makoland

התחפושות הכי חמות לפורים

לא יודעים למה להתחפש? אספנו בשבילכם את התחפושות הכי מגניבות לפורים הקרוב. ענו על הסקר שלנו ואולי אפילו תזכו בתחפושת טרנדית מתנת טויס אר אס

איליה ברבנר | מקולנד | פורסם 28/02/11 11:15:37

אין תמונה גורמיטי נדמה שעברו לפחות 3 שנים מאז פורים האחרון ואתם כבר מתים מציפייה. ימים עוברים אבל אתם עדיין לא סגורים על התחפושות שתלבשו. אם כבר עברתם את שלב "מלכת הלילה" וממש לא בא לכם להיות עוד פעם פיראט או חייל כמו כולם, קבלו את רשימת התחפושות הכי חמות של 2011: דמויות טלוויזיה, כוכבים ובקיצור כל מה שחדש ומגניב.

גורמיטי – רוצים להיות שליטי הטבע, להפוך כמו טובי טריפ לאל המים ולרדות בימים והנהרות? או דווקא להיות אל האדמה כמו ניק עם כוחות אדירים ופטישי אבן אימתניים? ואולי מתחשק לכם לשלוט ביערות כמו לוקאס, לחדור לאדמה עם שורשים חזקים ולהדוף כל מתקפה באגרוף העץ שלכם? ומה עם אלת אוויר כמו ג'סיקה, שיש לה את היכולת לעוף ולהתחיל סערות? עם התחפושות של גורמיטי כל שנשאר לכם הוא לבחור.

ליאו מסי – אם אתם חולים על ברצלונה או אוהבים כדורגל באופן כללי זו התחפושת שלכם. בעצם, אם חושבים על זה, אתם לא ממש צריכים להבין משהו בכדורגל כדי להתחפש לכוכב הארגנטינאי. פורים הוא הזמן לעשות מה שהפוך, ולהגשים חלומו, כך שגם אם הגול היחיד הכנסתם בחייכם היה בפיפ"א 2010 אתם יכולים ללבוש את החולצה המפורסמת עם המספר '10' ולהפוך ל"מסידונה"!

אין תמונה ליאו מסי

יודה ודארת' ווידר – השנה תחפושות "מלחמת הכוכבים" עושות קאמבק, ובענק! עם קצת רוח נוסטלגית תהפכו לדמויות הכי מגניבות בהיסטוריה של הקולנוע, כמו דארת' ווידר הלוחם האכזר ביותר בצבא האימפריה או אמן הג'דאי מאסטר יודה.

אין תמונה דארת' ויידר

הלו קיטי  - אם בא לכן להפוך לחתולה המפורסמת בעולם, השנה יש תחפושת מיוחדת בשבילכן. לכל מי שחולה על החתולה עם סרט הפרפר בשיער, לכל מי שהפסיקה לספור את כמות הסיכות\תיקים\שרשראות 'הלו קיטי' שלה - הגיע הזמן להפוך בעצמך לגברת הפופ היפנית.

אין תמונה הלו קיטי

פלונטר – נסיכות יפהפיות עושות לך את זה? תמיד חלמת לגור בארמון ענק ולהתחתן עם נסיך יפה תואר? במקום להיות סתם נסיכה בפעם השליש ברציפות, לכי על קטע חדשני ותהיי רפונזל ארוכת שיער עם טוויסט דיסני מגניב.

אין תמונה פלונטר

רוצים לזכות באחת התחפושות המגניבות?

כנסו לחידון שלנו ובחרו את התחפושת הכי פופולרית לדעתכם. מי שיקלע לתחפושת שהכי הרבה סימנו יוכל לזכות!

בואו להחליט איזה תחפושת תהיה הכי פופולרית

לתקנון המבצע

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: פורים   תחפושת   תחפושות  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן