makoland

מלחמה ויראלית: מי חמודים יותר – גורים או תינוקות?

בפינה אחת: עוללים קטנים ורכים שכל פיפס קטן שיוצא מפיהם ממיס אותנו; בפינה השנייה: יצורים פרוותיים נוטפי מתיקות. תכנית חדשה של ערוץ "אנימל פלאנט" מקבצת את כל הסרטונים הכי ויראלייים של תינוקות וגורי כלבים ומבקשת מהצופים להכריע מי מביניהם חמודים יותר. באיזה צד אתם? צפו בסרטונים וטקבקו לנו

נטעלי גבירץ | mako | פורסם 25/10/11 22:53:48

ברוב הסרטונים הוויראליים ביותר בתולדות יוטיוב מככבים יצורים קטנים משני סוגים: תינוקות וחיות מחמד, בעיקר כלבלבים קטנים. ערוץ אנימל פלאנט האמריקני מבית דיסקברי יצא בתוכנית חדשה שתנסה להכריע בשאלה חשובה שמטרידה דורות רבים של בני אדם (ואולי גם כמה חיות): מי חמוד יותר – תינוקות או כלבלבים?

המלחמה העתיקה והחמודה בהסטוריה

התכנית, שנקראת "תינוקות נגד כלבלבים", משתמשת במשאב החינמי הנפלא שנקרא יוטיוב, ויוצרת את ליגת האולסטאר האולטימטיבית של קסם, מתיקות וצחוקים, וקצת כמו ב"כוכב נולד", פונה לקהל הרחב שיעזור בדרך להכתרת המאמי הלאומי. רק שפה, יש סיכוי שיהיו לו ארבע רגליים.

"משחר ההסטוריה אף יריבות לא היתה גדולה יותר, אף תחרות לא היתה צמודה יותר, ואף מאבק לא היה יותר... מתוק?", אומר הקריין בסרטון הפרומו המקדם את התוכנית החדשה. "לראשונה אי פעם המאבק האולטימטיבי של החמידות יוצא לדרך. מהאסקי סיבירי שאומר 'איי לאב יו', ועד תאומים שמדברים בשפה שמובנת רק להם, במאבק הניצח הזה לשיא החמידות רק אחד יוכל לנצח ולהיות אלוף העולם".

על מנת לבחור מי הקוצי מוצי המוצלח מכולם, יעלו סרטונים פופולריים במיוחד לשלב הראשון, אותו מכנים בערוץ 'שלב הפלייאוף', ובו יתמודדו 18 מתחרים ראש בראש, עד שיישארו רק המתוקים ביותר שיצטרכו לעבור דרך עיניהם המנוסות של סלבריטאים, קבוצות מיקוד ואנשי בידור מומחים. לאחר השלב הזה, יעברו המתמודדים האחרונים להצבעה של אמריקה כולה, שבסופה יוכתר מלך המתיקות, ויוכרע הנושא סופית.

התאומים המדברים או הכלבלב ששורק?

בינתיים, באתר התכנית אפשר לראות קליפים קצרים של תינוקות וחיות הורסים במיוחד שהפכו לכוכבים ברשת זה מכבר, מלווים בהערות מאירות עיניים של מומחים, ילדים וסתם עוברי אורח.

מצחיקים במיוחד הם הכבאים שמגיבים לשלושת כלבי הפאג שנראים מבולבלים לגמרי כשבעליהם שואל אם הם רוצים לצאת לטיול ברגל או לנסיעה. הכבאי הראשי מגדיל לעשות ואומר שבדיוק ככה מסתכלים עליו החבר'ה כשהוא נותן פקודה.

כוכבי ההוקי שמביטים בווידיאו התאומים המשוחחים טוענים שמדובר באחת השיחות האינטליגנטיות ביותר שנתקלו בהן, ואף טוענים שהדיון שם נסוב בנושא הסרט קראטה קיד.

ויש כלבלבים שבכלל חושבים שהם תינוקות, מה שיוצר הכלאה חמודה באופן קיצוני. המעודדות והכדורסלנים שצפו בכלבלב הזוחל הודו שמעולם לא ראו כזה דבר. כלבים שהולכים על שתיים כן, אבל לא זוחלים, והעלו השערה שמא הכלבלב הזה פשוט עצלן.

הילדים שצפו בסרטון הכלכלב השורק הוכו בתדהמה והכתירו אותו ככלב היחיד בכל העולם שיודע לשרוק. אחד הילדים, מתוק בפני עצמו אמר: הלוואי שהכלב שלי היה מוכשר כזה! מומחי הבידור עלו על סטארטאפ והציעו לשווק את הגור השורק כמשרוקית לכלבים.

הסרטון על דיוויד שחוזר מטושטש מרופא השיניים לאחר ניתוח חניכיים וסימום כבד, הוא אחד מאירועי היוטיוב האהובים בעולם. בעיקר זכור לטובה הרגע בו הוא שואל, מבועת כולו: "האם אלה החיים האמיתיים?". המעודדת הבלונדינית מאוד מזדהה עם דיוויד המסטול, ואומרת שהיתה במצב דומה, וזו תחושה מוזרה בהחלט.

צחקתם? טקבקו ואל תשכחו ללחוץ על הלייק למעלה

>> קבלו את הוויכוחים הכי חמודים ביוטיוב
ואת הסרטונים של הילדים הכי מצחיקים

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: תינוקות   כלבים   יוטיוב  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן