makoland

משחקי הסימולציה משתלטים על המסך

מתן בן חיון יצא לשטח וסקר לנו את משחקי הסימולציה הטובים ביותר. המסקנה? אין ספק שרובכם משחקים במשחקי סימולציה ומצליחים להעביר את רוב שעות היממה מול המסך בניסיון להיות מישהו אחר, גם אם זה רק לכמה רגעים

מקולנד | פורסם 12/09/10 10:50:59

בשנה האחרונה היינו עדים להרבה משחקי סימולציה חדשים, שגרמו לנו להכנס לתוך תפקידים שונים ולהרגיש איך זה לחיות בעולם אחר: להיות חקלאים, אנשי עסקים, בנאים, מנהלים, נהגים ואפילו טייסים.                                              

המשחק Euro Truck Simulator

Truck simulator Euro Truck Simulator | צילום: מקולנד

חלמתם פעם להיות נהגי משאית? במשחק הזה אתם יכולים להגשים את חלומכם. במשחק הסימולציה "Euro Truck Simulator"  אתם צריכים לנהוג במשאית ברחבי אירופה ולדאוג להעביר סוגי סחורה שונים ממקום למקום. ככל שתשחקו יותר ותעבדו יותר קשה כך תרוויחו הרבה כסף ותוכלו לפנק את עצמכם במשאית חדשה אשר תוסיף לכם אפשרויות משחק שונות. במשחק יש מעל 10 ערים שונות שנמצאות ברחבי אירופה, מעל 5 משאיות שונות ועוד תוספות שיהפכו לכם את המשחק ליותר מעניין.

 

המשחק Restaurant Empire II

 

restaurant empire Restaurant Empire II | צילום: מקולנד

רוצים לנהל מסעדה?הנה משחק שיגרום לכם להרגיש מנהלים. במשחק הסימולציה  Restaurant Empire II"" אתם צריכים לנהל מסעדה משלכם.

במשחק צריכים לדאוג ללקוחות שיהיו מרוצים מהשירות, לאוכל שיהיה בריא וטעים, לעובדים שיהיו מרוצים מעבודתם ולמסעדה שתיהיה נקייה ונוחה. בדיוק כמו במציאות גם במשחק יהיו משברים כספיים אשר תצטרכו לעבור, כמו כן תוכלו לקחת הלוואות לעזרה מהבנק. 

המשחק Farming Simulator Gold Edition 

 

farming simulator gold Farming Simulator Gold Edition | צילום: מקולנד

במשחק הסימולציה "Farming Simulator Gold Edition" אתם אחראים על חווה חקלאית ולמעשה מבצעים את כל הפעולות שחקלאי אמיתי עושה. הוא צריך לצאת אל השדות לזרוע את הצמחים, להשקות אותם מידי פעם ואף לשמור שהם לא ינבלו.

ככל שאתם מתקדמים במשחק ומתפתחים אתם מקבלים יותר כסף וככה יכולים לקנות יותר שטחים לחווה. במשחק יש מעל 5 סוגי טרקטור שונים, מעל 10 סוגי מחרשות אדמה ומעלה 20 משימות שונות. כמו כן יש אפשרות להוריד תוספות שונות מאתר האינטרנט של המשחק.

המשחק Ship Simulator

ship simulator Ship Simulator | צילום: מקולנד

משחק הסימולציה "Ship Simulator" הוא משחק המדמה סיטואציות אמיתיות בים אשר קרו בעבר.

במשחק יש לכם מעל 30 כלי שייט הניתנים לבחירה, שניתן לשגר מהסיפון על פני הגלים. ניתן להכניס ולהוציא את הספינות מנמלים משוחזרים במדויק ולשלוט במאפיינים שונים: מהירות הרוח, גובה הגלים, מזג האוויר ואור יום על מנת להתאים את ההרפתקה שלכם באופן אישי.

במשחק יש אפשרות ליצור משימות משלכם ושאחרים יוכלו לטעון ולהנות ממה שיצרתם.

המשחק בעל גרפיקה גבוהה ולכן הוא צורך דרישות בינוניות ומעלה.

וכמובן שבנוסף לכל משחקי הסימולציה האלו, יש עוד משחקי סימולציה רבים שיצאו השנה לחנויות. רוב משחקי הסימולציה לא צורכים דרישות גבוהות וכמעט בכל מחשב ביתי רגיל אפשר לשחק בהם.

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: משחקי מחשב   סקירה  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן