makoland

אסטרולוגיה לילדים: גדי, מישהו שאוהב אתכם מעדיף אתכם טבעיים, ממש כמו שאתם!

תחזית מיוחדת לילדים לשבוע שלה-20.9 עד ה-25.9: לדגים צפויה הצלחה בתחרות, דלי לומדים מטעויות העבר ולקשתים צפוי קטע רומנטי. ומה צפוי לכם?

אלטרנטיבלי | פורסם 20/09/10 10:33:44
scorpio תחזית שבועית לילדים | צילום: araraadt, Istock

טלה

ריגוש: קופידון פורץ לכם דרך אל קטעים רומנטיים שפעם לא ממש הסתדרו לכם. אף אחד לא צריך להתבייש בגלל מה שהוא מרגיש בלב.

הרגעה: אם פחדתם ממריבות, אז השבוע אתם יכולים להירגע. אפילו אנשים שלא ספרו אתכם ממטר, חוזרים אליכם בשביל להתחנף.

מילים: צפויים דיבורים על אהבה ועל נאמנות. בקטע הזה תחשבו טוב-טוב, עוד לפני שאתם אומרים את דעתכם. אל תמהרו עם זה.

כוכבים ואהבה: הכוכבים נותנים לכם מרץ, שמחת חיים, תעוזה, יושר, גילוי לב, ספונטאניות, חוסר סבלנות, צורך בהישגים מיידיים. כל מה שמזכיר אקשן, רק מגביר את סקרנותכם והתלהבותכם.

שור

ספונטאניות: הקטעים הרומנטיים באים לכם בסבבה דווקא כאשר אתם נותנים צ'אנס לשידוכים ולפגישות עיוורות. ככה זה כשהולכים על ספונטאניות.

יוזמה: עושה רושם שאתם תופסים יוזמה ומארגנים קטע בלייני [אירוע או מסיבה] ויש מצב שדווקא בקטעים האלה תמצאו את מי שאתם מחפשים.

פתקים: מגיעים אליכם מסרים או פתקים, שמזמינים אתכם למקומות מדהימים עם סטייל. אל תשכחו להיות נחמדים למי ששולח לכם את הדברים האלה.

כוכבים ואהבה: הכוכבים נותנים לכם סבלנות, התמדה, עקשנות, כישרון עיצוב. יציבות, היגיון, הליכה בתלם, אהבת מותרות ואמנות. סבלנותכם ושלוותכם מאפשרות לכם לבחון כל קשר רומנטי לעומקו, כדי שלא תצטרכו להתאכזב. תמיד הולכים על בטוח.

תאומים

בהפוך: אל תרגישו שאתם חייבים משהו למישהו שמחזר אחריכם. בדיוק להיפך, תנו לו לחשוב שיש לו מזל גדול שאתם בכלל מסתכלים עליו.

נסיעות: צפויים קטעים מדליקים עם מכרים חדשים בראש טוב. צפויות נסיעות מסתוריות אל מקומות שעושים לכם פרפרים בבטן.

רמזים: מישהו רומז לכם שהוא דלוק עליכם, וזה לגמרי סבבה, רק שעכשיו הוא גם צריך לדבר על קשר אמיתי ולא סתם לזרוק מילים שלא אומרות כלום.

כוכבים ואהבה: הכוכבים מעניקים לכם קלילות, תקשורתיות, קסם אישי, צורך תמידי בתנועה ונסיעות, כושר הבעה בעל פה ובכתב, כישרון לשיווק ולתקשורת. רק עם מחזר פתוח ונועז תצליחו לשדר על גל אחד, מה שמכניס לתמונה את האריות, הקשתים והטלאים.

סרטן

הגשמה: זה הזמן שלכם להגשים את כל מה שלא הצליח לכם בשנה שחלפה. הכוכבים עוזרים לכם כל עוד אתם עוזרים לעצמכם.

הפתעה: אנשים נורא מופתעים מהשינוי שאתם עוברים. כל הזמן תשמעו אותם אומרים "וויי, לא ידענו שאתם מסוגלים לעשות את זה...". רק תחייכו.

הצלחה: אתם מצליחים לשלב בין מישהו שיושב אצלכם בלב, לבין הפעילות החברתית שאתם כל כך אוהבים. אנשים יעשו לכם כבוד בשביל הקטעים האלה.

כוכבים ואהבה: הכוכבים מעניקים לכם ביתיות, משפחתיות, צורך בביטחון ובמסגרת, בחום ואהבה, זיכרון נפלא, רגישות ומופנמות. אתם רומנטיים, מושכים ורגישים, אבל בדיוק זו הסיבה לכך שאתם זקוקים לבן זוג יציב, רציני ונאמן.

אריה

הבטחה: מישהו ממש נחמד, מקיים לכם הבטחה שניתנה לפני חודשיים, ויש מצב שמדובר בנסיעה או באירוע עם המון משתתפים.

מסתוריות: אתם יוצאים מבולבלים כשפתאום אתם חושבים על משהו [או על מישהו] ובום, זה מתגשם, כאילו מישהו קורא את מה שיושב לכם בראש.

מקובלות: אם היו לכם פחדים שקשורים למקובלות החברתית שלכם, אז אתם יכולים להירגע בגלל שהשבוע אתם מקבלים הוכחה מדליקה לפופולאריות שלכם.

כוכבים ואהבה: הכוכבים מעניקים לכם אצילות, גאווה, כריזמה, סמכותיות, זוהר, צורך בהכרה ובתשואות, מנהיגות וכבוד עצמי. אתם לא מתחשבים במוסכמות, משום שאתם חייבים להוכיח את יכולתכם הגבוהה. המזל שממש מתלבש עליכם הוא דלי.

בתולה

שיקול: אל תזלזלו במישהו שה- 'לוק' שלו לא מי-יודע-מה, אבל יש לו הרבה תכונות נפלאות שחלק מהן יכול אפילו  לתרום לכם בגדול.

חשמל: כוכב מחשמל עושה לכם עיניים ופותח לכם הזדמנויות אל עולם הבידור, וזו אחלה בשורה לכל אלה מביניכם שרוצים לפתח את עצמם בשירה או במוסיקה.

בגדים: הכוכבים עוזרים לכם לשדרג את המלתחה שלכם, ועושה רושם שפתאום צצים אצלכם קולבים חדשים, מה שאומר שגם מצב הכסף סבבה.

כוכבים ואהבה: הכוכבים מעניקים לכם טוהר, דייקנות, ארגון, סדר, ניקיון, ביקורתיות, יציבות, מעשיות, יעילות ושאיפה לשלמות. גם באהבה אתם שואפים לשלמות, וזה אומר שמי שרוצה לכבוש את ליבכם, צריך להתחיל להתאמן בלהיפטר ממגרעותיו.

מאזניים

מתנות: אתם קונים משהו מדהים ואפילו מטריף, שהוא כאילו מתנה מוקדמת שאתם נותנים לעצמכם על חשבון יום ההולדת שצפוי לכם ממש בקרוב.

חידושים: מישהו רומז לכם שהוא רוצה לחדש איתכם את הקשרים. אם פעם היו לכם בלגאנים בגללו, יש מצב שהוא הבין את הטעויות שלו.

מחמאות: קטע חברתי שאתם הייתם חלק ממנו, ממשיך להזרים אליכם מחמאות, וזה בטח בגלל הרושם האדיר שעשיתם שם על מישהו שווה.

כוכבים ואהבה: הכוכבים מעניקים לכם חביבות, אופטימיות, פייסנות, גמישות, רדיפת שלום, יכולת לראות את הדברים גם מנקודת מבטו של הצד השני. בטח שכולם רוצים לחזר אחריכם, איפה עוד הם ימצאו בני זוג מתחשבים וחברותיים כמוכם?

עקרב

חוויות: אתם בראש טוב עם חברים שגם עליהם עוברות חוויות מפתיעות שדומות מאוד לחוויות שעוברות עליכם, וגם הם [כמוכם] מתייחסים לזה בפתיחות.

נימוס: יש מצב שלא ממש בא לכם לראות מישהו, אבל בגלל הנימוס תצטרכו לפגוש אותו. לא נורא, כדאי שתחליקו את זה ואפילו תרוויחו מזה.

זהירות: מישהו לוקח ברצינות כל מילה שאתם מוציאים מהפה שלכם, וזה אומר שכדאי לכם לשקול מילים, בעיקר אם מדובר במשהו רומנטי.

כוכבים ואהבה: הכוכבים מעניקים לכם רומנטיות, רגשנות, מסתוריות, כוח משיכה, עומק, חוכמה, יכולת התחדשות, פיקחות ותחכום. בשבילכם הרומנטיקה היא אקשן ולא בלבולי מוח. ככל שהעניין מסתורי יותר, כך אתם מבסוטים יותר.

קשת

דיבור: מישהו שלא ממש עזר לכם עד עכשיו, מתנדב פתאום לעשות למענכם כל מיני שליחויות, וזה בזכות משהו שאמרתם לו ושמאוד דיבר לליבו.

תפילה: צפוי קטע רומנטי חלומי, אבל רק אם לא תעשו חשבון למה אחרים חושבים עליכם. לכו עם התפילה שיש לכם בלב, וכל השאר כבר יסתדר לכם בסבבה.

שחרור: שיחה אישית עוזרת לכם להשתחרר מסרטים שעברו עליכם בזמן האחרון, ועושה רושם שמדובר במשהו ממש פרטי ואולי גם אינטימי.

כוכבים ואהבה: הכוכבים מעניקים לכם הרפתקנות, אהבת חופש, פתיחות, ידע, תבונה, שנינות, אהבה ללא גבולות. אתם מאהבים חמים, רומנטיים, נדיבים ופתוחים, שלא ממש מתלהבים מהתחייבויות כובלות מדי.

גדי

טיפוס: אל תסתנוורו ממישהו שיצא לו שם מדהים בכל מה שקשור להצלחות רומנטיות, אבל מתנהג כאילו הוא מלך העולם. אתם לא צריכים את הסיפור הזה.

שדרוג: מישהו שאוהב אתכם, רומז שלא כדאי לכם להתפרע בנוגע לשינויים ב – 'לוק' שלכם, וזה אומר שהוא מעדיף אתכם כמו שאתם, טבעיים.

חגיגה: אירוע חגיגי מפגיש אתכם עם מישהו שגורם ללב שלכם להשתולל, אבל מצד שני כדאי לכם לשחק אותה קצת אדישים, ככה בשביל הפוזה.

כוכבים ואהבה: הכוכבים מעניקים לכם שאפתנות, צורך במנהיגות ובהישגים, שמרנות, מסירות, עקשנות, עקביות, אחריות. אתם מאהבים רציניים, שקולים, עקביים ונאמנים הנמנעים מלהיכנס להרפתקאות רומנטיות שאין בהן עיקר.

דלי

נחמדות: בא לכם להיות נחמדים אל מישהו שפעם רבתם איתו. אם תהיו ראשונים לתפוס יוזמה ולחדש את הקשר, צפויות לכם הפתעות מדהימות.

בילוי: צפוי לכם בילוי מדליק, בקצב רומנטי, במקום בו כבר ביליתם בעבר, רק שהפעם אתם לא חוזרים על הטעויות שעשיתם אז.

קשר: אל תתרגשו בגלל מישהו שחשבתם שהוא יתקשר אליכם, אבל הוא לא. יש מצב שהוא נורא רוצה ליצור קשר, אבל משהו שלא ממש בשליטתו, מפריע לו.

כוכבים ואהבה: הכוכבים מעניקים לכם מקוריות, ייחודיות, חשיבה מבריקה, יצירתיות, אינטליגנציה, חוסר רצון ללכת בתלם. תמיד תשמחו להתנסות בפגישה עיוורת ותמיד תחפשו את הלא שגרתי. קליק מהמם במיוחד צפוי לכם עם האריות.

דגים

תחרות: יש מישהו שגם הוא רוצה את מה [או את מי] שמדליק אתכם, וזה אומר שצפויה לכם תחרות. אם זה בקטע רומנטי, תציעו הצעה שאי אפשר לסרב לה.

חיזור: מישהו מוכן לצאת מהביישנות שלו רק בשביל שתתחילו לספור אותו. מצד שני, אל תעשו שום דבר רומנטי אם זה לא בראש שלכם.

תחכום: מישהו שגם החברים שלכם שמו עליו עין [אפילו שתיים] עושה קולות של רוצה ומעוניין. בשביל לצאת טוב מהסיפור הזה, תצטרכו לעשות משהו בסטייל של סודיות.

כוכבים ואהבה: הכוכבים מעניקים לכם נטייה לאמנות, יצירתיות, פגיעות, רגשנות, רגישות ביישנות, מופנמות, רומנטיות, צורך תמידי באהבה, סחף רגשי לחופים אבודים. באהבה ובזוגיות אין אין עליכם. צפויים לכם קטעים רומנטיים מדהימים עם בני זוג נאמנים, שקולים, יציבים ומסורים.

עוד אסטרולוגיה באלטרנטיבלי:

רוצים לקבל עוד מידע על ההורוסקופ שלכם? כנסו לכאן

רוצים לדעת עוד על אסטרולוגיה?

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם

תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן