makoland

הטוב, הרע והחבורה הצהובה

גרו הרשע חוזר אלינו בתור אבא מקסים ואיש משפחה למופת שהחליט לעזוב את חיי הפשע. אבל לצערו, איש מרושע חדש בשם אדוארדו מאיים להרוס את כדור הארץ. גרו וחבריו יוצאים להרפתקה מסוכנת ומצחיקה במיוחד. האם יצלחו במשימתם? גלו בסרט החדש "גנוב על המיניונים"

דודו בן שטרית | מעריב לנוער | פורסם 08/07/13 16:12:52

אין תמונה העולם של גרו צבעוני ומשעשע מה נחשב בעיניכם לדבר טוב? ממתקים? טוב, הרי אם תשאלו את ההורים שלכם הם יגידו ששוקולד וממתקים זה רע לשיניים. ומה רע בעיניכם? שיעורי בית? טוב, ברור שאם תשאלו את המורים שלכם הם יגידו ששיעורי בית זה דבר טוב מאוד! טוב ורע הם דברים מאוד יחסיים. כדי לדעת אם משהו הוא טוב או רע, צריך לבדוק קודם מיהו אותו אדם אותו אתם שואלים. אנחנו גם בטוחים שקרה לכם לא פעם שחשבתם שמשהו הוא רע ואחר כך הבנתם שהוא בעצם טוב, נכון? הרי מי לא חשב פעם ששעועית ירוקה זה דבר ממש רע, ואז גילה שזה בעצם די טעים? ככה זה, החיים הם לא שחור-לבן. מי שיודע זאת הכי טוב הוא גרו. מי זה גרו? הו, טוב ששאלתם.

היו היה

לפני כמה שנים (ב-2010 ליתר דיוק) הגיע לבתי הקולנוע הסרט האנימציה הנפלא "גנוב על הירח". אם לא ראיתם אותו (או אם ראיתם ושכחתם) נספר לכם שגיבור הסרט היה גרו. גרו הוא סופר-רשע גאון שהתפרנס בעיקר מלמרר את חייהם של אחרים. כאשר הבוס של ארגון הרשעים אמר לו שאם הוא לא יעשה משהו מרושע באמת, הוא יעיף אותו מהארגון. לכן גרו תכנן לגנוב את הירח ולהציל את כבודו ומקומו בעולם כרשע מן השורה. מי שפגע לו בתוכניות הוא סופר רשע אחר שתכנן לגנוב לו את ההצגה ולהעלים את הירח לפניו. לכן גרו החליט לאמץ את שלוש הילדות: מרגו, אידית' ואגנס. בעזרתן הוא קיווה להעלים את יריבו. אבל בדרך קרה הדבר הנורא מכל! הוא התאהב בהן ויחד הם הפכו למשפחה וגרו הפך להיות אבא מאושר.

"גנוב על המיניונים" הוא בעצם סרט ההמשך בכיכובו של גרו. הגיבור שלנו מחליט לעזוב את חיי הרוע והפשע כדי להתרכז בגידול שלוש הבנות המאומצות שלו. כן, ממש כמו השעועית הירוקה, גם הוא הפך מאיש רשע לאדם מקסים, שכן טוב ואבא נפלא. הוא יעשה הכל כדי לגונן על הילדות המקסימות שלו ולכן הוא מעדיף להשאיר את חיי הפשיעה לאחרים. אבל אז מתעורר לו רשע גדול במיוחד – אדוארדו. הוא נמצא בראש רשימת המרושעים של ליגת האנטי רשעים והוא מאיים על העולם כולו.

דרוש גיבור

אדוארדו לא ממש מעניין את גרו. אבל הוא מאוד מעניין את לוסי, סוכנת בשירות ליגת האנטי רשעים ואת סיילס ואמסבוטום האחראי על הארגון. הם ממש לא רוצים שאדוארדו יעשה משהו לעולם האהוב שלהם. אבל כדי להבין איך אדוארדו עובד, איך עובד ראש אמיתי של מרושע אמיתי, הם פונים לגרו לעזרה. כמובן שגרו עצמו לא מעוניין לשתף פעולה. ממש לא מתחשק לו להצטרף להרפתקה שעלולה לסכן את חייו השלווים עם בנותיו האהובות. אבל את לוסי זה לא מעניין ולכן היא חוטפת אותו ומביאה אותו למר ואמסבוטום. עכשיו נשאר לכם לשכנע אותו לעזור להם.

גרו לא משתכנע כל כך בקלות, אבל מהר מאוד הוא מגלה שאם הוא לא יעזור להם לעצור את אדוארדו, לא רק שהעולם כולו יהיה בסכנה, גם המיניונים, אותם יצורים צהובים שהוא כל כך אוהב, אותם נתינים שמשרתים אותו נאמנה, יהיו בסכנה. וגרו לא מוכן שמישהו שהקרובים אליו יפגע. לכן הוא מחליט לעזור לליגת האנטי רשעים.

אין תמונה את חיי הרוע השאיר גרו מאחור

צהוב עולה

מי מכם שזוכר את הסרט הראשון בסדרה בוודאי זוכר שהמיניונים לא היו הדמויות הראשיות בסדרה, אבל הן ללא ספק סיפקו המון קטעים מצחיקים עד כדי דמעות. לכן, אתם בטח יכולים לתאר לעצמכם איך הסרט הזה יהיה, עכשיו כשהם לוקחים תפקיד יותר מרכזי בסרט – כן, זה אומר שהסרט "גנוב על המיניונים" יהיה מצחיק פי שניים.

אבל מה שהופך את הסרט למדהים באמת הוא לא רק העלילה המגניבה והקטעים המצחיקים. מדובר בסרט אנימציה מאוד מושקע. יוצרי הסרט דאגו שהעולם של גרו יראה צבעוני, מדהים ומשעשע. עכשיו רק נשאר לגלות האם גרו יציל את העולם? מה יעלה בגורל המיניונים? האם מרגו, אידית' ואגנס יצטרפו להרפתקה של אביהם המאמץ? האם יתפתח רומן בין לוסי הסוכנת לבין גרו הגיבור? תצטרכו לראות בעצמכם.

אגב, יש דבר אחד שאף אחד לעולם לא יגיד שהוא רע – לראות סרט טוב, עם חברים טובים, כשביד אחת יש פופקורן וביד השני כוס גדולה של קולה, זה ממש ממש טוב. אפילו אדוארדו המרושע יסכים איתנו. צפייה מהנה.

 היכנסו למתחם הקטשופ המגניב שלנו ולא תצטערו

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן