makoland

"המורה, תעצמי שנייה עיניים. יש לי הפתעה בשבילך"

ביליתם שנה שלמה ביחד: לפעמים היא קצת הגזימה עם כמות שיעורי הבית. לפעמים אתם הפרעתם לה בזמן שהיא ניסתה ללמד אתכם. לפעמים היו לכם רגעים יפים של כיף וצחוקים. עוד מעט שנה של בילוי משותף מסתיימת. רגע לפני שנפרדים, פנקו אותה עם מתנה ותצאו גדולים

איליה ברבנר | מקולנד | פורסם 12/05/11 13:59:31
ילד נותן מתנה לגננת- מתנות לגננות תפנקו אותה - מגיע לה | צילום: Julißn Rovagnati, Istock

סוף השנה מתקרב וכמו שאומרים: סוף טוב – הכול טוב. אבל האמת היא שכמעט הכול טוב. השמחה על בואו של החופש הגדול מהולה גם בעצב של פרידה. אם אתם מסיימים בית ספר או שהמחנכת שלכם עוזבת ועל כן אתם נפרדים ממנה, אל תתנו לה ללכת בלי לתת לה מזכרת קטנה.הרי אין דבר שיזכיר למורה את התלמידים שלה יותר ממשהו קטן שבא מהלב. לפני שעוד שנת לימודים מסתיימת, קבלו את הרעיונות הכי טובים למתנות מרגשות למחנכת. קדימה, תפנקו אותה.

טעים וממיס את הלב

אף אחד לא יגיד לא לצלחת של עוגיות פריכות מתוצרת בית או לעוגת שוקולד משובחת. בטח לא המורה שלכם. הכינו צלחת של מעדנים מתוקים (אפשר לבקש עזרה מאימא) וארזו אותה בצורה הכי יפה שאתם יכולים. אל תשכחו לצרף ברכת פרידה מרגשת.

לוח שנה אישי

היום תוכלו למצוא באינטרנט מלא אתרים שמציעים יצירת לוחות שנה. השאירו למורה שלכם משהו מהכיתה לשנה הבאה: לוח שנה אישי עם תמונות מטיולים ואירועים, בדיחות פנימיות שרק בכיתה שלכם מבינים, 'חגים' שרק אתם מכירים וימי הולדת שלה ושל ילדי הכיתה.

עוגיות פרלין קקאו המורה, תיזהרי מחורים בשיניים | צילום: דן פרץ, ifeel

עם הספר

בררו עם המורה שלכם האם היא תולעת ספרים (רוב הסיכויים שכן, בכל זאת, היא מורה), ואיזה סוג ספרים היא אוהבת במיוחד. תתייעצו ובחרו ספר שמתאים לאופי שלה. הגישו לה עם הקדשה אישית ובאריזה מיוחדת.

עציץ מפציץ

אין משהו שיגרום למורה שלכם להיזכר בכם בכל פעם מחדש יותר מעציץ יפה שצריך להשקות כל כמה ימים. קנו צמח נוי קטן ומחוד ותעבירו אותו לעציץ חרס (פשוט הם בדרך כלל באים בעציץ פלסטיק זול). אתם יכולים לקשט את העציץ ולהוסיף לו הקדשה מיוחדת. תנו לכל ילדי הכיתה לחתום ויש לכם מתנה מקסימה.

עציץ - עידית זכריה למשקיעים במיוחד שביניכם | צילום: עידית זכריה

תלוש מתנה

כן, אנחנו יודעים שלתת תלוש קנייה זה לא הדבר הכי אישי בעולם אבל אם תחשבו בעצמכם – מיהו האדם שיודע הכי טוב מה אתם רוצים אם לא אתם? אספו כמה שקלים מכל אחד מילדי הכיתה ותבחרו ביחד מקום בו המורה שלכם תשמח לקנות –  חנות ספרים, אופנה או פיצ'פקעס חמודים. את הפן האישי תנו בברכה מקורית עם הקדשות מכל ילדי הכיתה.

אלבום כיתתי

אספו מהילדים בכיתה את כל התמונות הכיתתיות שלכם מטיולים שנתיים או מהיום-יום בבית הספר (הפייסבוק בהחלט יוכל לעזור לכם בזה). הדפיסו אותם והכניסו לאלבום מיוחד ויפה. תנו לכותבים המוכשרים של הכיתה להעלות על הכתב זיכרונות משותפים ורגעים קסומים של כל הכיתה והשאירו מקום לברכה פרטית מכל תלמיד.

אין תמונה לא שמעתם שתמונות שוות יותר מאלפי מילים?



אתם מוזמנים להמשיך להתכתב בטוקבקים למטה ולשתף ברעיונות נוספים למתנות מקוריות

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן