makoland

אודי ואביעד מככבים בתוכנית חדשה: "האינטרנט הפך חלק בלתי נפרד מחיינו"

צמד הקומיקאים האהובים מדברים על הכל ומסבירים למה אסור לנו לפספס את התוכנית היומית החדשה, מדוע חשוב מאוד לריב, איך זה שלא נמאס להם אחד מהשני וגם מגלים את הסוד לחברות אמיתית. ראיון מיוחד

טל שריג | | פורסם 05/01/11 17:20:25

צמד המצחיקנים אודי ואביעד עולים עם "סבבה בנט", תכנית חדשה בערוץ הילדים. תפסנו אותם לשיחה עם הומור, אינטרנט, זוגיות וגם קצת צחוקים ושיגועים.

 

אודי ואביעד אודי ואביעד | יח``צ: אילן בשור, יחסי ציבור

 

ספרו לנו על התוכנית החדשה, במה היא עוסקת?

סבבה בנט היא תכנית אירוח יומית קלטית קלילה ומוטרפת, פארודיה על עולם האינטרנט. אנחנו גרים בדירה מבולגנת ומארחים אורחים מפורסמים (ביניהם אורי חיזקיה, עדי הימלבלוי, אלכס וליטל מ"היפה והחנון" חנן סביון, גיא אמיר מ"עספור" ועוד) ודמויות קומיות שאנחנו מגלמים.

האורחים שמגיעים משחקים ב"שעשועון הג'אנק הגדול" בו הם יכולים לזכות בפרסים ממש לא יקרי ערך - אלו פרסים שממוחזרים מתוך פח המחזור במחשב שלנו. יש גם מיני-סדרה בשם "מנותקות", על שונית וכרוכית, שתי תלמידות חטיבה, מעריצות שרופות של ג'סטין ביבר, שמתעדות את החיים שלהן במיוחד עבור "סבבה בנט". יש גם פינה יומית של נופר (תגלית חדשה ומקסימה), ה"חופרת בנט", שמראה קטעי ווידאו מצחיקים והזויים שהיא מצאה באינטרנט ועוד המון הפתעות קורעות מצחוק שאנחנו מעדיפים לא לספר אלא להראות בתכנית. אגב, מי שסקרן יכול כבר להתעדכן בפייסבוק שלנו, רק חפשו בפייס "סבבה בנט". 

איזה דמויות אתם מגלמים?

משהפדיה (האנציקלופדיה הוירטואלית שאין לה שום מושג על שום דבר) ומרירה (טוקבקיסטית ממורמרת שמגדלת בבית נמר מחמד) מציגים בכל תכנית תמונות מצחיקות שהצופים שלחו לנו. 

דמות חדשה וקורעת היא חנניה שפילברג הבמאי. בעצם הוא לא רק במאי, הוא עושה הכול מהתקנת רשתות נגד יונים ועד פיצוח האטום כשצריך. בכל תכנית חנניה מראה קליפ שהוא טוען שהוא ביים אותו ומספר על איך היה מאחורי הקלעים.

כמה אתם באמת בקיאים בעולם המחשבים והאינטרנט?

אודי ואביעד אודי ואביעד בתכנית חדשה | יח``צ: פיני סילוק

זה הרי ברור שבתור המתעפלים של אתר האינטרנט של ערוץ הילדים ובתור שניים שעושים תכנית יומית בנושא מחשבים ואינטרנט נהיה בעלי ידע טכני והבנה נרחבת בעולם המחשבים . אז זהו, שלא.  אנחנו מבינים בצורה ממוצעת ביותר בעולם האינטרנט והמחשבים, כמו לכל בן אדם ממוצע יש לנו מייל, פייסבוק, מועדפים וחבר טוב שמבין במחשבים ומפרמט לנו את המחשב כשצריך. 

איך נולד הרעיון לתוכנית?

האינטרנט כבר מזמן הפך להיות חלק בלתי נפרד מחיינו. הרעיון היה לעשות פינה מצחיקה שקשורה לעולם האינטרנט וכך נולדה "סבבה בנט". בהתחלה היא הייתה פינה קצרה של שלוש דקות בערוץ הילדים, בעקבות ההצלחה של הפינה המשכנו לעשות את "סבבה בקיץ" שצילמנו בוילה מטורפת עם בריכה ואז הוחלט להרחיב את הפינה לתכנית יומית של חצי שעה כל יום.

אז למה כדאי לנו לראות את התוכנית?

כדאי לכם לראות את התכנית אם בא לכם 22 דקות של צחוקים ביום, כדאי לכם מאוד לראות את התכנית אם אתם רוצים להישאר מעודכנים בקטעי הווידיאו הכי חדשים והכי מצחיקים מיו טיוב ופליקס שאנחנו מראים כל יום, כדאי לכם לראות את התכנית כדי להבין למה החברים שלכם יתחילו לקרוא לכם בקרוב "טָמפַּשים", וכדאי לכם מאוד לראות את התכנית כי אולי גם אתם תוכלו להשתתף בה - בכל שבוע אנחנו בוחרים חבר אחד מהחברים שלנו בפייסבוק ומביאים אותו להשתתף בצילומי התכנית, להיות כוכב לרגע ולהשפיע על העלילה. זה גם חלק מהמסר שלנו -  אינטרנט ופייסבוק זה דבר מגניב אבל הוא לא תחליף לחיים האמיתיים, לחברים אמיתיים ולחוויות אמיתיות. אגב, שמנו לעצמנו מטרה - להגיע ל-100,000 (מאה אלף!) חברים בפייסבוק עד סוף העונה -  אז יאללה, תעשו לייק ואולי תזכו להתארח ב"סבבה בנט".  

איך נרקמה ביניכם החברות?

ראשית חשוב לציין שהחברות בינינו לא נרקמה [מלשון לרקום] אלא נסרגה [מלשון לסרוג] עם השנים.

וואביעד [וו=א] כפי שהוא מוכר בתכנית סבבה בנט ואנוכי - וודי [וו=א] מכירים מגיל תיכון (הכרנו כשהיינו יחד בחוג לדרמה בתיכון) וכבר מעל לעשר שנים אנחנו מופיעים יחד גם על הבמות ברחבי הארץ וגם בתכניות טלוויזיה שונות.

איפה הופעתם לראשונה יחד?

ההופעה הראשונה שלנו הייתה במועדון מיתולוגי, שטובי היוצרים והסטנדאפיסטים התחילו בו את הקריירה, ה"קאמל קומדי קלאב". מועדון שחרט על דגלו שהכל הולך. חופש ביטוי מוחלט לכל מי שרוצה לנסות להופיע על במה. זאת הייתה חוויה מגניבה ומלחיצה מאוד, בכל זאת פעם ראשונה להופיע מול קהל עם חומרים שאנחנו כתבנו ויצרנו בעצמנו, אבל ככה אספנו בדיחה ועוד בדיחה ועוד שיר ועוד מערכון ובנינו את מופע הסטנד אפ שלנו שבו גם נולדו דמויות כמו "גור ואוח" ועוד דמויות שאנחנו עושים היום ב"סבבה בנט". עם השנים הופענו יחד גם בתיאטרון "הבימה" בהצגה "מבקר המדינה", בשני פסטיגלים ולאחרונה גם בהצגה "101 כלבים דלמטיים".

לא נמאס להיות כל הזמן ביחד?

90% מהזמן שלנו אנחנו אחד עם השני בחזרות, הופעות, צילומים או סתם יושבים יחד שעות וחושבים על רעיונות חדשים. אנחנו רואים אחד את השני יותר ממה שהנשים והילדים שלנו רואים אותנו. אנחנו חברים הכי טובים, מרגישים שאנחנו משלימים זה את זה וכבר כמעט קוראים זה את המחשבות של זה. אם לא היינו יודעים להסתדר אחד עם השני סביר להניח שלא היינו מצליחים להחזיק מעמד כל כך הרבה זמן יחד. כנראה שהמסקנה המתבקשת היא ש...לא. לא נמאס לנו להיות כל הזמן ביחד.

אתם רבים לפעמים?

ברור שכן. זה חשוב מאוד לריב. חשוב מאוד לדעת גם איך לריב. הריבים שלנו בד"כ נובעים מחוסר הסכמה על משהו עקרוני ביצירה שלנו, כל אחד חושב שהוא צודק, כל אחד חושב ששורה מסוימת צריכה להיאמר בצורה מסוימת או שבדיחה תעבוד יותר טוב אם היא תוגש בצורה מסוימת. ברוב המקרים יש לנו זמן לעשות חזרות ו"להרגיש" את החומרים ואז מתקבלת החלטה משותפת. אם אין הסכמה אז פשוט עושים מלחמת כריות או קרב דיגדוגים ואז מחליטים, סתאאאםםםם..

מה אתם הכי אוהבים אחד בשני?

אודי: השיער של אביעד הוא דמות בפני עצמו. הוא צומח וצומח ולפעמים צריך גנן כדי להשתלט על הסיפור הזה. אביעד הוא גם בן אדם שילחם על כל בדיחה שתיעשה כמו שצריך, גם אם צריך להפוך ת'אולפן. פרפקציוניסט.

אביעד: אודי הוא אמן ההומור הגופני. יש לו גוף גמיש ופלסטי וכדי להצחיק הוא מומחה בלחטוף "כאילו" מכות וליפול בצורה כזאת שלא יקרה לו כלום, אבל זה יראה אמיתי. זה הכי מצחיק אותי בעולם. באחד מימי הצילום של "סבבה בנט" החלטתי לנסות גם אני לחטוף מכה ב"כאילו" כמו אודי, אבל יצא שפתחתי ת'ראש (באמת) והיו צריכים לעשות לי תפרים כדי שאני אוכל להמשיך את יום הצילום.

הכי מעצבן אותי שהוא...

אודי: אביעד בלי כוונה מגיע לכל מקום כמעט ברבע שעה איחור. זה כבר לא סוד, כולם כבר יודעים את זה, זאת פשוט עובדה. אגב אם נאסוף את כל רבעי השעה שאביעד איחר בהן בעשר השנים האחרונות נגיע לשנה שלושה חודשים ויומיים אבל מי סופר.

אביעד:  אודי תמיד מקדים לכל מקום ברבע שעה, וזה גורם לכולם לחשוב שאני זה שמאחר. זה ממש מטריף אותי.

אודי ואביעד אודי ואביעד בזוגיות נהדרת | יח``צ: פיני סילוק, יחסי ציבור

איפה אתם רואים את עצמכם בעוד 10 שנים?

ממשיכים להיות עם המשפחות האהובות שלנו (שנינו נשואים, לאודי יש שני ילדים, עידו בן שנתיים וחצי ועמית בת עשרה חודשים ולאביעד ילדה אחת, מאי בת שנה וחצי), ממשיכים כמובן לעבוד יחד,  ולעשות את מה שאנחנו הכי אוהבים - ליצור ולהופיע בטלוויזיה ומול הקהל המדהים שלנו בהופעות והצגות.

מה הסוד לחברות אמיתית?

אודי: פטל. לשתות המון פטל ביחד זה עושה מתוק.

אביעד: לשתות הרבה סודה יחד. זה עושה גזים.

מה עוד אתם עושים כיום?  

אביעד: בשוטף אנו עסוקים בכתיבה של כל פרקי סבבבנט. במקביל  אנחנו כל הזמן עובדים על תכנים ורעיונות חדשים שבסופו של דבר עשויים להתפתח לכדי תוכניות עצמאיות בעתיד.

אודי: מעבר לעשייה במסגרת "סבבבנט" אנחנו פעילים לא מעט גם בגזרות אחרות: בקרוב תראו את אביעד מככב בתוכנית הדגל של ה"קומדי סנטרל" – ערוץ הבידור החדש שעולה לאוויר בהוט.
עקב הצלחתה בחנוכה והביקוש הרב, הצגת הילדים "101 כלבים וגנבים" תמשיך להציג ברחבי הארץ ואיתה גם אנחנו.

אביעד: אנחנו מדובבים דמויות אנימציה כמו בובו וזץ, הגמדים של לואקר ואודי מדובב את אחת מדמויות האנימציה של ביסלי עם ציון ברוך. מאחורי המצלמה אנו משמשים כיועצי תוכן חיצוניים לגופים מסחריים שונים אשר מחפשים להתרענן ברעיונות ופיתוחים חדשים. מעבר לכך ולמי שלא יודע, אודי הוא במאי מוכשר ומבוקש אשר ביים לא מעט פרויקטים כגון תוכניות לערוץ 8 ואת ה- DVD האחרון של יובל המבולבל.



"סבבה בנט עם אודי ואביעד", תכנית יומית בערוץ הילדים, כל יום בשעה 16:15 ובשידור חוזר ב – 20:45.

 

הצטרפו לעמוד הרשמי של סבבה בנט.

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן