makoland

שרית חדד תשיר לכם

חוץ ממהצגות והסדנאות ובין פינוקיו ל"איך שיר נולד", תוכלו גם ליהנות ממופע חדש לילדים של שרית חדד. פסטיבל צלילי ילדות אוטוטו יוצא לדרך

יעל גולן | מקולנד | פורסם 02/09/13 10:54:28
אין תמונה תנו לה בכפיים. שרית חדד

זה אולי נראה לכם רחוק, אבל חג הסוכות מציץ ממש מעבר לפינה, ואיתו החופש ואולי אפילו ניצנים של סתיו. פסטיבל 'צלילי ילדות' יתקיים כמיטב המסורת בחוה"מ סוכות על במות תיאטרון חולון, עם מופעים כיפים ואפילו שרית חדד, במיוחד בשבילכם.

מה בתפריט? 

שרית חדד במיטב שירי הילדים מכל הזמנים: חדד במופע ראשון לילדים, תשיר את שירי הילדים הגדולים מכל הזמנים, בליווי להקת נגנים בניהולו של המוזיקאי עדי רנרט. 

איך שיר נולד: יהונתן גפן במפגש של שירים וסיפורים לילדים מגיל שנתיים ועד מאתיים. הופעה אינטימית עם מבחר משיריו האהובים, כמו: "שירים שענת אוהבת במיוחד", "הכבש ה-16" ושירים חדשים.

צלילי ילדות יונתן גפן השירים שכולכם מכירים. יהונתן גפן | צילום: דפנה צ'ילאג

סיפורי בגדים: להקת המחול "פרסקו" - יורם כרמי: מסערתק פיוטי ומצחיק אל עולם של דמיון השואב את כל השראתו מבגדים יומיומיים שילדים ומבוגרים לובשים. 

חלילן הסיפורים: הצגת ילדים מוסיקלית בבימויה של ירדן בר כוכבא ובהפקת הסטודיו לאמנויות הבמה בתיאטרון חולון.

פינוקיו דל'ארטה: פינוקיו חולם להפוך לילד אמיתי, אבל קודם כל עליו לעמוד במבחן. במסעו נמכר פינוקיו לתיאטרון בובות, הולך שלל אחר הבטחות על עץ של מטבעות, מתפתה ובורח לארץ הילדים, משקר לפיה הכחולה ומוצא עצמו בתוך בטן של דג.

מלך היער, תיאטרון גושן: "יום אחד מחליט האריה, מלך החיות, שנמאס לו להיות אריה. הוא נפרד מרעייתו הלביאה המלכה ועוזב את ארמון המלוכה לכיוון היער הגדול.." הצגה צבעונית שבה נוטלים חלק חיות היער המרהיבות.

יוחנן הספרן והטבעת הקסומה: לעוף על כנפי הדמיון ולגלות את הכוח המופלא שטמון בחיבור ובשיתוף פעולה. מופע תיאטרון סיפור. 

חנן הגנן: הדמות האהובה והמוכרת, מזמין את הילדים אל גנו הקסום בו צומחים עצים מיוחדים ועליהם פירות מופלאים, הוא מוביל אותם בדרך בשירים ומשחקי תיאטרון, בליווי צלילים ופעמון אל הסוד הכמוס.

סקסופון מהסרטים: עם אריק לבנת. מופע של מוסיקה מקורית ושירים מתוך סרטים, מחזות זמר ולהיטים מכל הזמנים. במסגרת המופע אתם מוזמנים לחזות באריק לבנת המנגן בווירטואוזיות רבה בסקסופון, עובר לחליל הצד, מאלתר ג'ז בשופר ואפילו שר. זאת תוך שילוב מגוון סגנונות מוזיקליים ועיבודים בביצוע הרכב מוזיקאים מובחר.

בובו ולוסינדה: מה קורה כשכל השחקנים עוזבים ועל שני פועלי הבמה לעשות הכל כדי להציל את ההצגה.

צלילי ילדות בובי ולוסינדה צחוק בצד. בובי ולוסינדה | צילום: רוני פרל

תופס ת'רכבת: מפגש בג'יבריש בין שני ליצנים: בבוקר, ליצן וליצנית, כל אחד בביתו, מתכוננים להגיע לתחנת הרכבת. הליצנית יוצאת בזמן, אך הליצן לא מתעורר ומאחר לרכבת, מרוב חיפזון הוא מבלבל ומתבלבל בין המזוודות. 

אמיל מוכר הכובעים: סיפורו של אמיל האמיץ שנחלץ לעזרת משפחתו הענייה ויוצא למסע נועז ומלא הרפתקאות. לצורך הצלחת המשימה אמיל זקוק לתעוזה וכישרון יחיד ומיוחד. האם יצליח במשימה? 

פירות או לא להיות: כשהנסיך שזיפי מגיע לגיל 18 עליו למצוא לעצמו נסיכה אמיתית לנישואין - אחרת אמו השתלטנית, המלכה גויאבה, תישאר שליטה על הממלכה לעולם. בחוץ משתרך תור ארוך של נסיכות, שסובלות לא מעט מקשיים שמערימה עליהן המלכה גויאבה, אך כשהנסיכה קיווי מופיעה, הכול משתנה. 

מתי? חול המועד סוכות, 24-22 בספטמבר, תיאטרון חולון. לפרטים לחצו כאן: hth

לחצו כאן אם אתם רוצים לזכות ב-PSP

היכנסו לפייס שלנו 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן