makoland

הכירו: שיאני גינס החדשים לשנת 2012

טקס הפרסים השנתי של ספר השיאים של גינס התקיים אתמול בלונדון. בין הזוכים המאושרים והמוזרים במיוחד, ניתן למנות את האישה הגמישה בעולם שהצליחה להכניס את כל גופה לקופסת זכוכית, את שיאן עגילי הפירסינג וגם את בעלת הלשון הארוכה בעולם. עורך המהדורה לשנת 2012 מבטיח: מדובר בשיאנים המשוגעים והמוזרים אי פעם

עמית ולדמן | חדשות | פורסם 15/09/11 08:58  | עודכן 15/09/11 11:25

תגידו מזל טוב לשיאני העולם החדשים - והמוזרים במיוחד. טקס חלוקת הפרסים השנתי מטעם ספר השיאים של גינס נערך אתמול בלונדון, ולעיר זומנו כמה מהשיאנים הבולטים החדשים של השנה האחרונה.

 רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

בין היתר היו שם האישה הגמישה בעולם, הכינור הגדול בעולם שאפשרי לנגינה והאיש בעל מספר העגילים הגדול בעולם. עוד ניתן למנות את אוון דוגאס בן ה-36 מניו אורלינס - בעל שיער האפרו הארוך בעולם, ואת צ'אנל טאפר, סטודנטית אמריקנית שבורכה בלשון הארוכה בעולם - לא פחות מ-10 סנטימטרים.

"אני מחזיקה בשיא העולמי ללשון הארוכה, אבל אני יכולה לעשות גם דברים אחרים.בעזרת הלשון אני יכולה לגעת באף שלי, זה לא ממש סיפור", מעידה על עצמה טאפר ומספרת: "אני אפילו יכולה לאכול יוגורט בלי כפית, ולהגיע לכל פינה בגביע באמצעות הלשון שלי".


ציפורניים באורך שלושה מטרים

עורך ספר השיאים, קרייג לנדיי, ציין כי מדובר במהדורה עם השיאנים המוזרים והמשוגעים ביותר שהיו אי פעם. מקור הגאווה העיקרי של עורכי הספר השנה הוא קריסטין וולטון בת ה-45 מלאס ווגאס, שהצליחה להאריך ציפורניים לאורך של כשלושה מטרים. בידה השמאלית היא נושאת ציפורניים באורך 3.1 מטר, ובידה הימנית היא מתפארת בציפורניים מקושטות באורך של 2.92 מטר.

453 עגילים לאדם אחד 453 עגילים לאדם אחד | צילום: חדשות 2

"אני שונאת לנקות את הציפורניים, אבל אני נאלצת לעשות זאת", מספרת וולטון ומוסיפה: "זו לא הייתה החלטה לגדל את הציפורניים, הם פשוט צמחו. אף פעם לא חשבתי על זה אבל עכשיו אני מחזיקה בשיא גינס ואני שמחה שאני בפנים, מי לא היה?"


מחזיקת התואר "בעלת הציפורניים הארוכות" הקודמת, איבדה את ציפורניה בתאונת דרכים קשה בשנת 2009.

זוהי האישה הגמישה בעולם זוהי האישה הגמישה בעולם | צילום: חדשות 2

האישה הגמישה ביותר בעולם מצליחה להכניס תוך שניות ספורות את כל גופה לתוך קופסת זכוכית, ואף לסגור בעצמה את המכסה. ואילו בעל מספר עגילי הפירסינג הגבוה בעולם, עונד 453 עגילים בכל חלקי גופו. הוא מתקשה לדבר ולנוע, אך גאה במספר העגילים הרב שזיכה אותו בפרס הנחשק. "אני אוהב את ההרגשה של הפירסינג, התחלתי בפירסינג בפטמה, אחר כך באוזן ועוד אחד ועוד אחד , בסופו של דבר היו לי 453 פירסינג בגוף", מספר האיש המנוקב בעולם.

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן