makoland

מי רוצה לעשות בייביסיטר?

ילדה שהחבר שלה בדיוק נפרד ממנה או מנקה שמנסה להחריב את הבית. ב"בייביסיטר בהפרעה" משימת השמרטפות הופכת למטורפת. שווה לראות

מאיה בניטה | מעריב לילדים | פורסם 16/10/13 16:44:04

אין תמונה משימה מסובכת. "בייביסיטר בהפרעה" ניסיתם פעם לעבוד כבייביסיטר ולשמור על אח קטן או על ילד שאתם מכירים? אם כן, אתם בוודאי יודעים שמדובר בעבודה לא פשוטה עם המון אחריות. ובכן, העבודה הזו נהיית מסובכת עוד יותר כשתוך כדי – מנסים לעבוד עליכם. כן, זה בדיוק מה שקורה ב"בייביסיטר בהפרעה", שבמסגרתה מגיעים מדי שבוע בני נוער לעבודה כבייביסיטר, אבל נתקלים במקום בסיטואציות מוזרות כמו ילדה שהחבר שלה בדיוק נפרד ממנה או מנקה שמנסה להחריב את הבית. בקיצור, יהיה מצחיק.
"בייביסיטר בהפרעה" משודרת בימים שני וחמישי בשעה 15:00 בערוץ הילדים.

5 עובדות שלא ידעתם על מאיה מיטשל מ"חוף מהסרטים"
למאיה יש שמות חיבה רבים, ביניהם "מי-מי", "מיטצ'" ו"אוסטרליה" – הארץ שבה נולדה.
היא הופיעה בתפקיד עצמה בפרק של "פיניאס ופרב"
מאיה ורוס לינץ' נחתכו ברגליהם ביום האחרון של צילומי "חוף מהסרטים". אאוץ', לא נעים.
לפני צילומי הסרט הוצמד לה מורה פרטי כדי שילמד אותה לגלוש.
ההשראה המוזיקלית הגדולה ביותר שלה היא אמא שלה.

חדשות השבוע
יש כמה סיבות טובות לחכות לסרט "גשם של פלאפל 2", ואחת מהן היא שהזמר ששר את שיר הנושא הוא לא אחר מאשר קודי סימפסון. קודי עסוק בימים אלה במסע ההופעות שלו, אבל מצא זמן לבצע את שיר הנושא החמוד והקליט שנקרא "לה דה די". קודי אגב צפוי להצטרף בשנה הבאה למסע ההופעות של ג'סטין ביבר. הלוואי שהם יגיעו גם לפה.

הנה שניים שביצעו גם הם שיר נושא של סרט ובעקבותיו הפכו לזוג. אריאנה גרנדה וניית'ן סייקס, חבר להקת "דה וונטד", התחברו במהלך ההקלטות שהתקיימו לפני כמה חודשים, אך רק עכשיו הודו שהם בזוגיות. לאחרונה השניים החליטו להפסיק להתחבא וצייצו בטוויטר שהם אכן יחד. שיהיה בהצלחה.

ונסיים בזוג נוסף שעדיין לא אישר שהוא באמת זוג, למרות שכל הסימנים מראים שכן: סלינה גומז וג'ורג שלי, חבר להקת "יוניון ג'י". השניים נמצאים בקשר כבר כמה חודשים ומההתחלה הצהירו שהם רק ידידים. אבל כאשר הפתיעו את ג'ורג' באחת התוכניות שבה התארח עם קטע מצולם שסלינה צילמה עבורו הוא הסמיק לגמרי, ועל פי השמועות השניים נפגשים בסתר ופשוט מנסים לשמור על פרטיות. נקווה שהם לא יכעסו עלינו.

 בפייס שלנו תמצאו עוד סרטונים וסיפורים מצחיקים

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן