makoland

רוצים להיכנס לבית הספר למפלצות?

ממש בקרוב תצאו לחופשה, אבל אתם מוזמנים לבקר בבית ספר אחר לגמרי, שיש בו יצורים משונים. ענו על השאלה ותוכלו לזכות בכרטיס זוגי לסרט המפלצתי

יעל גולן | מקולנד | פורסם 16/06/13 09:46:27
אין תמונה עכשיו הם החברים הכי טובים

עשיתם כבר טבלת ייאוש? סופרים את הימים לאחור? אפשר כבר להריח את החופש הגדול הקרב ובא, וחופש גדול בלי סרטים זה לא חופש גדול. אז למה שלא תלכו לראות את הסר החדש "בית ספר למפלצות"? אם אתם רוצים לזכות בזוג כרטיסים, כל שעליכם לעשות זה לקרוא את תקציר הסרט ולענות על השאלה שבחרנו לשאול. בהצלחה.

על מה הסרט?

מייק ווזובסקי וג'יימס פ. סאליבן הם זוג בלתי נפרד, אבל זה לא היה תמיד הסיפור. מהרגע שבו שתי המפלצות הכל כך לא מתאימות נפגשו הן לא יכלו לסבול אחת את השנייה. "בית ספר למפלצות" פותח את הדלת ומראה כיצד מייק וסאליבן התגברו על ההבדלים ביניהם והפכו לחברים הכי טובים.

מאז שמייק ווזובסקי (בילי קריסטל) היה מפלצת קטנה, הוא חלם להפוך למפחידן מקצועי, והוא יודע יותר טוב מכולם שהמפחידים הטובים ביותר מגיעים מבית הספר למפלצות. אבל במהלך הסמסטר הראשון ללימודים, התוכניות של מייק משתבשות כשהוא פוגש את האגדה של בית ספר, ג'יימס פי סאליבן "סאלי" (ג'ון גודמן) מפחידן מלידה. רוח התחרותיות של שניהם יוצאת מכלל שליטה וגורמת לשניהם לעוף מתוכנית ההפחדה המתקדמת של בית הספר. בנוסף הם מגלים שהם חייבים לעבוד ביחד, ביחד עם החבורה המוזרה של המפלצות של מיספיט, אם הם רוצים איזשהו סיכוי לחזור למסלול.

"בית ספר למפלצות" מבוים על ידי דן סקנלון ("מכוניות") ומופק ע"י קורי רי ("למעלה", "משפחת סופר על", "מפלצות בע"מ").

רוצים לזכות בזוג כרטיסים לסרט "בית ספר למפלצות"? לחצו כאן

 >>לקריאת כללי התקנון

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן