makoland

מלונות הכלבים הכי מגניבות בעולם

מלונה בדמות ארמון, מלונת חווה, מלונה ניידת ומלונה שהיא למעשה אחוזה, עם בריכה ומרפסת צמודה: המלונות שהיו עושות את הכלב שלכם מלך

תמר ס. וורבר | היקס | פורסם 01/02/11 12:49:58

אנשים אוהבים את חיות המחמד שלהם, ובעידן שבו כל צורך מתורגם מיד לרווחים האהבה הזו שווה כסף – והרבה. מוצרים לחיות מחמד הופכים ליקרים יותר ומטורפים יותר, בין אם מדובר באוכל מזין במיוחד ובין אם בפסיכולוג לכלבים.
לפעמים נדמה שאין גבול לכמה אנחנו מוכנים לשלם בשביל לולה הכלבה או מיצי החתולה, וכמה שיש יותר כסף לבזבוזים כך עולה הרמה: קבלו את עשר המלונות היקרות והמושקעות ביותר לכלבים:

מלונת הסלבריטאים מים זורמים, תאורה, מיזוג אוויר וחימום. מלונת הסלבריטאים | צילום: האתר הרשמי

מלונת הסלבריטאים – אחוזה עשויה לבנים

בעל החזון מאחורי המלונה הזו הוא האמן אלן מורר, הידוע בעיצוב המלונות המדהימות ביותר בעולם. במלונה זו ימצא כלבכם מים זורמים, תאורה, מיזוג אוויר וחימום. במחיר של 25 אלף דולר, אפשר גם היה לדחוף שם הליכון וג'קוזי.

מלונת האחוזה הלטינית בדיוק כמו הבית של אמא. מלונת האחוזה הלטינית | צילום: האתר הרשמי

מלונת האחוזה הלטינית

מלונה זו, בשווי 30 אלף דולר, תוכננה ונבנתה בהזמנה אישית עם גג לבנים אדומות גדול ורצפת טרה קוטה. המלונה היא העתק של ביתה של השחקנית-דוגמנית רייצ'ל האנטר, שהזמינה אותה לכלבה האהוב.

מלונה עם מרפסת ובריכה בריכה בצורת עצם. מלונה עם מרפסת ובריכה | צילום: האתר הרשמי

מלונה עם מרפסת ובריכה

המלונה הזו, שנבנתה בהזמנה אישית, היא בעצם בית מוקטן לכל דבר העשויה מעץ ואבנים אמיתיים וכוללת את כל הפרטים הקטנים – אפילו משטח עץ עם בריכה בצורת עצם.

המלונה הנוחה של מאגיס סוכת מציל לכלבים. המלונה הנוחה של מאגיס | צילום: האתר הרשמי

המלונה הנוחה של מאגיס

המלונה הזו מתאימה גם לתוך הבית וגם לחצר והיא סוג של סוכת מציל לכלבים. היא עוצבה על ידי בחור בשם מייקל יאנג, היא עשויה מפלסטיק די זול (פוליאתילן) ומיוצבת על שתי רגליים מפלדת אל-חלד. היתרון שלה הוא העיצוב החמוד, הקומפקטיות שלה והמדרגות הקטנות שהיא מגיעה איתן. לכלבים שאוהבים להסתכל על העולם מלמעלה.

מלונה מודרנית מתאים למבני הבאוהאוס. מלונה מודרנית | צילום: האתר הרשמי

מלונה מודרנית

איזו מלונה מתאימה יותר לעיר הלבנה תל-אביב מאשר הקובייה המעוצבת בהשראת אדריכלות הבאוהאוס. קיוביקס הוא משכן עכשווי ומרווח, בנוי בעבודת יד במיוחד בשביל חברו הטוב ביותר של האדם. הוא מעוצב ומיוצר על ידי חברה גרמנית בשם "החבר הטוב ביותר" וניתן להשיגו לכלבים בכל הגדלים. כדי לרכוש אחד תיאלצו להיפרד מכמה אלפי דולרים (5,800 -6,300 דולר) אבל מה לא עושים בשביל השיק של החבר הפרוותי?

האחוזה ששייכת לכלב של פריס הילטון העתק מדויק של אחוזת הגברת הילטון. המלונה של הכלבים של פריס | צילום: האתר הרשמי

האחוזה ששייכת לכלב של פריס הילטון

פריס הילטון ידועה באהבתה לכלבי המחמד שהולכים איתה לכל מקום וגם כשהם נחים במלונה הם נהנים מכל הפינוקים. לביתם של כלבי השעשועים שלה יש שתי קומות: בקומה התחתונה סלון ובקומה העליונה חדר שינה וארון עם כל התלבושות שפריס קנתה בשבילם.

כלביה של הילטון, הנקראים טינקרבל, מרילין מונרו, פרינס בייבי דובי, דולצ'ה ופרדה, מרגישים בבית מאחר והמלונה שלהם היא העתק מדויק של אחוזת הגברת הילטון – כולל הקירות הוורודים, נברשת בדולח שחורה, תקרה שחורה ורהיטים של המעצב פיליפ סטארק. בתוך המלונה יש אפילו חימום ומיזוג אוויר. המחיר? רק 325 אלף דולר.

מלונת הדופלקס מלונה כפולה בצורת אסם. מלונת הדופלקס | צילום: האתר הרשמי, האתר הרשמי של הדרסים: www.smurf.com

מלונת הדופלקס

מה יעשו בעלי כלבים שיש להם הרבה כסף מיותר ויותר מכלב אחד (אבל פחות משלושה)? הפיתרון הפשוט הוא כמובן מלונה כפולה בצורת אסם המרווחת מספיק בשביל שני כלבים בינוניים. המלונה מתאימה גם לכלב גדול וניתן להתאים אותה בקלות על ידי הסרת המחיצה שמפרידה בין שני התאים.

מלונת חווה מעוצבת כמו אסם תבואה. מלונת החווה | צילום: האתר הרשמי

מלונת חווה

במיוחד לכלבים הכפריים המפונקים, או לכאלה שרוצים להרגיש בחווה, נבנתה המלונה הזו, המעוצבת כמו אסם תבואה. קירותיה החיצוניים של המלונה אדומים, היא מכוסה גג רעפים ומצוידת בחלונות קטנים מזכוכית. בפנים, הכלב יכול להתרווח על מיטה עם כיסוי פלנל תוך שהוא מסתכל החוצה אל המרעה וסופר כבשים.

* באדיבות אתר היקס שמוצא לכם את הידיעות הכי מעניינות ברשת

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן