makoland

רוני סופרסטאר: השנה אני מקווה לזכות בפסטיגל

כוכבת הילדים האהובה משתתפת בפסטיגל זו השנה הרביעית, הפעם בתפקיד מלכת צרפת המפונקת, וכבר ממש מתחשק לה לנצח. אולי ההתנצחות עם טל מוסרי תעזור לה?

מקולנד | פורסם 28/09/10 14:10
רוני דואני- פסטיגל 2010 רוני סופרסטאר: בדמותה של מרי אנטואנט | יח``צ: רונן אקרמן

חוץ מלככב בערוץ הילדים, רוני "סופרסטאר" דואני עושה בימים אלה עוד הרבה דברים, אם במקרה תהיתם, כמו למשל לגלם את סינדרלה במחזמר חדש ולהמשיך להציג את המופע שלה ברחבי הארץ. ויש כמובן את הפסטיגל.

"בימים אלו החלו החזרות לחנוכה לפסטיגל 2010, שנקרא 'לילה מטורף בפסטיגל'", מספרת רוני. "השנה הפסטיגל מתמקד בדמויות היסטוריות והדמות שלי היא מרי אנטואנט, מלכת צרפת המפונקת במיוחד שאמרה פעם לעם העני שלה 'אם אין לחם תאכלו עוגות'".

את חושבת שהפעם תנצחי את כל הכוכבים האחרים?
"אני מאוד מקווה שהשנה אני כן אזכה. אחרי הכל, זה הפסטיגל הרביעי שלי. אני חולקת את הבמה השנה עם טל מוסרי, שמשחק את נפוליאון, ואני חושבת שזה יתרון גדול בשבילי. בכלל, אני חושבת שהשיר שלנו מאוד מוצלח ומצחיק. בשיר טל ואני רבים מי הדמות הצרפתית שהשפיעה יותר על צרפת, אני (מרי אנטואנט) או הוא (נפוליאון)".

אנחנו בעדך! ובינתיים, מה התוכניות שלך לימי החג?

"אני מתכננת חופשה קצרה עם חן (בעלה) וחברים, אחרי תקופה של עבודה קשה, וגם אופיע עם ההצגה החדשה סינדרלה ועם ערוץ הילדים בשידור מיוחד לחג מירושלים. לצערי אין לי מקום לבנות סוכה בבית, אבל אני זוכרת שכשהייתי ילדה עשינו סוכה אצלנו בחצר והמשפחה הייתה מגיעה לאכול את ארוחת החג. בסוף החג תמיד היה לוקח לנו מלא זמן לפרק את הסוכה כי כל כך רצינו להמשיך לשחק בה".

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן