makoland

אמאל'ה: פארקי השעשועים הכי מטורפים בעולם

מי לא אוהב רכבות הרים, ספינות פיראטים, מעליות נופלות בלי שליטה ועוד כל מיני מתקנים שגורמים לנו לשקשק מפחד? בחרנו בשבילכם את הפארקים הכי מטורפים שיש בעולם. תתחילו לחסוך

איליה ברבנר | מקולנד | פורסם 10/11/10 15:49
אין תמונה ארה"ב: הממלכה הקסומה : דיסני וורלד

אין בן אדם שלא אוהב פארקי שעשועים. בין מתקנים ואטרקציות, רכבות הרים ענקיות ושייט באגמים קסומים - תמיד תוכלו למצוא מתקן שירגש לכם את החיים.

אז אם אתם מתכננים טיול, או שסתם בא לכם לדעת איפה נמצאים פארקי השעשועים הכי טובים בעולם, הכתבה הזאת במיוחד בשבילכם. הדקו חגורות!

הממלכה הקסומה ב"דיסני וורלד"   

Magic Kingdom Park at Walt Disney World

הממלכה הקסומה היא האטרקציה המרכזית בדיסני וורלד. התכוננו לכך שדמויות מסרטי דיסני האהובים משוטטות ברחובות ורק מחכות שתעשו איתן איזה בוק. כדאי לבקר בטירה של סינדרלה, שמבוססת על טירת ניושוונסטין שבגרמניה ונחשבת לטירה מדהימה שכל הילדים יאהבו, מהקטנים יותר ועד הבוגרים.

מה עוד תוכלו למצוא בממלכה? בעיקר פלאים, פנטזיה ואבקת פיות מפוזרים בכל מקום. הממלכה מכילה שבע ארצות מכושפות אשר יובילו אתכם למסע של כיף, הרפתקאות ודמיון. אז לא משנה במה תבחרו, פארק הממלכה הקסומה שב"דיסני וורלד" הוא המקום שבו כל החלומות שלכם הופכים למציאות.

אי ההרפתקאות, פלורידה                                                     

Islands of Adventure

Islands-of-Adventure ארה"ב: אי ההרפתקאות פלורידה

אי ההרפתקאות שבפלורידה מורכב מחמישה "איים" המפוזרים מסביב ללגונה. הפארק כולו מוקדש למיתולוגיות ואגדות עתיקות ומחולק לשלשה חלקים עיקריים: החלק הראשון מוקדש לאירופה של ימי הביניים, החלק השני לארצות ערב העתיקות והחלק השלישי למיתולוגיות של יוון העתיקה. כל חלק מכיל הופעות חיות ומתקנים מיוחדים.

בנוסף לזה, מסעדת הפארק זכתה למסעדה הכי טעימה וטובה בכל פארקי השעשועים, אז אם אתם חובבי מזון מושבעים אולי באמת כדאי שתקפצו לבקר.

קיידר פוינט, אוהיו                                                                             

 Cedar Point 

Cedar-Point ארה"ב: קיידר פוינט, אוהיו

הפארק נבחר על ידי המבקרים להיות פארק שעשועים הטוב ביותר על פני הפלנטה. הוא ממוקם בעיר סנדוסקי שבאוהיו ובנוסף לזה שהוא הכי טוב מסתבר שהוא גם הלונה-פארק השני הכי וותיק בצפון אמריקה, עם היסטוריה שמתחילה אי שם ב-1870. הפארק הקלאסי ממוקם על גדות האגם המקומי ומכיל 15 רכבות הרים שונות ו-68 מתקנים שונים, יותר מכל פארק שעשועים אחר בעולם. אתם קולטים????

אנגליה: בלקפול פלז'ר ביץ'                                  

Blackpool Pleasure Beach 

Blackpool-Pleasure-Beach אנגליה: בלקפול פלז'ר ביץ - לנקשייר

הפארק הוא שילוב של מתקני עץ קלאסיים, רכבות הרים מודרניות, מתקנים קטנים לכל המשפחה, מתקני פעלולים מהמתקדמים והמפחידים בעולם ומתקנים עתיקים מלפני דורות שעדיין עובדים כמו חדשים.

הפארק התחדש לאחרונה עם מתקנים, הופעות ובית קזינו חדשים. אטרקציות מרכזיות נוספות בפארק הן ההופעות הרבות שניתן לראות בו, ביניהן מופע הקרח החם המפורסם. הפארק מושך לתוכו כ-6 מליוני מבקרים מדי שנה והוא פארק השעשועים הפופולרי ביותר ברחבי בריטניה.

ספרד: פורט אוונטורה                                                                            

Port Aventura

Port-Aventura ספרד: פורט אוונטורה

פורט אוונטורה ופארק הפירינאה הארקטית שצמוד לו הם חלק מקומפלקס הנופש של קוסטה דולורה בספרד. המקום מכיל מגוון רחב של רכבות הרים, מהדרקון של קהן דרך רכבת של שמונת הלופים ועד סטמפידה - רכבת של שני מסלולים המורכבת כולה מעץ. בנוסף, הפארק ידוע בזכות מופעי העמים הרבים שלו.

גרמניה: פארק אירופה                               

Europa Park

Europa-Park גרמניה: פארק אירופה

פארק אירופה שפועל החל משנת 1975 הוא פארק השעשועים השני הכי פופלרי בכל היבשת, אחרי דיסנילנד שבפריז, והוא מחולק לארבע עשרה חלקים שונים, הנקראים, כמה מפתיע, על שמות מדינות אירופה המרכזיות.

בנוסף למתקנים ורכבות ההרים מציע הפארק מספר גדול של מופעים חיים מדי יום, והטענה היחידה שאפשר להעלות כנגדו היא שהוא לא מכיל הרבה מתקנים מפחידים ואקסטרימיים ולכן יהיה פחות מלהיב לאוהבי האדרנלין.

דנמרק: גני טיבולי                                                                          

Tivoli Gardens

Tivoli-Gardens דנמרק: גני טיבולי

"גני טיבולי" הוא פארק שעשועים וקומפלקס נופש מפורסם בקופנהגן שבדנמרק. הפארק מפורסם במיוחד בגלל רכבת ההרים עשויית העץ שלו, שהיא אחת מרכבות ההרים העתיקות ביותר שעדיין פועלות היום בעולם.

בפארק הנפלא תוכלו להנות מרכבות הרים מפחידות, לאכול מהנקנקיות הדניות המפורסמות, לבקר בגן הבירה המקומי, לאכול במסעדה המפוארת, לראות קונצרט של הסימפוניה, להנות ממופעי פנטומימה ולהריח את  115,000 הפרחים שפורחים בגן בתקופת האביב.

טוקיו: דיסנילנד 

Tokyo Disneyland  

Tokyo-Disneyland טוקיו: דיסנילנד

פארק דיסנילנד שבטוקיו, חלק מקומפלקס דיסני שלם המכיל גם את דיסני-ים ומספר מלונות, הוא פארק-דיסני הראשון בעולם שנבנה מחוץ לגבולות ארצות הברית.

במקום יש שבעה מתחמים: ארץ ההרפתקאות, ארץ המערב, ארץ הפנטזיה, ארץ המחר, ושתי ארצות קטנות, ארץ היצורים הקטנים והארץ המצויירת של מיקי-מאוס. בין המתקנים תוכלו למצוא את רכבת 'הר הברק' המפורסמת, וארבע דקות של מסע במכרה פחם רדוף רוחות.

הונג קונג: אושן פארק                                 

Ocean Park  

ocean-park-hong-kong הונג קונג: אושן פארק

פארק השעשועים הימי, שממוקם בהונג קונג, מחולק לחלקים רבים שמחוברים בינהם ברשת של גונדולות ומכיל את הרכבל הגדול בעולם. בפארק מצויים יותר מ-14 מתקנים ימיים כמו אקווריומי ענק, וחוץ משתי רכבות הרים ענקיות גם דובי פנדה, מדוזות ענק וכרישים.

וויאטנם: סואי טיין      

 Suoi Tien Cultural Amusement

Suoi-Tien-Cultural-Amusemen וייאטנם: פארק סואי טיין

בפארק של הו צ'י מין יש את כל האטרקציות שהייתם מצפים למצוא בפארק שעשועים רגיל - רכבת הרים מיימית, מרוצי מכוניות ושאר פעילויות מהנות - בנוסף לטירות המיוחדות והייחודיות, כמו טירת חד-הקרן, טירת הים, טירף עוף החול, טירת ההרים וטירת גן העדן, שמכילה את ממלכת החיות.

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: פארקי שעשועים     
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן