makoland

סיפורו של צעצוע: המשחקים הכי שווים על המדף

רוצים לדעת מה הצעצועים הכי נמכרים השנה, מה מצפה לכם לקראת החגים ובעיקר - איזה משחק הכי כדאי לכם לבקש ביום ההולדת הקרוב? כל הפרטים על הצעצועים הכי מומלצים והכי פופולאריים

חן שקד | mako | פורסם 22/07/10 15:01:04
אין תמונה צעצוע של סיפור. חוזר ובגדול

אם אתם עדיין לא יודעים מה זה "בקוגן", כנראה שאתם ממש בצרות. למי שלא מעודכן, מדובר בסדרת טלוויזיה מדוברת ואהובה, בעיקר על הבנים, ולכן לא פלא שהצעצועים ששלטו השנה באופן מוחלט קשורים בלהיט ההיסטרי הזה.

מכיוון שלאחרונה החלה העונה החדשה של הסדרה, יש התעוררות חדשה של המוצר והתעניינות בעקבות הופעתם של דגמים חדשים. להיסטריה של המוצר נלווים אביזרים כמו מדבקות, קעקועים, קלפים ועוד.

אבל גם ה"גוגוס", להיט שקצת ירד לאחרונה בעקבות עלייתו של "בקוגן", חזר לכותרות. מדובר במשחק שדומה לגוגואים שהיו פעם, רק שהיום במקום לאכול את המישמיש ולאסוף את הגוגו, קונים בחנויות את ה"גוגוס" שעשויים מפלסטיק ויש עליהם פרצופים. מה שמיוחד במוצר הזה שאתה אף פעם לא יודע מה תקבל בתוך החבילה, לכן הוא משמש בעיקר את הילדים בתחום הסחר וההחלפות.

עוד משחק שלא בדיוק ידוע מה מקבלים כשקונים זה "הגורמיטים" - קלפים של דמויות של לוחמים. הגורמטים מבוססים על סדרת טלוויזיה, שעדין לא יצאה בארץ.

גם הדמויות של "צעצוע של סיפור 3" נמכרים עכשיו בלי הפסקה בעקבות השקתו של הסרט לאקרנים. נראה שבאז, וודי וחבריהם ממשיכים להיות הדמויות שאתם הכי אוהבים.

ואיך אפשר לשכוח את ה"וובקינז", בובות הפרווה שמגיעות עם קוד על מנת לשחק איתן ברשת. בוובקינז אתם יכולים לאמץ חיה וירטואלית, לשחק משחקים ולצבור כסף וירטואלי, לבנות חדר, לקנות דברים לחדר, לצאת לעבוד, לקחת חלק בתחרויות אופנה ועוד ועוד. כמובן שהכי חשוב זה לדאוג כל הזמן לחיה שלכם מבחינת מצב רוח, בריאות ואוכל.

ומה חדש במשחקי הקופסה?

סופר יניב סופר יניב, הגירסה המסעירה | צילום: סנדרה בארט

"סופר יניב"- המשחק הפופולארי, שגם מבוגרים אוהבים, בגרסה מסעירה וסוחפת המשלבת מזל ואסטרטגיה. כזכור, מטרת המשחק היא להיות המשתתף עם סכום הנקודות הנמוך ביותר בתום המשחק. במשחק המשוכלל יש גם "קלפי כוח", שמעצימים את חווית המשחק ומאפשרים למשתתפים ליצור לעצמם אסטרטגיה לניצחון במשחק.

"קאמלוט" - משחק חשיבה שמכיל חלקים מעץ, כשהמטרה היא לחבר את החלקים וליצור דרך אפשרית לנסיך שיגיע לנסיכה. חשוב, לא?

"מה עובר עליך" - במרכז המשחק לוח שהמשבצות בו צבועות בצבעים שונים. כל צבע דורש לבטא רגש בצורה לא ישירה בדרך מסוימת (פנטומימה, אינטונציית קול וכו'), והמשתתף שזיהה את הרגש המבוטא והאדם שהציג את הרגש זוכים להתקדם.

"קוביית הקוברה" – משחק חשיבה תלת-מימדי, כשהמטרה היא ליצור נחש שלם.

"פרופסור איינו" - ערכות מדע שמכילות ניסויים על צמחייה, איך דברים עובדים, ביולוגיית האדם, מדעי החלל ועוד.

משחקים שגדולים מכם בהרבה ותמיד שווים:

מונופול המונופול הקלאסי מתחדש | צילום: טל גרנות

"מונופול כרטיס אשראי ומכשיר בנק אוטומטי" - מי לא מכיר את המונופול? במשחק הקלאסי למבוגרים ולילדים, המנצחים יהיו לרוב בעלי החזון שהשקיעו את כספם בתבונה. החידוש האלקטרוני מוסיף למשחק קצב והופך את החישוב פשוט, כך שגם ילדים צעירים יכולים ליהנות מהחוויה המשותפת של כל בני המשפחה.

"דומינו דאבל דילר" –  ה"דומינו דאבל דילר" הוא השדרוג של ה"דומינו ראלי", כאשר במשחק הזה יש מכונית אלקטרונית המסדרת את אבני הדומינו בשני טורים מקבילים בו זמנית. עוד בתחום יש את: "דומינו ראלי צ'לנג'ר", "דומינו ראלי ורטיגו" ו"דומינו ראלי אקסטרים". לחובבי האסטרטגיות, הסבלנות והדימיון.

"רמיקוב" - משחק הקופסה הישראלי המצליח יוצא מן הקופסה: המשחק מושק ב -3 פלטפורמות בינלאומיות מתקדמות – אייפון, רשת חברתית וקונסולת משחק Nintendo DS

"מר/גברת תפוח אדמה" - הצעצוע הקלאסי והאהוב הופיע לראשונה בשנת 1952 ומאז כבש את ליבנו. עכשיו הוא מגיע במזוודה נפרדת שקופה, מעוצבת ומשעשעת, שמכילה 40 חלקי פנים ואביזרים בצבעוניות עליזה.

"פלונטר" - לוח המשחק הינו שטיח פלסטיק גדול ועליו 24 עיגולים בצבעים שונים. מטרת המשחק היא להיות האחרון שנשאר יציב על גבי השטיח מבלי שיגעו המרפק או הברך בשטיח המשחק.

פלונטר פלונטר, נראה אתכם מחזיקים מעמד | צילום: סנדרה בארט

ויש מה לבקש לחגים: המשחקים שיגיעו לכאן בקרוב

"בייבליידס" - סביבון מיוחד שהיה להיט בעבר ועושה קאמבק עם דגמים חדשים ולוהטים. לסביבון הייחודי ישנה זירה מיוחדת והמטרה היא לערוך קרבות בין כמה סביבונים.

"נארה" - ג'וקים רוטטים שנלחמים אחד בשני בתוך זירה מיוחדת. התזוזה שלהם היא באמצעות הרטט שמושך אותם אחד כלפי השני.

"ג'קארד" - אוטו מדליק שטס באוויר באמצעות שלט מיוחד בעל פונקציות רבות.

"בראץ" - הבובה המפורסמת עושה אף היא קאמבק היסטרי ולקראת החגים ישנו צפי לקבל דגמים חדשים, שעתידים לכבוש מחדש ובגדול את שוק הצעצועים לבנות.

בראץ בובות בראץ, חוזרות ובגדול | צילום: טל גרנות

ובשקט בשקט נספר לכם שהולך להגיע גם גיטרה הירו 6..אבל שששש... זה ממש בסוד.

ואם אתם חובבי ז'אנר הקונסולות, הנה הלהיטים החמים:

Call of duty לפלייסטיישן 3

Taken פלייסטיישן 3

South Africa – פלייסטיישן 3 ו PSP

Toy story – פלייסטיישן 3 ו PSP

Pro evolution - פלייסטיישן 2

סופר מריו – wii

אינדיאנה ג'ונס – wii

אליסה בארץ הפלאות – wii

בקוגן - wii

הדרקון הראשון שלי – wii

ואחרי שסקרנו לכם מה הכי חם בשוק, נשמח לשמוע מהם המשחקים שאתם הכי אוהבים ומה אתם ממש רוצים לקבל במתנה לחג.

תפוח אדמה מר וגברת תפוח אדמה,תמיד איתנו | צילום: סנדרה בארט
המידע באדיבות חברת "קודקוד", "כפר השעשועים", "הפיראט האדום ו"מאמה יוקרו".
ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן