makoland

נסיך החלומות

אוטוטו מתחילה העונה השנייה של הסדרה "החולמים" וביחד איתה שב אל המסך תובל שפיר, שמשחק שם את יונתן. אז מהם החלומות של תובל, איך הוא מצליח לשלב בין הלימודים הקשים לבין המשחק האינטנסיבי ואיזה טיפ יש לו בשבילכם? את הכול תמצאו בכתבה

| פורסם 12/05/11 10:51:28

אילו הייתה לכם אבן, שהייתה יכולה להגשים את משאלותיכם, מה הייתם מבקשים? לילדים שגרים במעון לנזקקי הלנה, התשובה ברורה: להשתחרר מהמעון, לחזור לביתם ולהתאחד עם משפחותיהם. נשמע מוכר, נכון?

למי שבכל זאת לא מכיר את הסדרה “החולמים", נספר שמדובר בסדרת פנטזיה שמשודרת בערוץ הילדים, שבמהלכה נערים ונערות שגרים במעון יוצאים למסע אחר אבן קסומה בשם אשתר. האבן המסוגלת להגשים משאלות ולהעניק לאנשים כוחות על. בדרך אל האבן הנערים עוברים קשיים והרפתקאות רבות, יוצרים חברויות אמיצות ומתאהבים.  

גיבור הסדרה הוא תובל שפיר, שמגלם את יונתן, נער בן 14 שגר במעון לאחר שננטש על ידי אמו. ליונתן יש משיכה עזה לאבן הקסומה, והוא מתחבר לנעמי, בעלת מוזיאון היסטורי, כאשר היא מוצאת את אבן המשאלות. תובל הוא שחקן ותיק יחסית לגילו הצעיר (18), ותפקידו בסדרה אינו תפקידו הראשון. הוא משחק מגיל צעיר והשתתף בין השאר בסדרה "השמינייה" ובסרט הקולנוע "פעם הייתי". הוא גם דיבב בסדרות האנימציה "אווטאר" ו"דרגון בול זי". רגע לפני שהעונה השנייה עולה תפסנו אותו לשיחה צפופה.

תובל שפיר תובל שפיר - נסיך אמיתי | יח``צ: אריק סולטן, יחסי ציבור



איך ההרגשה לשחק מגיל צעיר?
"יש בזה המון יתרונות. אני מרגיש מוכן יותר ומשופשף, וככל שמתמקצעים במשהו כך נהנים יותר. מצד שני, מפני ששיחקתי בסביבה של מבוגרים, יש עליי יותר אחריות וזה מלחיץ. אבל היתרונות עולים על החסרונות".

עד כמה אתה דומה ליונתן?
"אני מזדהה איתו משום שהוא חושב המון לפני כל צעד. בסדרה אנחנו שומעים את מה שעובר לו בראש, ואני מתחבר למחשבות שלו. בכלל, 'החולמים' קרובה מאוד ללבי. יש בה קסם. התפאורה מדהימה, הדמויות מעניינות, וכל אחת שונה מהאחרת".

בסוף העונה הראשונה יונתן פוגש את אמו, שהשתתפה במשלחת חיפוש אחר האבן, מנשק את דני, שגרה איתו במעון, ומשאיר אותנו במתח לקראת מה שצפוי להיות בעונה הקרובה."אני לא יכול לספר לכם מה בדיוק יקרה בעונה הקרובה, אבל תהיו בטוחים שיהיו הפתעות", מספר תובל, "העונה החדשה היא הכי טובה - מעניינת, מותחת ומצחיקה הרבה יותר".


ואם הייתה לך אפשרות לגלם דמות אחרת, במי היית בוחר?
"הייתי שמח לגלם את ליעם, שאותו מגלם דניאל מורשת. אני אוהב מאוד את הדמות שלו. כשדניאל ואני הולכים ברחוב אנחנו מקבלים תגובות מאנשים שמדברים כמו ליעם. השפה שלו תפסה, זאת דמות פשוט מגניבה".

ב"החולמים" משחקים  נערים בגילו של תובל, וישנן שמועות שגם מאחורי הקלעים התפתחה ביניהם חברות אמיתית. תובל אכן מאשר: "החבר'ה בסדרה הם חברים לחיים. עשינו טיול בצפון יחד, ואנחנו שומרים על קשר ומדברים המון. הרבה יותר נחמד לעבוד ככה".
ומה עם החברים שלך שלא נמצאים בעולם המשחק? הם מפרגנים לך?
"מאוד. כשאני בצילומים אני פוגש אותם פחות, אבל כשאני חוזר לבית הספר הכול רגיל ואין הבדל. זה כיף".


את הכתבה המלאה ניתן למצוא בגיליון "מעריב לילדים" החדש

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן