר

ענבל סינגר | מקולנד | פורסם 03/07/11 12:02:56 

 

אצלנו כולם כבר בחופש, אבל ב"אלפיה", בית הספר לפיות, החגיגות לרגל תחילת שנת הלימודים בעיצומן. השמחה מופרת לפתע על ידי אייסי, דארסי וסטורמי - המכשפות הרעות.

בהיעדר הפיה בלום, הווינX, הפיות הטובות, חייבות להתמודד בעצמן עם הפיות הרעות, שלא די שהן הרסו את המסיבה, הן גם גנבו משהו מסתורי מאוד ובעל כוח. הפיה בלום בכלל נמצאת בממלכת דומינו וחוגגת את חייה החדשים כנסיכה. סוף סוף היא מצאה את הוריה וסקיי הציע לה להינשא לו.

אין תמונה הפיות היפהפיות

בינתיים, בעזרת ה"טריקס" מצליחות המכשפות הרעות למצוא את עץ החיים - העץ השומר על האיזון שבין הקסם הטוב לבין הקסם הרע. הן מצליחות לשבור את האיזון הזה עם כישוף חזק במיוחד. בלום וחברותיה הפיות נותרות ללא הכוחות שלהן ועליהן לצאת שוב נגד המכשפות.

האם הגיבורות יצליחו להחזיר את האיזון לעולם הקסום? מהו הסוד שמפריד בין סקיי לבין בלום? והאם האהבה שלהם תתגבר על המכשול החדש?

הווינX מתעופפות שוב בסרט מלא בכיף והנאה, שכל כולו קסם. תוכלו לראות את הסרט בקולנוע החל מה-21 ביולי בדיבוב לעברית וגם בגרסת תלת מימד.

 

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: ווינX   טריילר   סרטון   סרט  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן