makoland

נסיכות דיסני כלוחמות אמיצות וחזקות

שלגיה, סינדרלה, רפונזל, יסמין, פוקהונטס, מולאן ואריאל מעולם לא נראו כל כך לא עדינות וכל כך לא שבריריות כמו בציוריו של אמן אוסטרלי שמכנה את עצמו joshwmc. תראו מה מצאנו בבלוג שלו:

ענבל סינגר | מקולנד | פורסם 06/06/12 12:32:41

1. יסמין

יסמין היא בתו של הסולטאן, נסיכת אגרבה, שמשעמם לה לחיות בארמון עם משרתים וזה. אז היא בורחת לשוק ושם היא פוגשת נער חתיך בטירוף ששמו אלאדין, וגם את הקוף החמוד שלו. יש קראש, הם נדלקים אחד על השני, אבל אז אלאדין נעצר על גניבה, אבל אז יסמין מצווה לשחרר אותו, אבל אז ג'אפר (היועץ המרושע של הסולטאן) משקר לה שאלאדין הוצג להורג. בקיצור, בלגנים. מעניין מה אלאדין היה חושב אם כך יסמין הייתה באה להציל אותו:

נסיכות לוחמות עם מנורה או בלי מנורה - אל תתעסקו איתה | צילום: joshwmc.deviantart.com

2. סינדרלה

סינדרלה (או לכלוכית, תלוי איך בא לכם לקרוא לה) היא כוכבת של אחת מן המעשיות הקלאסיות והאהובות ביותר. כמו בכל טלנובלה קורעת לב, מדובר בבחורה יפהפייה וטובת לב שאין דברים כאלה, שהתייתמה בגיל צעיר מאימה. אביה משום מה התחתן בפעם השנייה עם אישה מזעזעת שיש לה שתי בנות מעצבנות וביצ'יות. הן הפכו את סינדרלה למשרתת שלהן והתעללו בה קשות. מספיק היה שהיא תתייצב מולן פעם אחת במראה המפחיד הזה והתפקידים היו מתחלפים:

נסיכות לוחמות אל תתעסקו עם הנעליים שלי! | צילום: joshwmc.deviantart.com

3. רפונזל

בגרמנית קוראים לה רפונזל, אבל בעברית השם הוא פעמונית, והיא כוכבת של אגדה מפורסמת מאוד של האחים גרים. זוג נאלץ למסור את בתם היפה שנולדה למכשפה והמכשפה כלאה אותה במגדל גבוה ונטול דלתות, שהיה בו רק חלון קטן המשקיף על היער. רפונזל/פעמונית גדלה שם וכל אותן השנים גידלה את שערה שנאסף לכדי צמה מושקעת.  על הצמה הזו הייתה מטפסת המכשפה בכל פעם שהיא רצתה לבקר את הנערה. חבל שרפונזל לא דפקה הופעה כזו למכשפה:

נסיכות לוחמות אל תתעסקו עם השיער שלי! | צילום: joshwmc.deviantart.com

4. מולאן

סרט האנימציה  "מולאן" מבוסס על סיפור עם סיני ומספר את עלילותיהם של הסינים כשההונים (שבטים נוודים) בראשותו של שאן יו האכזר, פולשים להאן שבסין. הקיסר הסיני מגייס אדם אחד מכל משפחה אל הצבא הסיני. כשפא מולאן שומעת שאביה הזקן, הגבר היחיד במשפחה, נאלץ להתגייס, היא מחליטה לעשות זאת במקומו ולשם כך היא מתחזה לבחור צעיר בשם "פינג". כך ללא ספק נראית חיילת אמיצה וחזקה:

נסיכות לוחמות מליון סינים כבר יודעים לא להתעסק איתי | צילום: joshwmc.deviantart.com

5. שלגיה

פעם, בארץ רחוקה, היו מלך ומלכה, ולמרבה השמחה, נולדה להם בת מהממת ששערה שחור כעורב, פיה אדום כדם ועור לבן וצח, כמו שלג.  למרבה הבאסה, המלכה מתה באחד מן הימים והמלך התחתן עם מכשפה לא מהעולם הזה (רק בעולם האגדות יש מכשפות כאלה, ומזל שכך). את המשך הסיפור אתם בטח יודעים. יש מצב ששלגיה הייתה מסתדרת מצוין גם בלי שבעת הגמדים אם היא הייתה נראית כך:

נסיכות לוחמות אל תחשבו אפילו לזרוק עליי כדור שלג! | צילום: joshwmc.deviantart.com

6. פוקהונטס

חוץ מזה שפוקהונטס היא דמות מצוירת אהובה במיוחד, היא גם הייתה אחלה של ילדה במציאות. היא נולדה בשנת 1595 והייתה בתו של מנהיג אינדיאני ששמו פאוהאטאן (הוא שלט על כל השטח של מדינת וירג'יניה בארה"ב!). בהיותה בת 12 בלבד היא הצליחה להרגיע עימות בין השבט שלה לבין מתיישבים בריטיים. מספרים שהיא גם התאהבה בבגרותה בקפטן ג'ון סמית. פייר, עם לוק כזה, היא יכולה להשיג מה שהיא רוצה:

נסיכות לוחמות למי יש אומץ להתעסק עם האינדיאנית הזאת? | צילום: joshwmc.deviantart.com

7. אריאל

אריאל היא אחת מן הדמויות המצוירות האהובות ביותר על בנות. בהתחלה היא הופיעה בסרט "בת הים הקטנה", לאחר מכן היא קיבלה סדרת טלוויזיה משלה ועשו לה עוד לפחות שני סרטי המשך. כולה קסם וחן, יש לה שיער ארוך ואדמוני וזנב ירקרק ושובב. היא בסך הכול נערה סקרנית שרוצה לדעת מה קורה שם בעולם האנושי מעל המים, ואורסולה מכשפת הים עושה לה חיים קשים. עם המראה הזה, אולי עדיף שהיא תישאר מתחת למים:

נסיכות לוחמות אין דג שרוצה להתעסק איתי! | צילום: joshwmc.deviantart.com

 

>> הנסיכות הכי קסומות על המסך

>> תמונת היום: מי מצוירת ומי אמיתית?

 

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן