makoland

פסח בקולנוע: מה יש לראות?

חופשה גדולה בפתח וצריך למלא אותה עם כמה שיותר סרטים! קבלו סקירה של הסרטים שיוצאים עכשיו: "מראה מראה", "משחקי הרעב", "מפלצות בפריז" ועוד. ויש גם כרטיסים זוגיים שאנחנו מחלקים לכם במתנה!

גדעון אוקו | המהדורה הצעירה | פורסם 27/03/12 11:05:55 

נתחיל עם "משחקי הרעב" - טרילוגיית הספרים שכבשה את בני הנוער בעולם מגיעה עכשיו למסך הגדול. העלילה מתרחשת במדינה בדיונית. כל אחד ממחוזות המדינה שולח פעם בשנה שני ילדים לתחרות שנקראת "משחקי הרעב" ובה נאלצים להתמודד בסגנון הישרדות - זה בזה עד מוות, כלומר עד שאחד מהם מנצח.

הסרט מלווה נערה בת 16 בשם קטניס שנבחרת לתחרות במקום אחותה הקטנה, שעלתה בגורל והייתה אמורה להשתתף בתחרות. קטניס מבטיחה לאחותה שהיא תנצח ותחזור בחיים. היא יודעת שכדי לנצח היא חייבת לבחור בין האפשרות לחיות לבין הצורך להתנהג כבן אנוש, בין לשרוד לבין לאהוב.

אין תמונה משחקי הרעב

ונמשיך עם סיפור קלאסי שרובכם מכירים כנראה. הסרט "מראה מראה" הוא העיבוד הקולנועי החדש לסיפור על שלגייה. שלגייה מגורשת מהארמון אל היער. שם היא נתקלת בשבעה גמדים חמודים שמתגייסים לעזרתה.

מי שמגלמת את המלכה המרשעת היא ג'וליה רוברטס שבדרך כלל רגילה לשחק דווקא את היפה והמתוקה, ועכשיו מתמודדת עם דמות מסוג אחר.

אין תמונה מראה מראה - הסיפור האמיתי

ומכאן לסרט הרפתקאות חדש לכל המשפחה - "מסע אל האי המסתורי". זהו המשכו של הסרט "מסע אל בטן האדמה" שיצא לפני 4 שנים. העלילה מתחילה כששון אנדרסון מקבל אות מצוקה מאי מסתורי. האנק, אביו החורג של שון, מנסה למנוע ממנו ללכת בעקבות האות, אבל כשהוא לא מצליח לעזור בעדו, הוא פשוט מצטרף למסע.

יחד עם שני חברים נוספים הם יוצאים למסע שמתחיל בדרום הפסיפיק ומגיע למקום שאף אחד כמעט לא זכה לראות במו עיניו - אי מסתורי עם הרי געש, הרי זהב וגם סוד כמוס אחד.

ולסיום, סרט אנימציה בשם "מפלצות בפריז" שמתרחש בפריז לפני מאה שנה. אמיל, מקרין סרטים ביישן, וראול, שליח בעל אישיות צבעונית, מנהלים מצוד אחד מפלצת שמטילה אימה על התושבים.

אין תמונה מפלצות בפריז

המפלצת לא מפחידה באמת כמו שהיא נראית והיא הופכת לחברה טובה של זמרת קברטים צרפתייה. שלושת החברים זוכים להכיר מקרוב את המפלצת ואז הם מגלים שמתחת לחיה המפחידה מסתתר פרנסואה - יצור נעים ועדין שפעם היה פשפש קטן על גבו של קוף ובתאונה מצערת הפך למפלצת.

>> צפו ב"מהדורה הצעירה" ביום שישי בשעה 14:45 בערוץ 2. מומלץ!

 

>> רוצים לזכות בזוג כרטיסים לסרט "הלורקס"?

>> רוצים לזכות בזוג כרטיסים לסרט "מפצח האגוזים"?


ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן