makoland

יאללה דיסקו: הצטרפו לריקוד "קוקה קולה סאמר לאב" שכולם יידעו לרקוד עד סוף הקיץ

קוקה קולה מביאה אותה עם ריקוד קייצי ומרענן שעד סוף העונה כולם ירקדו בים, בבריכה ובמסיבה. בואו לראות את הרקדנים האדומים בפעולה וללמוד אתם בקלות את התנועות. כיף וסוחף להיכנס אל הקצב

ענבל סינגר | מקולנד | פורסם 23/06/11 11:41:51

גם השנה חברת קוקה קולה מרעננת את העונה החמה עם חוויות קיציות. בתור התחלה החופש נפתח עם אירוע גדול בסופרלנד, אליו הוזמנו משהו כמו 3,500 צעירים. הם נהנו מכל המתקנים בפארק, מדוכני אוכל ושתייה ולקינוח גם מהופעה משותפת של השילוש הקדוש מבית כוכב נולד - רוני דלומי, עידן עמדי ודיאנה גולבי.

קוקה קולה סאמר לאב אירוע הפתיחה בסופרלנד | צילום: ענבל סינגר

במהלך האירוע הוצג על הבמה להיט הקיץ החדש - ריקוד "קוקה קולה סאמר לאב" - ומאות ילדים שעשו שיעורי בית מראש כבר ידעו את התנועות והצטרפו אל הרקדנים. הנה לכם הדגמה חיה וכיפית.

דף הפייסבוק של קוקה קולה הזמין את חבריו לבחור בין מסיבה בלונה פארק בתל אביב או בסופרלנד בראשון לציון. לאחר קרב צמוד נבחר הסופרלנד. כאן זה לא נגמר כי במהלך הקיץ ימשיכו הצעירים לבחור בין אפשרויות בילוי מתוך עשרות אירועים שיוצעו להם באתר האינטרנט של "קוקה קולה סאמר לאב".

אין תמונה רוני המהממת

לקראת סוף החופש יתקיים פסטיבל ליל האהבה שיופק בערב ט"ו באב. במרכזו יעמוד מופע ענק בהשתתפות מיטב האומנים שייבחרו על ידי עשרות אלפי צעירים.

קוקה קולה סאמר לאב אבא'לה בוא ללונה פארק | צילום: ענבל סינגר
ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן