makoland

הכריש - הדמות הזוכה בתחרות הפרצוף של מקולנד

קיבלנו מכם עשרות ציורים, הבחירה ממש לא הייתה קלה, אבל יש החלטה: הכריש יהיה הדמות החדשה של מקולנד והזוכה באייפד היא בר אורלב. קבלו אותם!

מקולנד | פורסם 20/12/10 13:02:23
shaek הכריש החדש של מקולנד. גיבור על

ארבעה חודשים עברו מאז נולד אתר "מקולנד" והחל לצבור קהילת גולשים צעירים (כאילו, אתם) שבאים לבקר אותנו כל יום. אם הייתם כאן מהתחלה, אתם בטח יודעים שהפעילות הראשונה שליוותה את עליית האתר הייתה יצירת דמות מצויירת שתלווה את אתר מקולנד.

קיבלנו עשרות ציורים מכל מיני ילדים ברחבי הארץ. כולם היו טובים, אבל רק חלקם קיבלו במה באתר וילדים אחרים הצביעו לציורים שהם הכי אהבו. אחרי דיונים קשים (באמת, אתם לא יודעים איזה ריבים היו כאן במערכת) הגענו להחלטה שהדמות הנבחרת היא דמות הכריש!

אין תמונה הכריש של בר. סיפק לנו השראה

אז היי, תגידו שלום ומזל טוב בר אורלב בת ה -17, שגם ציירה את הכריש המקסים הזה וסיפקה לנו השראה וגם זכתה במקום הראשון ב - ipad. בר היא מרמת - גן, לומדת בתיכון בליך ומעבירה את זמנה בעיקר בריקוד ובציור. באתר מקולנד היא בעיקר אוהבת את קטגוריית ה"מיוחדים" - "כי תמיד יש שם כתבה על משהו חדש ומעניין", היא מסבירה. "מאוד מאוד מאוד שמחתי לקבל את שיחת הטלפון שלכם", מוסיפה בר, "במיוחד כי הייתי צריכה לצאת בשביל זה באמצע שיעור צרפתית...".

בר, אם תהיתם, לא סתם בחרה בכריש. היא בדקה וגילתה ש"מאקו" ביפנית זה כריש, והחליטה שמדובר בבעל חיים מספיק חזק ומרשים בשביל לייצג את אתר הילדים שלנו. אחרי מחשבה ארוכה, החלטנו לקחת את הדמות של בר ולהפוך אותה לכריש שהוא גיבור על.

וכיאה לכריש מיוחס, בר הכינה לו גם סוג של תעודת זהות:

ארץ מוצא: האוקיינוס השקט.

גיל: 10

מין: זכר

היסטוריה: הכריש עשה את כל הדרך מהאוקיינוס השקט, מהעולם התת-ימי שכולו מלא בסודות ואוצרות, עד לישראל. אין לו משפחה והוא רוצה להכיר חברים חדשים באתר מקולנד.

תכונות אופי בולטות: ידידותי, מלא בחוש הומור, תמיד מוכן לעזור, מנומס וחייכן.

עכשיו תורכם להגיד מה אתם חושבים על הכריש החדש שלנו.

אין תמונה בר אורלב. תיהני מהאייפד!

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: דמות   אייפד   זוכה  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן