makoland

מה אתכם, תגיעו לירח בגיל 21?

המפורסמת בעתידות של מסטיק בזוקה מבטיחה ללועס שהוא יגיע לירח לפני גיל 21. דורות שלמים של לועסים כבר הבינו שהחלום הזה כנראה לא יתגשם, אבל במקרה של כרמל בר בת ה-18 החלל נראה קרוב מאי פעם. היא הולכת להיות הישראלית הכי צעירה שתטוס בקרוב לחלל

המהדורה הצעירה | פורסם 15/01/12 11:21:16 

כרמל מקרית מוצקין השתתפה לפני כמה שבועות בהגרלה של מסטיק בזוקה דרך הפייסבוק ואחרי כמה דקות כבר שכחה מכל העניין. בדיוק ביום הולדתה ה-18 היא קיבלה שיחת טלפון מפתיעה שבישרה לה: "זכית בטיסה לחלל!".

זה נשמע כמו בדיחה או מתיחה אבל בחברת שטראוס נשבעים שהכל אמיתי. בחודש נובמבר השנה, אם תעבור את הבדיקות הרפואיות, כרמל תתייצב בנבאדה בארה"ב. היא תמריא בספינת החלל התיירותית, תטפס לגובה של למעלה מ-60 ק"מ, תגיע לגבול החלל בתוך ארבע דקות וחצי, תרחף בחוסר משקל כמו האסטרונאוטים ואחרי קצת יותר מחצי שעה תחזור לכדור הארץ. כרטיס טיסה כזה עולה כמאה אלף דולר!

מסטיק בזוקה בדרך אל הירח | צילום: נועה אסטרייכר

כל הרעיון נולד בגלל הנבואה השחוקה ש"עד גיל 21 תגיע לירח". את הנבואה כתבה רות אדלר, כותבת העתידות של מסטיק בזוקה, שעבדה בחברת עלית במשך 66 שנים והלכה לעולמה בשנה שעברה. אם הכול יעבוד לפי התכנית, כרמל תהיה הישראלית השנייה אי פעם שתצא מגבולות כדור הארץ. הנבואה של רות אדלר סוף כל סוף עומדת להתגשם.

>> צפו ב"מהדורה הצעירה" ביום שישי בשעה 15:00 בערוץ 2. מומלץ!

 

>> יש פרסים חלומיים בסקר השינה הגדול!

>> איזה כיף! משחקי הרעב השלישי יצא לחנויות

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן