makoland

בדיחות ביה"ס הכי מצחיקות

החופש הגדול עוד לא הגיע ונמאס לכם לקום כל בוקר לבית הספר? במקום להיכנס לדיכאון, כדאי שנתחיל לצחוק על המצב

מקולנד | פורסם 06/05/11 10:37
school צילום: istockphoto

שני ילדים בכיתה א' שלמדו בכיתות שונות בבית הספר ישבו בהפסקה לדבר על החוויות שלהם מהימים האחרונים. אמר אחד הילדים: "המורה שלנו קצת משוגעת, היא מדברת עם עצמה..." ענה לו חברו: "האמת שגם המורה שלנו, אבל לא נראה לי שהיא מודעת לזה. היא מדברת, ובטוחה שאנחנו מקשיבים..."

תלמיד: המורה, את תענישי אותי על משהו שלא עשיתי?

המורה: כמובן שלא.

תלמיד: אההה, מעולה! כי בדיוק לא הכנתי שעורי בית!

המורה: דני, למה זרקת אבן על יוסי?

דני: כי הוא התחיל איתי!

המורה: אז למה לא באת ואמרת לי?

דני: למה? את חושבת שאת יודעת לזרוק אבנים יותר טוב?

שלומי כל הזמן עשה שגיאות כתיב, והיה כותב 'אלחטי' במקום 'הלכתי', יום אחר המורה של שלומי התעצבנה ואמרה לו להשאר אחרי הלימודים ולכתוב מאה פעמים על הלוח 'הלכתי', למחרת המורה הגיעה בבוקר לבדוק את הלוח וראתה את הלוח מלא במילה 'הלכתי' ולמטה, ליד סוף הלוח "המורה, כתבתי על הלוח 50 פעמים 'הלכתי' ואז נגמר לי המקום אז אלחטי הביתה.

אבא אחד שואל את הבן שלו, "תגיד בני, מה למדתם היום בבית הספר?" אומר לו בנו: "המורה סיפרה לנו איך משה קרא לפועלי הבניין, שבנו גשר מעל ים סוף כדי שבני ישראל יוכלו לעבור, ואז היא סיפרה לנו איך כשהמצרים באו לעבור הם פיצצו את הגשר וכל המצרים נפלו למים!" אביו של הילד שאל בהשתאות: "זה באמת מה שהמורה אמרה לכם?" והילד ענה "לא, אבל אתה לא תאמין לשטויות שהיא סיפרה לנו..."

school צילום: JordiDelgado, Istock

גדי היה גרוע בתנ"ך, יום אחד הוא ניגש לאמו ואומר "אמא, אמא, לא נכשלתי במבחן בתנ"ך". אמרה לו אמו: "וואו, כל הכבוד, איך עשית את זה?". ענה לה גדי "לא ניגשתי למבחן..."

רוני נרדם באמצע השיעור, המורה התעצבנה ואמרה "מיה, את יושבת ליד רוני, תעירי אותו" מיה הסתכליה עליה ואמרה "תעירי אותו את, את הרדמת אותו..."

דודו: אמא, אני לא יכול ללכת לבית הספר היום!

אמא: למה, דודו?

דודו: יש לי כאבים.

אמא: איפה?

דודו: בבית ספר!

אחד התלמידים ניסה לעבוד על המורה שלו, התקשר אלי ואמר: "גבירתי המורה, בני לא מרגיש בטוב הבוקר ולכן לא יוכל להגיע לבית הספר" המורה שזיהתה את קולו של הילד שאתה "מי זה?" התלמיד ענה לה מייד "מה אבא שלי מדבר!"

המורה: אחד ועוד אחד שווה שתיים, שתיים ועוד שתיים שווה ארבע, כמה זה ארבע ועוד ארבע?

תלמיד: זה לא הוגן! את עונה על השאלות הקלות ומשאירה לי את הקשות!

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: בדיחות   בית ספר  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן