makoland

נחשו: במי מאוהבת קייטי פרי בסתר?

מי המפלצת המפחידה השוכנת בתעלות הביוב, למי יש מכונית משוכללת ומי מתרגש מהאלבום של דמי לובאטו? חדשות השבוע, כל הדיווחים

מאיה בניטה | מעריב לנוער | פורסם 06/05/13 15:11:57

קייטי פרי - לייב מה היא מתכננת? קייטי פרי | צילום: Kevin Winter, GettyImages IL שלא תחשבו אחרת, גם בגן העדן של הסלבס יש צרות ודוגמה לכך מספקת מיילי סיירוס, עם מחשבות שניות על חתונה. חוץ מזה, נראה אם תגלו מי השחקנית שקיבלה תפקיד ראשון בברודווי בגיל 15 ולמי יש מכונית משוכללת במיוחד. כל הדיווחים החמים מהשבוע החולף לפניכם.

חדשות חמות

האם קייטי פרי מאוהבת ברוברט פטינסון? הזמרת, שנפרדה לאחרונה מבן זוגה ג'ון מאייר, אמרה לקריסטן, בת הזוג הנוכחית של רוברט, שהיא היתה רוצה לצאת עם החבר שלה! בנות, לא לריב. יש מספיק בנים לכולם.

לאחרונה דווח על צרות בגן העדן של מיילי סיירוס וליאם המסוורת': מיילי שהיתה אמורה להתחתן בעוד חודשיים עם ליאם, החליטה לדחות את החתונה בגלל בעיות לא פתורות שצצו בין השניים. לפי מקור, הוריה של מיילי טוענים שהיא צעירה מדי להתחתן ולא באמת מוכנה לזה. אז מה יקרה? נחכה לראות.

מיילי סיירוס וליאם המסוורת קיבל דחייה. מיילי סיירוס וליאם המסוורת

האלבום של דמי לובאטו, 'Unbroken', הוא לא רק קליל וכיפי אלא, לפי מה שדמי טוענת, עוזר להרבה אנשים. הזמרת התראיינה לאחרונה ואמרה שהיא מקבלת תגובות ממעריצים על כך שאלבומה מצליח לרגש אותם ולעודד את המעריצים במצבים קשים. האמת שגם אנחנו התרגשנו ממנו.

דמי לובאטו אני הכי מרגשת. דמי לובאטו | צילום: Kevin Winter, GettyImages IL

"סקובי דו! מסתורין בע"מ"

למי שלא מכיר את חבורת סקובי דו, נספר שפרד, שאגי, ולמה ודפני הם חבורת נערים בתיכון. החבורה מתגוררת בעיר קריסטל קוב המלאה בתעלומות מסתוריות. בכל פרק מתגייסת החבורה, ביחד עם סקובי, כלבו הנאמן של שאגי, לפתור תעלומה אחרת המטרידה את מנוחתם של תושבי העיר. עם כל זה לא מספיק, חבורת סקובי דו צריכה להתמודד באופן תמידי מול ראש העיר והשריף, המנסים לעצור אותם ולמנוע מהם לפתור את התעלומות המושכות תיירים רבים לעיר. האם סקובי דו וחבריו יצליחו לגלות מי המפלצת המפחידה השוכנת בתעלות הביוב? מה עלה בגורלם נערים שנעלמו לפני שנים? מיהי רוח הרפאים המפחידה את כל התושבים ומי הופך את ילדי העיר למפלצות? צפו וגלו בעצמכם!
"סקובי דו" משודרת בימים א'-ה', בשעה 16:45 ב"ערוץ הילדים"

מי אני?

שימו לב! החמשיר שלפניכם מתאר דמות טלוויזיונית שאנחנו בטוחים שאתם מכירים. האם תצליחו לנחש במי מדובר? (תשובה בתחתית הכתבה)

* יש לי מכונית משוכללת במיוחד
* לשותף שלי קוראים רובין
* למשרת שלי קוראים אלברט
* אני לובש גלימה
* אני תמיד מנסה לעצור את הפושעים

5 עובדות שלא ידעתם על השחקנית אריאנה גרנדה מ"ויקטוריוס" (ערוץ ניקלודיאון)

* אריאנה היא ממוצא איטלקי. 
* לאחיה הגדול קוראים פרנקי.
* הוריה התגרשו כשהייתה קטנה.
*היא קיבלה תפקיד ראשון בברודווי בגיל 15.
* בזמנה החופשי היא מתנדבת למען ילדים אפריקנים. כל הכבוד לה!

התשובה לחמשיר: באטמן מ"באטמן: הנועזים והאמיצים" (ערוץ הילדים)

 כנסו לפייסבוק שלנו וקבלו עוד דיווחים

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן