makoland

המלצת צפייה לסופ"ש: גוד לאק צ'ארלי - הסרט

חורף, גשם מטפטף על העורף, והכי כיף להתכרבל מול הטלוויזיה ולצפות בסרט טוב, במיוחד כשמגיע סוף שבוע. למרבה הכיף, מחר (שישי) ישודר לראשונה בערוץ דיסני הסרט "גוד לאק צ'ארלי - יוצאים לחופשה", שמבוסס על הסדרה החמודה והקורעת. קבלו הצצה

ענבל סינגר | מקולנד | פורסם 26/01/12 15:04:59

אין תמונה יוצאים לחופשה, איזה כיף!

אוהבים את סדרת הטלוויזיה "גוד לאק צ'ארלי"? עוקבים אחרי כל דבר שקורה למשפחת דאנקן? ביום שישי הקרוב בשעה 16:30 ישודר בערוץ דיסני הסרט החדש בכיכובם של גיבורי הסדרה - "גוד לאק צ'ארלי - יוצאים לחופשה".

בסרט משפחת דאנקן מחליטה לנסוע לחופשה משפחתית בפאלם ספרינגס בקליפורניה בכדי לחגוג את חג המולד. עד כאן הכול טוב ויפה, נכון? אז זהו, שהגרוע מכל קורה לבני המשפחה, כשטדי ואיימי נפרדות ממשפחתן בשדה התעופה, שלושה ימים לפני חג המולד.

אין תמונה מיה טלריקו: עוד תשמעו עליה

כנגד כל הסיכויים מחליטה טדי לנסות ולהגיע למשפחתה בכל דרך אפשרית כדי שיוכלו לחגוג יחד את חג המולד. איימי הולכת אחריה והן יוצאות למסע באוטובוס, מכוניות ואופניים, בניסיון להגיע לפאלם ספרינגס. בוב, פי.ג'יי. וגייב יוצאים לקחת אותן מלאס וגאס, אבל נקלעים למשחק פיינטבול שמבוסס על משחק וידיאו. למרבה המזל, גייב מכיר את המשחק ומציל את אחיו ואביו, ויחדיו הם מנצחים במשחק. נשמע פרוע, מה? חכו שתראו את הסרט...

מי מככב בסרט? בריג'יט מנדלר בתפקיד טדי דאנקן הבת הבכורה, לי-אליאן בייקר (מ"וויל וגרייס") בתור איימי דיוקן, בראדלי סטיבן פרי בתור גייב דאנקן, מיה טלריקו בתור צ'ארלי דאנקן , אריק אלאן קרמר בתור בוב דאנקן וג'ייסון דולי בתור פיג'י דאנקן. בתפקידי אורח תיתקלו גם בדברה מונק ("האנטומיה של גריי") ומיכאל קאגן ("עקרות בית נואשות"). צפייה נעימה!

 

>> תחרות שרשראות מגניבה: עצבי שרשרת ואולי תזכי בה במתנה!

 

 

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן