makoland

משחקים חדשים על המדף לכבוד השנה החדשה

לכבוד השנה החדשה מאחלות לנו חנויות המשחקים שנהיה למשועשעים ולא למשועממים. על כן בימים האחרונים יצאו מלא משחקים חדשים: כאלה שמשלבים את האייפון והטאבלט עם אמצעים פיזיים כמו אקדח או מסוק, לצד משחקים קלאסיים ואהובים שעברו שדרוג מגניב. קבלו סקירה

ענבל סינגר | מקולנד | פורסם 16/09/12 20:25:49
ילדים משחקים שחקו אותה | צילום: sonyae, Istock

לילדים בישראל יש לא רק הכי הרבה ימי חופש אלא גם הכי הרבה חגי מתנות! לצד חנוכה ופסח, ראש השנה הפך בשנים האחרונות לחג מוביל בתחום המתנות, וילדים רבים מתחדשים במשחקים שיעשו את השנה החדשה לכיפית ומהנה.

לדברי יוסי גרף, סמנכ"ל שיווק חברת משחקי יצירה - אורדע, "לקראת ראש השנה ישנה עליה של 30% אחוזים בקניית מתנות ומשחקי פנאי ויצירה המתאימים לפעילות לכל המשפחה". חברות המשחקים פועלות בהתאם ומוציאות לשוק מלא משחקים חדשים.

הלהיטים החמים עכשיו הם ללא ספק משחקי הדור החדש לסמארטפון ולטאלבט, המשלבים בין דמויות פיזיות לעולם הדיגיטלי. עולם המשחקים השתנה מאוד בעקבות טכנולוגיית הסמארטפונים והטאבלטים, וכיום, ממשחקים המבוססים על שימוש במסך המגע, הטיית המכשיר ושימוש בקול, אנו עדים לשדרוג משמעותי נוסף: חיבור בין אמצעים פיזיים לבין המכשיר החכם.

אין תמונה המשחקים החדשים של APP Pear

בימים אלו, מופצת בכל העולם, ובמקביל גם בארץ, קולקציה ראשונה ומרשימה במיוחד, של משחקי APP Gear המחברים בין העולם המציאותי לזה הווירטואלי. אביזרים פיזיים כמו רובה, או דמות צעצוע קטנה, משולבים במשחקי יריות וטיסות ועד למרוצי מכוניות. חלק מהמשחקים אף משלבים את החדר בתוך זירת המשחק, והופכים אותו לחוויה ריאליסטית ומהנה באופן מיוחד.

את המשחקים מייבאות החברות דיאמנט ועדלי אנטרטיימנט, והם מופצים כחלק מהחשיפה וההשקה העולמית שנערכת במדינות נבחרות בעולם, וביניהן ישראל.

משחק חכם

בין המשחקים החדשים שנחשפים בהשקה העולמית: משחק מציאות וירטואלית, בו השחקן מנהל באמצעות הרובה הפיזי שהוא מחזיק, קרב יריות, לוחמה בשטח בנוי, עם דמויות מעופפות  בחדר שבו הוא נמצא, הנחייה של מטוס קרב במשימות מעבר לקווי האויב, מניעת בריחתם של חייזרים קטלניים מכלא שמור,

אין תמונה מתקפת הזומבים

דמות צעצוע של זומבי שמנסה למנוע משכניו (שנמצאים בתוך הסמארטפון או האייפד) להתפרץ לביתו, ודמות צעצוע מתוך הסרט "מכוניות", המשתתפת במרוצים שונים על גבי האייפד. במהלך החודשים הקרובים יושקו בארץ ובעולם משחקים נוספים מהתחום.

אנחנו בדקנו את המשחק Elite CommandAR.באריזה של המשחק מצאנו אקדח כחול אליו חיברנו מכשיר טלפון מסוג גלקסי (המכשיר מתאים לאנדואיד, אייפון ואייפוד). עד מהרה נשאבנו לתוך המשחק שהפך את החדר האמיתי שלנו במציאות לזירת קרב תלת מימדית ווירטואלית.

הסמארטפון מתחבר לרובה המשחק, שהופך מיד להיות הנשק האישי שלנו. חלליות חמושות מופיעות בכוונת שלנו על רקע זירת הקרב, ואנו צריכים לחסל אותן מהר ככל האפשר. החלליות מופיעות בכל המרחב שסביבנו (ומעלינו), ואנו חייבים לפגוע בהן לפני שהם יחסלו אותנו. וזה כל כך כיף!

מחיר: 149.90 – 159.90 ₪, להשיג בכל חנויות הצעצועים המובחרות, חנויות הפנאי והאלקטרוניקה.

CARS – המכוניות חוזרות

כבר לא צריך לבחור בין משחק מחשב על גבי האייפד לבין משחק במכונית צעצוע. משחקי מכוניות המרוץ זוכים לשחקן חיזוק: מכונית קטנה, אדומה וחייכנית, מתוך הסרט CARS של דיסני ופיקסאר, מונחת על האייפד, והיא הופכת למשתתף בתוך מסלולי המרוץ והמכשולים. כל תנועה שעושים עם המכונית על גבי האייפד, משפיעה על המכונית הוירטואלית במשחק. השליטה במשחק מושלמת ונוחה במיוחד.

מתאים למשתמשים במכשירי אייפד בלבד.

מחיר: 149.90 ₪ זוגי, 99.9 יחיד ₪, להשיג בטויס אר אס וחנויות האלקטרוניקה המובחרות.

משחק שתעופו עליו

ברוח משחקי המציאות הוירטואלית גם רשת טויס אר אס משיקה להיט חדש - הדור הבא בעולם המסוקים והמטוסים - מסוק הנשלט על ידי אייפד או אייפון

המסוק הוא מוצר חדשני ומלהיב במיוחד שמתאים גם לילדים הצעירים וגם למבוגרים חובבי גאדג'טים.
כאן השלט למסוק הוא מכשיר האייפון או האייפד ובאמצעותו ניתן להטיס ולהניע את המסוק בחלל החדר או הגינה ולעוף על עצמכם מרוב שזה כיף. זה ממש פשוט: מורידים את האפליקציה למכשיר החכם ומתחילים לשחק.

אין תמונה עוף מסוק, חתוך את השמיים

מחיר השקה מיוחד לחג : רק 299.99 ₪ במקום 369.99 ₪. ניתן להשיג בלעדית ברשת טויס אר אס.

הדור הבא של משחקי הקופסא

בימים האחרונים השיקה בבלעדיות רשת iDigital את Game changer. המשחק הזה מחבר את האייפד לעולם משחקי החברה המשפחתיים ומאפשר להנות מהאייפד בדרך חדשה.

המשחק משלב את משחקי הקופסא הקלאסיים עם המימד הטכנולוגי והופך אותם למרגשים ומהירים. כל מה שיש לעשות כדי להנות מהחוויה הרב חושית הוא לחבר את האייפד ללוח המשחק, להוריד את האפליקציה, לבחור את אחד משבעת המשחקים ו... להתחיל לשחק.

אין תמונה שבעה משחקים במשחק אחד


 
Game changer כולל בשלב זה שבעה משחקים אשר יספקו שעות על גבי שעות של הנאה בלתי נגמרת. בעתיד הקרוב, יתווספו משחקים ולוחות חדשים, לגיוון ושידרוג החוויה. בין המשחקים:

עולם החיות - Animal Mania , משחק טריוויה אינטראקטיבי אודות עולם החי והצומח. מלבד העשרת הידע, מאפשר לתרגל תכנון מראש של הצעדים הנדרשים ומייצר דינמיקה קבוצתית תחרותית. 2-4 משתתפים. לגילאי 6 ומעלה.

אוטובוס הקסמים –  The magic school bus – משחק ידע כללי המבוסס על סדרת הטלוויזיה הפופולארית. מתרגל ומלמד אנגלית מתוך עולמות התוכן של כדור הארץ והסביבה, החלל וגוף האדם. המשחק מבוסס על פורמט "סולמות וחבלים", ומשלב שאלות טריוויה אינטראקטיביות הכוללות צלילים ותמונות. מכיל אתגרים נוספים כגון משחקי זיכרון ומיומנות סידור פריטים מהגדול לקטן ומהקל לכבד. מיועד ל 2-4 משתתפים. מגיל 6 ומעלה.

קרבות מטוסים – Air planes - משחק ארקייד דינמי שמטרתו הפלת מטוסים. משלב קואורדינציה, וזריזות מחשבתית ומוטורית. מיועד ל-2 שחקנים. לגילאי 6 ומעלה .

המחיר הוא 369 ₪. בלעדי ברשת idigital.

לצד כל המשחקים שמשלבים את הטכנולוגיה הסמאטרפונית, יצאו לכבוד החגים גם משחקים מהסוג "הישן והטוב" עם כל מיני שדרוגים מגניבים:

דור 2 של רובי אקספלודרז -  XPLODERZ

הרובים המתוחכמים שיורים כדורי מים ייחודיים, מתחדשים בעיצוב חדש המאפשר ירי אוטומטי, ללא טעינה (להבדיל מהדור הראשון של הרובים, בהם לאחר כל ירייה יש לטעון מחדש את הכדורים). הכדורים אינם כואבים, לא מרטיבים ולא משאירים סימנים, ומיועדים בעיקר לשימוש חוץ, ולמשחקים בין 2 משתתפים ומעלה.

אין תמונה הרבה יותר כיפי

הם מגיעים במגוון גדלים ומספקים שעות של הנאה בטוחה בקרב צעירים ומבוגרים גם יחד. טווח הירי מגיע ללמעלה מ-20 מטרים.

מחירים: רובה בינוני (עם 75 כדורים) במחיר 119 ₪, רובה גדול (עם 575 כדורים) במחיר 199 ₪. מחיר של כדורי מים נוספים (500 כדורי מים מוכנים לירי) -  29.90 ₪. להשיג בחנויות הצעצועים המובחרות.

Tech Deck – סקייטבורד האצבעות המקורי

משחק הסקייטבורד-אצבעות מתחדש בפס אחיזה חדשני המגביר את אפקט הדביקות, לאחיזה נוחה וצמודה יותר בעת ביצוע הפעלולים. הטק-דק מדמה נסיעה על סקייטבורד עם 2 אצבעות הידיים, ומושך ילדים ובני נוער רבים ללמוד את הטכניקה ולשפר את הפעלולים האקסטרימים והבטוחים.

אין תמונה משחקי טק דק ממכרים

כעת אין צורך להתאמן שבועות, וניתן באופן כמעט מיידי להשתלב במשחקים בצורה מקצועית. לקולקציה לחג נוספו מגוון רחב של רמפות, שטחי גלישה ועיצובים צבעוניים ומסוגננים חדשים. כל הסקייטבורדים והרמפות ממותגים על ידי חברות הסקייטבורדים והגלישה המובילות בעולם, כאשר מרבית הסקייטרים המובילים בעולם מופיעים על גבי האריזות ונותנים חסות רשמית לטק דק (למשל: טוני הוק ופול רודריגז).

מתאים מגיל 7 ומעלה. מחיר לטק דק בודד: 29.90 ₪, מחיר לזוג: 49.90 ₪, מחיר רמפה: 39.90 ומעלה. להשיג בחנויות הצעצועים המובחרות.

בית הספר לעיצוב אופנה

בפעילות מקורית למעצבת הקטנה ניתן סטודיו מאובזר הכולל מכונת תפירה אמיתית, בדים ואביזרים, ארבע בובות מודל ועוד. בקיצור, מתנה חלומית לכל פאשניסטה.

המשחק מאפשר למעצבי האופנה הצעירים ליצור בגדי עילית בשלל סגנונות ובדים כגון בגדי יום ופנאי, בגדים קוליים למסיבות חוף ובגדים אלגנטיים לנשפים.

אין תמונה ערכת חובה לפאשניסטה

הערכה מתאימה החל מגיל 8. מוצעת במחיר 129.99 ₪. להשיג בכל רשתות הצעצועים המובחרות.

כדוריות הקסם

אחת מן הערכות הממכרות - מעצבים ויוצרים תכשיטים עם כדוריות קסומות. מדובר בערכת יצירה מקסימה המתאימה לילדים החל מגיל 6.

אין תמונה כדוריות קסומות

הערכה מכילה מיכל פלסטיק בצורת עט, בקבוקון תרסיס למים, כ-960 כדוריות מיוחדות בששה צבעים שונים, מגשים בצורת לב, סרטי סאטן צבעונים ושש כרטיסיות עבודה דו צדדיות (12 דוגמאות שונות).

הערכה מוצעת במחיר שנע בין 50 ל 70 ₪. ניתן להשיגה בכל רשתות הצעצועים המובחרות.

הדומינו חוזר!

אלפיט טוייס מציעה את המשחק המיתולוגי במגוון דגמים של מותגי הילדים האהובים דוגמת פיניאס ופרב, בוב ספוג, הלו קיטי, דורה, מיקי מאוס, ברבי, טינקרבל, נסיכות, פיות ועוד. ערכות הדומינו מגיעות במארז עשוי פח חזק ואיכותי ומכילות 28 חלקים כל אחת וכל ערכה מיועדת לגילאים שונים על פי הדמויות המופיעות בה.

אין תמונה היי קיטי, באה לשחק?

כך למשל, הדגמים של דורה, הלו קיטי וטינקרבל מתאימים לילדים בגילאי 3+ ודגמים כמו צעצוע של סיפור מתאימים לגילאי 6+.

מחיר מומלץ לצרכן: 49.99 ₪.

 

שנה טובה חברים - שתהיו למשועשעים ולא למשועממים!

 

>> זכי בשמלה בסטייל ההורס של קייט מידלטון

>> מי רוצה זוג כרטיסים לסרט החדש "פרדי שיגועים"?

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן