makoland

רגע לפני שג'סטין נוחת: בואו לקבל את האלבום החדש שלו!

ג'סטין ביבר עוד מעט בארץ, אנחנו מקבלים מתאבן שווה במיוחד בדמות אלבום רמיקסים חדש תחת השם "Never Say Never – The Remixes". שמלווה את סרט הקולנוע התלת מימדי שלו

איליה ברבנר | מקולנד | פורסם 21/03/11 10:22 

הזמר הצעיר שסיפור הגילוי ביוטיוב וההצלחה האדירה שלו הפכו לאגדה, עושה עוד צעד קטן לכיבוש העולם. לצד סרט שיחרוך את המסך הגדול בארץ החל מה-31.3.11 ("Never Say Never ג'סטין ביבר – הסרט"), שלושה אלבומים  מצליחים ומסע הופעות ברחבי העולם (14.4.11 בפארק הירקון!) ג'סטין ביבר מוציא אלבום רמיקסים חדש ונראה שעבורו זהו רק קצה הקרחון.

אין תמונה עטיפת האלבום החדש


האלבום החדש כולל גרסאות ערוכות מחדש של שירים מאלבומיו הקודמים, חמישה שירים שמעולם לא הופצו ושיתופי פעולה עם מיטב היוצרים והמפיקים של ארה"ב. בין השאר באלבום תוכלו למצוא את שיר הנשא מהסרט החדש “Never say never”  בו מתארח כוכב צעיר אחר - ג'יידן סמית, ולהיט הענק “Somebody to love” יחד עם Usher. בנוסף מופיעים באלבום השיר החדש “Born to be somebody” שכתבה זוכת פרס גלובוס הזהב דיאן וורן, וגם השירים "Up" בשיתוף כריס בראון, “Overboard” מתוך הופעה חיה עם מיילי סיירוס, "Runway love" בו מתארחים קניה ווסט ורייקון והשיר "Stuck In The Moment" בשיתוף עם הראפר האמריקאי Tiga.

אין תמונה ג'סטין ביבר האלבום החדש הספיק עד היום להיכנס למצעד האלבומים של הבילבורד האמריקאי ולכבוש את המקום הראשון מיד עם כניסתו, מה שהופך את ג'סטין ביבר לאחד ממעטי הזמרים שהצליחו לכבוש את פסגת המצעד פעמיים, עם שני אלבומים שונים באותה השנה
נכון להיום ארבע אלבומים שונים של ביבר נמצאים במצעד הבילבורד 40 “My World” במקום ב-31, "My World Acustic” במקום ה-18, “My World 2.0”  במקום ה-8 ו"Never Say Never" שמככב במקום הראשון. ומלבד ההצלחות במכירות, ג'יי.בי זכה בחודש שעבר בפרס הפריצה בינלאומית גדולה של טקס פרסי המוזיקה הבריטי Brit Awards.

אם לשמוע את ג'סטין ביבר לא מספיק לכם, תוכלו גם לראות אותו על המסך הגדול ב"Never say Never" שיוצא לאקרנים בסוף החודש, הסרט מתעד את סיפור ההצלחה הפנומנאלי של הזמר שרק לפני שבועות חגג את יום הולדתו ב-17, ומספר איך הפך ביבר מילד מוכשר שגדל בעיירה קטנה בקנדה, לסנסציית רשת ולאחד מכוכבי הפופ הגדולים של השנים האחרונות.

רוצים לזכות באלבום החדש? בואו לענות על החידון שלנו!

חידון ג'סטין ביבר

לתקנון המבצע

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: ג'סטין   ג'סטין ביבר  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן