makoland

הופרדו בלידתם: כפילים הוליוודים

קבלו את הכוכבים שממש דומים אחד לשני, אפילו שאין ביניהם קשר משפחתי. לראות ולא להאמין

איליה ברבנר | מקולנד | פורסם 28/03/11 14:03:10

אומרים שליופי יש פנים רבות, אך לפעמים כשאנחנו נותנים מבט בכוכבים שלנו, נדמה כי יש ביניהם קצת יותר מדי דמיון. יש סלבס שמזכירים אחד את השני ברמה שלפעמים קשה להבדיל ביניהם, ומעלים בנו מחשבות על קשרי משפחה סודיים וגנים משותפים. קבלו אותם, תאומי הוליווד והביצה שבטוח הופרדו בלידתם.

אין תמונה זאק אפרון וליאונרד ויטינג

 

זאק אפרון וליאונרד ויטינג

לא מעט בנות היו על סוף עילפון, או לפחות שכרון חושים כשגילו ברשת תמונות של השחקן החתיך זאק אפרון חושף ישבן בסצינה מסרט לא ידוע, מה רבה הייתה אכזבתן לגלות שהישבן שייך בכלל לשחקן הבריטי לאונרד וידינג ששיחק ב-1968 את התפקיד הראשי ב"רומיאו ויוליה". בנות, לפני שאתן מפתחות קראש חדש, קחו בחשבון שהיום רומיאו בן 60.

אין תמונה זאק אפרון וצ'ייס קרופורד
זאק אפרון וצ'ייס קרופורד
זאק אפרון מזכיר לנו עוד כוכב נעורים לא קטן: צ'ייס קרופורד החתיך מ"אחת שיודעת". שני הכוכבים האלה פשוט נראים כמו אחים - עם עיניים כחולות וחודרות ובלורית מתנפנפת, וממש קשה להבחין ביניהם.

אין תמונה ליידי גאגא וגוון סטפני

ליידי גאגא וגוון סטפני

אולי זה הבלונד הבוהק, אולי הגישה החצופה, אולי המגניבות הכללית ואולי הכישרון הצועק מתחת לכמות של פרובוקציות, אבל הדמיון בין סולנית "נו דאוט" לשעבר גוון סטפני, וסטפני ג'ואן גרמנוטה הלא היא ליידי גאגא, פשוט זועק אלינו, אפילו בשמות.

אין תמונה מיילי סיירוס והילארי דאף

מיילי סיירוס והילארי דאף

שתי השחקניות וכוכבות הפופ דומות אחת לשנייה באופן די מדהים, אפילו כשצבע השיער שלהן שונה. אין ספק ששתיהן נראות ממש כמו אחיות.

אין תמונה דמי לובאטו וסיובן מגנוס

דמי לובאטו וסיובן מגנוס

יכול להיות שלא שמעתם על הזמרת הצעירה סיובן מגנוס, וסביר להניח שלא ייצא לכם לשמוע עוד הרבה על זוכת המקום השישי ב"אמריקן איידול", אך כשמביטים בגוש הכישרון הקטן הזה, קשה להתעלם מהדמיון הרב בינה לבין כוכבת דיסני הזמרת והשחקנית דמי לובאטו. ועכשיו בכנות, מי יותר יפה?

 

אין תמונה ונסה הודג'נס ומילה קוניס

ונסה הודג'נס ומילה קוניס

קווי הדמיון בקריירה של שתי הכוכבות אולי מעטים, אך הדמיון החיצוני בין הזמרת והשחקנית, כוכבת "היי סקול מיוזיקל" ונסה הודג'נס לשחקנית המוכשרת כוכבת "מופע שנות ה-70" ו"ברבור שחור" מילה קוניס הוא פשוט לא משהו שיכולנו להתעלם ממנו.

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן