makoland

להיות כוכבת, פרק 3: ליאור ב"קרב חתולות"

הכוכבת הצעירה ליאור וינברג משחקת בתפקיד עצמה בסדרה "להיות כוכבת", המספרת את סיפורה. בפרק השלישי ליאור מתעמתת ישירות מול המתחרה הגדולה שלה ומתלבטת בין גיטריסטים: "אני לא רוצה שיחשבו שאני גונבת בנים"

אסף נבו | mako | פורסם 14/07/11 15:02:35 

הזמרת בת ה-16 ליאור וינברג ממשיכה לככב בסדרה החדשה "להיות כוכבת", שמספרת את סיפור המראתה מנערה אנונימית לזמרת בעלת להיטים ואלפי מעריצים. ליאור משחקת בסדרה בתפקיד עצמה, כשאיתה צוות שחקנים צעיר ותוסס. את הסדרה, שכוללת גם הרבה הומור, מביים ארנון סופר.

בפרק השלישי ליאור מתעמתת בעימות ישיר מול המתחרה הכי גדולה שלה באודישנים - שרון. שרון בטוחה שהיא הכי מתאימה לתפקיד הכוכבת ואומרת לליאור: "מי רואה אותך בכלל בבית ספר". ליאור מחזירה לה: "שרון, כדאי לך להירגע". ארנון, המפיק, מתערב בויכוח לטובת ליאור.

בהמשך ליאור נפגשת עם נועם, החבר של שרון, שכתב לה לחן לשיר על הגיטרה. כשהוא משמיע לה את הלחן מתברר שהגיטרה שלו לא מכוונת. ליאור מתלבטת האם לקחת ממנו את השיר, כי הוא חבר של שרון, והיא לא רוצה שיחשבו עליה שהיא "גונבת בנים".

ברזומה של ליאור וינברג עד כה השירים "אם הייתי יכולה", "אין לך מקום" ו"למה ככה". בחופשת הפסח היא יצאה להופעות ברחבי הארץ, אלבום הבכורה שלה יוצא בימים אלה, וכולל גם את השיר "לא שקופה" עם הכוכבים הצעירים מארגנטינה.

>> הפרק השני: ליאור מקליטה שיר ראשון

>> הפרק הראשון: האודישן של ליאור וינברג

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן