makoland

בואו תכירו את סמי וחברים

סמי וריי, שני צבי ים, נחטפים על ידי ציידים ומוכנסים לאקווריום. הנכדות שלהם, ריקי ואלה, יוצאות להרפתקה נועזת ומסוכנת במטרה להחזיר אותם. האם הן יצליחו במשימה? תגלו בסרט החדש והמקסים "סמי וחברים מסביב לעולם"

דודו בן שטרית | מעריב לילדים | פורסם 16/08/12 13:11:11
אין תמונה מי חטף את הסבים שלנו?!

מה הייתם עושים אם בוקר בהיר אחד הייתם מגלים שמישהו חטף את הסבים שלכם והפך אותם לכוכבים הראשיים באקווריום ענק בדובאי? כן, סביר להניח שזה לא היה מוצא חן בעיניכם. ומה הסבים שלכם היו חושבים, אה? אני בטוח שהייתם עושים הכל כדי להציל אותם (והאמת היא שסבים בתוך אקווריום זה מראה ממש מוזר).

עכשיו, נניח שכל זה היה קורה, ובנוסף לזה היו לכם סנפירים במקום ידיים ורגליים, ולכל מקום אליו הייתם הולכים - הייתם צריכים לסחוב אתכם את הבית שלכם. כן, עכשיו תדמיינו שבנוסף לסיפור החטיפה המבאס אתם גם צבי ים קטנטנים. או, עכשיו זה כבר נשמע הרבה יותר קשה, נכון? (וגם יותר הגיוני שישימו את הסבים שלכם באקווריום...). בכל אופן, זה בדיוק מה שקורה לריקי ואלה בסרט החדש "סמי וחברים מסביב לעולם"!

החטיפה הגדולה

ריקי ואלה בקעו רק עכשיו מהביצה. הן היו בדרכן לים הגדול כשפתאום סמי וריי, הסבים שלהם, שעקבו בפליאה אחרי המסע הקטן שלהן מהביצה למים, נעלמו! זה די מלחיץ, לא? רגע אחד אתה נמצא במין גן עדן שכזה, מוקף בשוניות אלמוגים, חול, שמש ומים, וברגע השני מישהו מרים אותך ולוקח אותך למקום לא ידוע.

אין תמונה יהיה שמייח באקווריום

סמי וריי לא היו מוכנים בכלל למה שצפוי להם. נכון, שניהם אמנם אוהבים הרפתקאות ואתגרים, אבל חטיפה? זה כבר ממש מוגזם. מי מכם שזוכר את הסרט "מסביב לעולם ב-50 שנה" יזהה מיד את סמי. גם בסרט הקודם יצא סמי למסע ארוך; אז היה זה בחיפוש אחר אהובתו שלי, שנעלמה. עכשיו, בסרט החדש, הוא בעצמו נעלם יחד עם ריי, ומשאיר מאחור את ריקי ואלה להתמודד עם המצב.

מגיעים לאקווריום

החוטפים של סמי וריי מביאים את השניים לאקווריום ענקי שנמצא בדובאי. למי מכם שלא מכיר, נספר שדובאי היא מדינה קטנה אך מפוארת שנמצאת במזרח התיכון. יש בה המון מלונות ענקיים, והחיים שם די מרשימים. כשסמי וריי מגיעים לאקווריום, הם מוצאים את עצמם הופכים למוקד משיכה אדיר לתיירים. כולם רוצים לבוא למצפה התת ימי שבו הם נמצאים ולצלם אותם שוחים.

באקווריום הם גם פוגשים כמה חברים: הם פוגשים את ביג די, סוסון ים אמיץ ומוכשר, ועוד כמה חברים כמו לובסטר פחדן, תמנונה חמודה ואפילו משפחה שלמה של פינגווינים שהופכים להיות החברים החדשים שלהם בביתם הסגור והמוזר. אתם בטח חושבים "נו, אז החיים באקווריום הענק לא כל כך גרועים", אבל למרות החברים החדשים, סמי וריי מתגעגעים מאוד לחוף הים הפתוח, והכי מתגעגעים לנכדות הקטנטנות, ריקי ואלה.

מבצע חילוץ

ריקי ואלה, שנאלצו לראות איך הסבים שלהם נחטפים מול עיניהן על ידי ציידים רעים, מוצאות את עצמן לבד. אבל האם הם יישארו על החוף ויבכו? לא! הן יעשו הכל כדי להציל את השניים ולכן הן יוצאות למבצע הצלה נועז ומלא הרפתקאות! במקביל אליהן, סמי וריי, יחד עם חבריהם החדשים מהאקווריום, מנסים למצוא דרך מתוחכמת לברוח מהשבי ולחזור לחוף השקט שלהם; משימה שאינה פשוטה כלל.

אין תמונה בואו לסרט עם שנורקל

עד כה, אף אחד לא הצליח לצאת מהאקווריום הגדול. אבל רביעיית הצבים שלנו וחבריהם החדשים נחושים לצאת להרפתקה, וכאן מתחיל הכיף. בדרך הם נתקלים בסכנות בכל פינה, החל מדגים גדולים ורעבים ועד להסתבכות בתוך הצינורות שמובילים אל האקווריום הענק. נשמע מרתק, נכון? זה רק חלק קטן ממה שמצפה להם. אז בזמן שריקי ואלה מחליטות לפרוץ פנימה, סמי וריי חושבים איך לצאת החוצה.

האם הם יצליחו להיפגש שוב? האם הם יצליחו לצאת מהאקווריום הגדול ולחזור לחוף? איך ריקי ואלה, שתי צבות קטנות שרק יצאו מהביצה, ימצאו את האומץ להציל את הצבים הגדולים? אילו סכנות אורבות בדרך? מה יעלה בגורלם של שאר החברים? והאם סמי יזכה לראות שוב את חברתו הותיקה, שלי?

כל זאת ועוד בסרט החדש "סמי וחברים מסביב לעולם", שמגיע ממש עכשיו לבתי הקולנוע. כמובן שהסרט מגיע גם בדיבוב לעברית, ולמי שממש אוהב סרטי תלת מימד, יש גם את האפשרות לצפות בצבים כאילו הם ממש יוצאים מהמסך! אז קחו את השנורקל, תשאירו מקום לפופקורן ובואו לקולנוע לצפות בהרפתקה של הקיץ! צפייה מהנה!

 

>> את המדור המלא וכתבות נוספות של "מעריב לילדים" תוכלו לקרוא בגיליון השבוע. רוצים להצטרף לחודש היכרות?

 

>> שחקו אותה במשחק קיץ חם ואולי תזכו בסוני פלייסטיישן!

 

>> רוצים לזכות בזוג כרטיסים לסרט "דגים נגד תרנגולות"?

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן