makoland

המדריך השלם להתאמת נעליים לתחפושת

לקראת חג הפורים, החג שבו אתם יכולים להיכנס לנעליים של הגיבור או הדמות שתמיד חלמתם, מציעה לכם סנדרה רינגלר, הסטייליסטית של רשת נעלי "גלי", אילו נעליים אופנתיות ונוחות ניתן להתאים לכל תחפושת

סנדרה רינגלר | מקולנד | פורסם 20/02/13 06:00:39

ילדים מחופשים תחפושת יש, אבל מה עם נעליים? | צילום: אימג'בנק / Thinkstock

חג פורים חג פורים הוא חג גדול מאוד לילדים! זה החג בו שבו אתם הילדים מגשימים את פנטזיית חייכם: להיכנס לנעליים של הגיבור או הדמות המיוחדת עליה אתם חולמים בלילות. אותה דמות שהכי בעולם הייתם רוצים להיות. ובחג המתוק והשמח הזה מגשימים לכם את כל החלומות.

אני זוכרת בעצמי כילדה את תחושת הריגוש חסר הגבולות לפני החג, ההכנות וההתארגנויות. בזמני עוד היו תופרים ומכינים תחפושות הום מייד. ובתוך ההכנות נוצר בילט אפ מטורף ליום הגדול הזה בו אקום בבוקר, אתלבש, אתאפר ואצא לביה"ס בתקווה להפציץ, להפיל את כולם, לקצור תשואות. בקיצור, כמו מרדכי היהודי לתת בראש!

וכיום, ככל אמא, המשאלה הכי גדולה שלי היא להגשים לילדים את המשאלות. אז נכון, היום קונים אותן, הן מוכנות והחיים יותר קלים אבל היי, עדיין צריך להתארגן על כל הדיטיילס ולסגור מבעוד מועד את כל הפינות. הלוא הדבר האחרון שהיינו רוצים הוא קרייסיס ברגע הגשמת החלומות.

תחפושות פורים 2013 - נסיכה לתחפושת כזו יתאימו נעלי בלרינה | צילום: אילן בשור, יחסי ציבור

וכשאני אומרת לסגור פינות אני מתכוונת לכל האקססוריז הנדרשים לפרטי פרטים, האיפורים המתאימים, הגרביים או גרביונים, כפפות, שרשראות, סיכות או כובעים וכמובן, החשובות מכל הן הנעליים!

לכל תחפושת יש נעל

מסתבר שהנעליים הן פריט שבמקרים רבים נשכח או מודחק. "טוב נו יהיה בסדר נמצא משהו מתאים" ואז מגיע היום הזה של פורים ובלחץ רב מתחילים החיפושים ועמם העצבים!

בואו נמנע ממצבים לא נעימים בימים כל כך מיוחדים ורגישים ונצטייד מראש בנעליים מתאימות ואל חשש לקנות נעליים, כל עוד אלה נעליים שיוכלו לשמש אחר כך באירועים נוספים.

אין תמונה להשלמת המראה הקסום לכל הבנות שהולכות להיות נסיכות, פיות, מלכות וכלות אמליץ על בלרינות וורודות, מוזהבות או כסופות. כנ"ל גם לחביבות הבנות: קיטי, תותית, מיני מאוס, ולכוכבות האהובות והיפות: רינת ומיכל הקטנה.

לילדות השובבות והמדליקות שרוצות להכנס לנעליה של מיקי כוכבת גיבורי האור נתאים סניקרס צבעוניות. אותן סניקרס צבעוניות מתאימות גם לדורה או למי שמתחפשת לראפרית גזעית.

אין תמונה לתחפושות שובבות נעלי סירה ירוקות אופנתיות ונהדרות מתאימות בול לפיטר פנית או לפיה ירוקה (מסתבר שיש כזו), ונעלי בובה פרחוניות ססגוניות יתאימו לנערת הפרחים ולכל ברבי או בראץ מתוקה.

מגפי בוקרים לבנות ולבנים ישלימו מצויין הופעה של בוקרים כמובן אך גם של פיראטים, שודדי ים ואפילו פוקהונטס מהממת תוכל לנעול מגפי בוקרים.

אין תמונה למראה הרפתקני בגזרת הבנים המפנטזים שהם גיבורי על שונים כמו איירון מן, בייבלייד או נינג'גו נלך על סניקרס שחורות שמן הסתם תמיד יהיו שימושיות.

סניקרס שחורות מושלמות גם לטייס, אסטרונאוט וחייל, ואילו נעל אלגנטית שחורה מתאימה לשוטר או לאיש עסקים מסוקס וגם לכוכב הילדים הנפלא דוד חיים. סניקרס שונים יתאימו גם לבוב הבנאי, פאוור ריינג'רס ונינג'ה.


מקווה שעזרתי לכם למצוא נעליים מתאימות לתחפושת שלכם, שיהפכו אותה למושלמת וחלומית עד הסוף!

חג פורים שמח

 

>> הכותבת היא סטייליסטית של רשת נעלי "גלי"

 

>> תחרות התסרוקות של מקולנד: זכו במנוי לתספורות!

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן