makoland

חם ברשת: המלצות לאן כדאי לגלוש

איך מעבירים את הזמן ומפעילים את המחשבה? איך הייתם נראים אם הייתם כלבים? ואיפה תמצאו יותר מידע מאשר בויקיפדיה? הנה כמה אתרי אינטרנט מדליקים ששווים גלישה, וגם: סרטון מהמם שהוסרט במצלמה של טלפון נייד

שי רינגל | גלילאו צעיר | פורסם 02/11/11 11:15:13

המלצות גלישה לאן גולשים היום? | צילום: Squaredpixels, GettyImages IL

הכפתור שיפתור הכל

אין תמונה עכשיו הכול יהיה בסדר

אם אתם מרגישים שאחרי החופש הגדול והחגים נזרקתם למים הקרים של הלימודים, שיש לכם יותר מדי עניינים לטפל בהם ואתם רוצים פתרון קל ומהיר, אפשר לסדר את זה! קבלו את כפתור הקסמים, שכל מה שצריך זה ללחוץ עליו והכול מסתדר. מי ידע שהפתרון לכל הבעיות קל כל כך. לאתר

מנקודה לנקודה

אם אתם אוהבים משחקי מחשבה, המשחק הבא יגרום לכם לחשוב שעות נוספות: המטרה היא להעביר נקודה ממקום אחד לאחר עם החצים. אבל הטריק הוא שבכל פעם שאתם מזיזים את הנקודה זזות איתה גם נקודות אחרות, ואתם גם צריכים להיזהר מליפול לחורים המפוזרים בכל מבוך. בהצלחה!
לאתר

אין תמונה לא פשוט בכלל

על כלבלבים ואנשים

האם שאלתם את עצמכם אי פעם איך הייתם נראים אילו הייתם נולדים במקום סתם בני אדם, כלבים? ואיך היו נראים החברים שלכם, או אנשים שאתם אוהבים, או שונאים? כמובן שיש לתהיות האלה פתרון ברשת: באתר הזה תוכלו להעלות תמונה שלכם ולקבל תמונת פרופיל כלבלבית עדכנית, עם אוזניים ופרווה וכל מה שצריך בשביל להפוך להיות חברו הטוב ביותר של האדם.
לאתר

אין תמונה מצאו את ההבדלים

למה שלא תלמדו משהו חדש?

סָלְמָן חאן הוא מורה עם חָזוֹן עולמי בלתי מתפשר שיצר סדרות של שיעורים כל כך קלים ופשוטים, שלא משנה מי אתם ומאיזו מדינה אתם מגיעים, תוכלו ללמוד אותם בקלות וביעילות באתר אקדמיית חאן. כל הרצאה נמשכת 12 דקות והנושאים מגוונים: חשבון, כלכלה למתחילים, היסטוריה ועוד. זהו מאגר ללא תשלום שמתמלא כל הזמן. חלק מצומצם ביותר מתוך המספר העצום של ההרצאות אפילו תורגם לעברית. אפילו הקרן של ביל גייטס - מייסד חברת מיקרוסופט - החליטה להשקיע בפרויקט מיליוני דולרים כדי ליצור מאגר מידע קל ופשוט למיליוני אנשים בעולם!
לאתר

שאלו את יאהו

אין תמונה לא להתבייש לשאול

עדיין יש לכם שאלות? לא נורא, תנו למאגר התשובות של יָאהוּ לנסות לפתור אותן. כאן תוכלו לשאול כל מה שתרצו. אם מישהו אחר כבר שאל את השאלה שלכם תראו את התשובות שקיבל. אם לא - השאלה שלכם תתפרסם ולאט לאט תוכלו לקבל תשובות מהגולשים בעולם.
לאתר

כל מה שרציתם לדעת

אין תמונה כך הדברים עובדים באמת

אבל לפעמים עדיף לקבל תשובה ממומחים רציניים ולא מגולש שנתקל בשאלה שלנו במקרה, ואת זה תמצאו באתר הזה: איך מטוסים נשארים באוויר ואיך אנחנו שומעים צלילים, מה המציא בנג'מין פרנקלין והאם מגדל פיזה ייפול בקרוב - כל מה שרציתם לדעת, וגם כל מה שלא ידעתם שרציתם לדעת. תוכלו לצפות בסרטוני וידאו שיסבירו לכם דברים מסובכים בפשטות וגם לשחק בפאזלים באתר.

יותר מויקיפדיה

הרבה אנשים מכירים את ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית, אבל בה יש ערכים רק למונחים בודדים. כדי להסביר נושאים מורכבים יותר הוקם אתר וִיקִיסֵפֶר - ספרים ומדריכים כתובים בנושאים מגוונים ביותר. אתם תוכלו להעשיר את הידע האישי שלכם וגם למצוא עזרה בשיעורי הבית, וזה כבר שווה במיוחד.
לאתר

סיפור אהבה מפוצל

חברת נוקיה הכריזה על תחרות סרטים שצולמו אך ורק במצלמה של המכשיר, ומתוך מאות מתמודדים נבחר לבסוף הסרט המקסים הזה - סיפור אהבה המתרחש בשני מקומות בו זמנית. אולי הוא ייתן לכם השראה להסריט סרט משלכם בעזרת הסלולרי...

>> הכתבה המלאה התפרסמה במגזין גליליאו צעיר

>>מי פותר קוביה הונגרית הכי מהר בעולם?

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן