makoland

המון כישרונות מוסיקה צעירים מבזבזים את השנים הכי חשובות בחייהם בגלל שאין מי שילמד אותם איך עושים זאת נכון. לכמה ילדים יש אפשרות לקבל שיעורים פרטיים מאחד מגדולי הזמרים בישראל, ללמוד ממלחין שאחראי לכמה מיצירות המופת של המוסיקה העברית, לשמוע הערות מיוצרת שכתבה יותר שירים שזכו במקום הראשון מכל אחד אחר, או להקשיב לאמן שמילא אולמות ענקיים בכל הארץ?

התכנית "בית ספר למוסיקה", מבית היוצר של "כוכב נולד", תעקוב, תאתר ותתעד ילדים בעלי כישרון שחולמים להיות זמרים, ותעניק להם את ההזדמנות שמגיעה להם. את תפקיד המורים ימלאו ארבעה שכבר הוכיחו הצלחה לא מבוטלת בתחום המוסיקה: יהורם גאון, מתי כספי, קרן פלס ומשה פרץ. "היה לנו ברור שיש לגשת לתכנית במשנה זהירות", אומרים היוצרים. "סרגל הכלים שלנו בתכנית טלוויזיה שיש בה ילדים חייב להיות שונה מהותית מכוכב נולד בה מתמודדים אנשים בוגרים, ולכן החלטנו ליצור כיתת לימוד של ילדים שהכישרון שלהם יהווה השראה לכל ילד שירצה ללמוד מוסיקה".

מורי בית ספר למוסיקה המורים כבר מחכים לילדים בכיתה | צילום: רונן אקרמן



התכנית מתחילה ומסתיימת עם כל הכיתה - כלומר אין הדחות של ילדים, ואין ילדים שמפסידים. כולם משתתפים בתהליך הלמידה, וכל מורה יעסוק בנושאים שונים כמו הגשה והופעה מול קהל, בחירת שירים ועוד. את התהליך כולו יתעדו המצלמות ומדי שבוע תתקיים הופעה של הילדים בפני מדינה שלמה.

כמו בכל בית ספר, גם בבית ספר למוסיקה יקבלו הילדים משוב שבועי על ההתקדמות שלהם. למרות העובדה שאין מודחים והמטרה היא לשמור על מסר חינוכי, בסוף העונה יתקיים אירוע הגמר בו אחד מהילדים יוכתר כזמר האהוב ביותר. מוכנים? תכף יוצאים לדרך.

בית ספר למוסיקה, 23.11

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן